Truman'
Legacy Member
Sportinggboy zei:Gelukkig dat jij de voetbalwereld van binnen en buiten kent. Ik zeg u dat als RSCA vrijdag rond de 3 miljoen wil geven hij ten laatste zaterdag tekent
Are waarom is dat nu weer nodig?
Ik heb over de prijs en zijn blessure en leeftijd en gij dramt hier door over het al dan niet tekenen van een kerel die me eigenlijk geen reet scheelt.
hey, goe bezig!
Nuja europa league is voldoende voor jong talent om zich te kunnen tonen.


3 miljoen transfer + 2 jaar loon uitgespaard zal wel ongeveer 5 miljoen zijn in totaal zeker. Of het moet zijn dat hij gratis speelt natuurlijk ( al lijkt mij de kans klein
)