Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squadra

Legacy Member
Despe zei:
Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.

Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.

Van welke planeet kom jij dan? :p

Despe

Legacy Member
Er gaat geen belletje rinkelen als ik zijn naam hoor.
Misschien dat hij bij Madrid nen topper was maar das ondertussen al 6 jaar geleden.
Trouwens de kans dat lierse nog transfers gaat doen is heel klein wegens geen geld, dus zullen ze deze "topper" toch niet kunnen betalen.

Ph Sp

Legacy Member
Ik heb op een ander forum gelezen dat het 'clubicoon' die over vrijdag en 3 miljoen sprak Paul Van Himst is.

Pieter3770

Legacy Member
Despe zei:
Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.

Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.

Tiens, hebben die er dan al zoveel kunnen dumpen?
Of hebben ze gezegd dat ze niet meer welkom zijn of in de B-kern moeten?
Want dat telt niet he, die moeten nog altijd betaald worden.

iceman1604

Legacy Member
3miljoen en een schoon percentage op de doorverkoop? Doe er ne strik rond en shot dieje naar het Astridpark, dat hun hem maar wat in hunne ziekenboeg laten vegeteren...
Ach pfff, tis overdreven gezegd, ma kheb echt genoeg van die Vargas historie, aan Anderlecht verkopen en dan ist hun probleem...
Laat dieje nog eens een half seizoen zo schitteren als de 1e competitiehelft dit jaar en hij zal ook bij Herman aan de deur staan voor nog es nen dikken opslag of beginnen dreigen dat hij gaat vertrekken...
En met die 3 miljoen kunnen ze nog wel ergens een waardige vervanger vinden, hopelijk met een betere mentaliteit en ethiek...

NemesisBE

Legacy Member
Pavon, ik dacht eerst aan de spits van Honduras.
Viel dat ff tegen :sad:

kingjulie

Legacy Member
en morgen gaan witsel, carcela en tchite transfervrij naar sint truiden ^^

TazzDeMazz

Legacy Member
Despe zei:
Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.

Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.

Pavon is nog van den tijd dat real madrid alles won. Kweet niet hoe oud je bent maar mss volgde je het voetbal toen nog niet zo. Maar dat ze dan beter simaeys kopen zou ik nu ook weeral niet zeggen. :D Pavon is wel al 31 (nog niet zo oud maar toch) en zal wrs een groot loon vragen.

MrBrightside

Legacy Member
NotoriousP zei:
Nene kijk maar naar uw eigen beleid als je een voorbeeld wilt van een slecht beleid. Wij zijn niet degene met plots 7000 minder verkochte abo's.

Een speler zo goed als gratis naar het buitenland laten gaan is sowieso beter dan té goedkoop naar een concurrent.

Er zijn nog maar 2.000 abo's over. Die zullen eind deze week nog weg zijn!

Rogue

Legacy Member
gg1002111.jpg



Ik weet niet of het Refaelov zijn vriendin is, maar 't is in elk geval een schoonheid :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan