Squadra
Legacy Member
Despe zei:Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.
Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.
Van welke planeet kom jij dan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Despe zei:Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.
Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.

Jurgenv1 zei:Jean-Marc, de bakker om de hoek hier zegt dat hij gehoord heeft van de kapper die ook een clubicoon kent dat hij bijtekent?

mojo the hobo zei:Spelers | Lierse SK
24 + 4 jeugdspelers
Despe zei:Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.
Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.
Despe zei:Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.
Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.
Pavon is wel al 31 (nog niet zo oud maar toch) en zal wrs een groot loon vragen.TazzDeMazz zei:Maar dat ze dan beter simaeys kopen zou ik nu ook weeral niet zeggen.![]()
NotoriousP zei:Nene kijk maar naar uw eigen beleid als je een voorbeeld wilt van een slecht beleid. Wij zijn niet degene met plots 7000 minder verkochte abo's.
Een speler zo goed als gratis naar het buitenland laten gaan is sowieso beter dan té goedkoop naar een concurrent.
Wie is dat?stormtrooper zei:Hoe zou het zijn met
Vargas?![]()