Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
Nace zei:
Vrijdag wordt de deal met Vargas bekend gemaakt prijs 3 miljoen
bron Philippe Martinet op Facebook die het weet van "een clubicoon"

Jean-Marc, de bakker om de hoek hier zegt dat hij gehoord heeft van de kapper die ook een clubicoon kent dat hij bijtekent?

Jurgenv1

Legacy Member
Hannibal zei:
3 miljoen vind ik te veel eigenlijk.

Voor iemand met de kwaliteit van Vargas is dat spotgoedkoop... Ik zie het nog gebeuren, om de sups van RSCA te paaien want het is nodig als ze de kritiek de kop willen indrukken daar.

TazzDeMazz

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Voor iemand met de kwaliteit van Vargas is dat spotgoedkoop... Ik zie het nog gebeuren, om de sups van RSCA te paaien want het is nodig als ze de kritiek de kop willen indrukken daar.

Om die reden alleen al zouden ze die transfer naar anderlecht moeten tegenhouden...

Sportinggboy

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Voor iemand met de kwaliteit van Vargas is dat spotgoedkoop... Ik zie het nog gebeuren, om de sups van RSCA te paaien want het is nodig als ze de kritiek de kop willen indrukken daar.

Niets van geloven. Vrijdag komen ze pas terug bij elkaar. Er is nog geen officieel bod uitgebracht van RSCA :)

Hannibal

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Voor iemand met de kwaliteit van Vargas is dat spotgoedkoop... Ik zie het nog gebeuren, om de sups van RSCA te paaien want het is nodig als ze de kritiek de kop willen indrukken daar.
Een speler met een ernstige blessure en nog 1 jaar contract. Als FCB er 3 miljoen voor kan krijgen van RSCA moeten ze geen minuut twijfelen imo.

Swagger

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Niets van geloven. Vrijdag komen ze pas terug bij elkaar. Er is nog geen officieel bod uitgebracht van RSCA :)

sportinggboy, dus ofwel vrijdag, ten laatste zaterdag meer nieuws, anders zal hij meer dan waarschijnlijk naar buitenland gaan, klopt dit?

Sportinggboy

Legacy Member
Swagger zei:
sportinggboy, dus ofwel vrijdag, ten laatste zaterdag meer nieuws, anders zal hij meer dan waarschijnlijk naar buitenland gaan, klopt dit?

Dat heb ik vernomen ja.

Jed

Legacy Member
Als clubsupporter mag Vargas wat mij betreft naar A'lecht gaan. Vanaf 3 miljoen + nog wat extra percentages bij een doorverkoop mag hij weg. Hij is nog geblesseerd tot oktober(?) en je weet niet eens of hij ooit nog zijn beste niveau zal halen + hij ligt nog maar een jaar onder contract, dan vind ik die prijs wel redelijk.

Na heel die historie heb ik eigenlijk genoeg van hem en zijn entourage.
Wie weet heb ik nadien wel spijt als hij bij Anderlecht de pannen van het dak speelt, maar op dit moment mag hij gerust vertrekken van mij.

MrBrightside

Legacy Member
Wat Sportingboy vertelt klopt.. Nog deze week worden de gesprekken tussen RSCA en Club opnieuw gestart. 2 Miljoen zou ik er nog voor geven.. maar voor meer mogen ze hem houden en er zelf nog een beetje mee afzien.

Als hij niet naar RSCA komt, dan gaat hij zo goed als gratis naar het buitenland. Dat noem ik gewoon een slecht beleid.

sharpshot

Legacy Member
MrBrightside zei:
Wat Sportingboy vertelt klopt.. Nog deze week worden de gesprekken tussen RSCA en Club opnieuw gestart. 2 Miljoen zou ik er nog voor geven.. maar voor meer mogen ze hem houden en er zelf nog een beetje mee afzien.

Als hij niet naar RSCA komt, dan gaat hij zo goed als gratis naar het buitenland. Dat noem ik gewoon een slecht beleid.

Ja want club heeft veel misdaan in deze zaak, lekker kort door de bocht :help:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Dit is niet het seizoen om de directe concurrent te versterken zonder goede vergoeding.

Zafùn

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Dit is niet het seizoen om de directe concurrent te versterken zonder goede vergoeding.

Mee eens, zelfs al betaald RSCA 5M, als Vargas hen de titel en de bijbehorden CL campagne oplevert is dat nog 'peanuts'.

NotoriousP

Legacy Member
MrBrightside zei:
Als hij niet naar RSCA komt, dan gaat hij zo goed als gratis naar het buitenland. Dat noem ik gewoon een slecht beleid.

Nene kijk maar naar uw eigen beleid als je een voorbeeld wilt van een slecht beleid. Wij zijn niet degene met plots 7000 minder verkochte abo's.

Een speler zo goed als gratis naar het buitenland laten gaan is sowieso beter dan té goedkoop naar een concurrent.

Pieter3770

Legacy Member
Moet Lierse vooral niet eens wat spelers kwijt raken, of gaan die daar dit jaar werken met een kern van 45?

Despe

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Moet Lierse vooral niet eens wat spelers kwijt raken, of gaan die daar dit jaar werken met een kern van 45?

Een kern van 23 + 4 jeugd dus zo overdreven lijkt me dat niet.

Ik heb van pavon nog nooit gehoord dan kunnen ze beter simaeys kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan