Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
hoho
miljaar :p
wat een fout

en ik heb juist 98% voor m'n examen engels ^^

I mean "their"

:niceone:



:crazy:



Lol.. helderziende?:wtf:

Nee, maar ik heb hier al verschillende blessures voorspeld vlak voor een match met slachtoffer+aanvaller+aard van blessure én ik zei vorig jaar in juni dat genk op de laatste speeldag kampioen zou worden tegen Standard.

En daarbij. My truth is the only truth.

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Proim

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Dude, wtf :p
:angry:

Stroent :p
Jap, vandaag bevestigd!
Anyway, ik zwijg :p Nuja, nooit geen engels meer ^^, vakantie is gestart :p
Ik dacht dat ge voor te lachen nu "their" zei :unsure:

BeeLz

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ja dat had ik zelf ook bekeken voor mijn uitspraak hoor, hoeveel van die modellen ken jij? Ik maar 1...

Dat neemt niet weg dat er veel meer schoon volk woont in Israël dan hier iig :p

Cin

Legacy Member
Als je kampioen speelt en die ploeg kunt samenhouden is dat al goed genoeg. Het is niet omdat Club zot doet dat wij dat ook moeten doen. Zo'n karrenvracht aan transfers wilt niets zeggen, dat hebben wij in 2008 ook meegemaakt. Bovendien zal Genk, indien er niemand vertrekt, nog 1 of 2 transfers doen. Maar dat zal veeleer in de breedte zijn tenzij er zich ergens een 'opportuniteit' voor doet.

Overigens heeft Genk geld genoeg. Het budget wordt dit jaar opgetrokken naar 25 miljoen euro (eventuele inkomsten CL/EL niet meegerekend).

Wijsheid

Legacy Member
Truman' zei:
tis wel stil rond Genk....


no money?

Degraen is altijd bezig met spelers zonder dat er ook maar iets van uitlekt. ALTIJD.

Ze lijken er trouwens wel op te rekenen dat de ploeg samenblijft én dat ze samen met Mavinga's verlengd bedrijf, nog 2 andere Liverpool-spelers kunnen meebrengen.

Truman'

Legacy Member
Cin zei:
Als je kampioen speelt en die ploeg kunt samenhouden is dat al goed genoeg. Het is niet omdat Club zot doet dat wij dat ook moeten doen. Zo'n karrenvracht aan transfers wilt niets zeggen, dat hebben wij in 2008 ook meegemaakt. Bovendien zal Genk, indien er niemand vertrekt, nog 1 of 2 transfers doen. Maar dat zal veeleer in de breedte zijn tenzij er zich ergens een 'opportuniteit' voor doet.

Overigens heeft Genk geld genoeg. Het budget wordt dit jaar opgetrokken naar 25 miljoen euro (eventuele inkomsten CL/EL niet meegerekend).

"Zo vet was het voetbal in de po en int tweede gedeelte van de compo niet meer :) Deze ploeg moet versterkt worden."

Dat is wat mijn collega abonnee daarstraks nog tegen me zei, vandaar ook deze vraag :)

Nuja een kampioenenploeg mag ook nooit stil zitten, ge zet al 2keer terug gevallen geweest na een titel, opnieuw terugvallen zou toch echt wel jammer zijn.

Rubmifer

Legacy Member
Brugge dat de piste Hysen verlaat en het Ujah zou hof maken. Zou ook een heerlijke transfer zijn. Vind de goal heel erg makkelijk en is nog maar 20 jaar.

TheRedDevils

Legacy Member
ksteurbaut Kersten Steurbaut
by TheBelgWaffle
Rumour Mill: Ronald Vargas wil sign for #rsca tomorrow #fcb @BelgoFoot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan