Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Truman'

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Gelukkig dat jij de voetbalwereld van binnen en buiten kent. Ik zeg u dat als RSCA vrijdag rond de 3 miljoen wil geven hij ten laatste zaterdag tekent

Are waarom is dat nu weer nodig?

Ik heb over de prijs en zijn blessure en leeftijd en gij dramt hier door over het al dan niet tekenen van een kerel die me eigenlijk geen reet scheelt.

hey, goe bezig! :niceone:

NotoriousP

Legacy Member
Nace zei:
Kan je zeker doen voor 3 miljoen heb je, als je scouting goed genoeg is, een toppertje in wording.
Enige nadelen zijn dat het de JPL is en Club geen CL speelt.
Dit is btw geen rechtstreekse aanval :)

Volgend jaar hé :cool: Nuja europa league is voldoende voor jong talent om zich te kunnen tonen.

Nace

Legacy Member
NotoriousP zei:
Volgend jaar hé :cool: Nuja europa league is voldoende voor jong talent om zich te kunnen tonen.

Ja kan wel maar als je nu in een onderhandelingspositie zit met een club uit de middenmoot van de PL om zoiets op te noemen kunnen die factoren wel enorm in je voordeel meespelen.

Edit: Gaan voor Agudelo!! :P

Sportinggboy

Legacy Member
Truman' zei:
Are waarom is dat nu weer nodig?

Ik heb over de prijs en zijn blessure en leeftijd en gij dramt hier door over het al dan niet tekenen van een kerel die me eigenlijk geen reet scheelt.

hey, goe bezig! :niceone:


Waarom reageert ge er dan op :unsure:

In België is 3 miljoen veel geld, dat gaan ze niet laten liggen hoor :)

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Gelukkig dat jij de voetbalwereld van binnen en buiten kent. Ik zeg u dat als RSCA vrijdag rond de 3 miljoen wil geven hij ten laatste zaterdag tekent

aha dus je weet al dat club op zo'n bod meteen ja zegt, rare kronkels in je hoofd

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
aha dus je weet al dat club op zo'n bod meteen ja zegt, rare kronkels in je hoofd

Goh ik weet dat toevallig ja :) Vrijdag zullen we meer weten daar omtrend. Als het vrijdag niet in orde is zal hij niet voor RSCA zijn :)

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
5 miljoen is de prijs zelfs in euros blijft dat hetzelfde hoor

Ja ge hebt gelijk. Onderhandelen bestaat nu eenmaal niet ;) 3 miljoen transfer + 2 jaar loon uitgespaard zal wel ongeveer 5 miljoen zijn in totaal zeker. Of het moet zijn dat hij gratis speelt natuurlijk ( al lijkt mij de kans klein :lol: )

sharpshot

Legacy Member
maakt niets uit, De prijs is vijf miljoen, voor 4 miljoen kan je beginnen twijfelen, voor 3 zeg je njet.

NotoriousP

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ja ge hebt gelijk. Onderhandelen bestaat nu eenmaal niet ;) 3 miljoen transfer + 2 jaar loon uitgespaard zal wel ongeveer 5 miljoen zijn in totaal zeker. Of het moet zijn dat hij gratis speelt natuurlijk ( al lijkt mij de kans klein :lol: )

3 miljoen + % van de doorverkoopprijs en we kunnen klappen ;)

Nace zei:
Ja kan wel maar als je nu in een onderhandelingspositie zit met een club uit de middenmoot van de PL om zoiets op te noemen kunnen die factoren wel enorm in je voordeel meespelen.

Edit: Gaan voor Agudelo!! :P

Een middenmoot uit de PL heeft gemakkelijk een 10x groter budget dan Brugge. Europees zal dan niet hetgene zijn dat verschil maakt, enkel het geld.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
maakt niets uit, De prijs is vijf miljoen, voor 4 miljoen kan je beginnen twijfelen, voor 3 zeg je njet.

Gelukkig dat jij niets te zeggen hebt ginder.;) Vanaf RSCA 3 miljoen bied komt Brugge altijd aan hun 5 miljoen door de loonkost die weg valt. Dat speelt allemaal mee. Bous kostte in de tijd ook maar rond de 3 miljoen ( en die was topfit ;) )

NotoriousP zei:
3 miljoen + % van de doorverkoopprijs en we kunnen klappen ;)

Zulke constructies worden ook gemaakt he :) Is dus zeker niet om te lachen :p

BleKKie

Legacy Member
Voor 3.5M zou ik mss wel twijfelen, al blijft het wel een feit dat je een concurrent versterkt, dat is gewoon nooit goed, tenzij die concurrent gewoon te veel betaald, zoals 5M bijvoorbeeld :p

J.Brown

Legacy Member
Tzitten hier mannen met een neus voor zaken! En goochelen maar met die miljoentjes.

stormtrooper

Legacy Member
Als Standard een opvolger voor Luciano zoekt, kunnen ze hier es kijken!

Nace

Legacy Member
Vrijdag wordt de deal met Vargas bekend gemaakt prijs 3 miljoen
bron Philippe Martinet op Facebook die het weet van "een clubicoon"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan