Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TazzDeMazz

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ah, Vargas. Het was al weer 5 pagina's geleden dat we het er nog eens over gehad hebben.

:) ja dan praat ik liever over de transfers van Brugge. Gaat iemand trouwens naar de signeersessie van de nieuwe spelers zaterdag?

Didierke10

Legacy Member
sharpshot zei:
Akpala moet blijven

Die werkt zich altijd te pletter, maar die zijn voeten staan scheef + ik wil Gano en Van Belle ook wel eens in actie zien. En nog een beloftevolle Belg aangetrokken, I like. :applause:

BleKKie

Legacy Member
Sick-Boy zei:
Heeft iemand al iets van Vargas gehoord vandaag? Ten laatste woensdag zou er toch wat gebeuren als ik het mij goed herinner...

Revalideert alleszins nog altijd mee, samen met Blondel en Kouemaha.

caoimhin

Legacy Member
Sick-Boy zei:
Heeft iemand al iets van Vargas gehoord vandaag? Ten laatste woensdag zou er toch wat gebeuren als ik het mij goed herinner...

Anderlecht en Club Brugge zouden vrijdag rond de tafel zitten. Bron: volgens poster op RSCA forum de GvA.

BleKKie

Legacy Member
caoimhin zei:
Anderlecht en Club Brugge zouden vrijdag rond de tafel zitten. Bron: volgens poster op RSCA forum de GvA.

Voor 5M dan? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze nu opeens hun staart gaan intrekken bij Club :confused:

caoimhin

Legacy Member
BleKKie zei:
Voor 5M dan? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze nu opeens hun staart gaan intrekken bij Club :confused:

Anderlecht zou hun bod willen opwaarderen, maar niet naar 5 miljoen natuurlijk.

Sportinggboy

Legacy Member
BleKKie zei:
Voor 5M dan? Ik kan me toch niet voorstellen dat ze nu opeens hun staart gaan intrekken bij Club :confused:

Ik zie die naar RSCA komen voor 3 a 3,5 miljoen, is een faire prijs voor een geblesseerde speler

Sportinggboy

Legacy Member
Truman' zei:
Ik zie al heel men leven :unsure:

Gelukkig dat jij de voetbalwereld van binnen en buiten kent. Ik zeg u dat als RSCA vrijdag rond de 3 miljoen wil geven hij ten laatste zaterdag tekent

Proim

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Gelukkig dat jij de voetbalwereld van binnen en buiten kent. Ik zeg u dat als RSCA vrijdag rond de 3 miljoen wil geven hij ten laatste zaterdag tekent
Hoe zijt gij er eigenlijk in geraakt? Voorzitter van supclub of iets dergelijks? Desnoods via PM als je dat hier niet wil delen.

Sportinggboy

Legacy Member
Proim zei:
Hoe zijt gij er eigenlijk in geraakt? Voorzitter van supclub of iets dergelijks? Desnoods via PM als je dat hier niet wil delen.

Ik ben nu 7 jaar mee aan het hoofd van de 2de grootste Supportersclub van het land ( Ongeveer 350 abbo's op RSCA, wij leggen overal verplaatsingen in ). Onze hoofd is tevens bestuurder van SFP en ASA. Via hem mag ik eigelijk mee naar alle vergaderingen ( RSCA alleen, Federatie algemeen, ... ) Is wel fijn. Veel contact met mensen waar je eigelijk nooit mee in aanraking zou komen :p

NotoriousP

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ik zie die naar RSCA komen voor 3 a 3,5 miljoen, is een faire prijs voor een geblesseerde speler

Faire prijs voor die speler zeker maar het blijft weinig om hem naar een concurrent te doen. Nuja voor 3 miljoen kopen wij wel iets beters in het buitenland. :p

Nace

Legacy Member
NotoriousP zei:
Faire prijs voor die speler zeker maar het blijft weinig om hem naar een concurrent te doen. Nuja voor 3 miljoen kopen wij wel iets beters in het buitenland. :p

Kan je zeker doen voor 3 miljoen heb je, als je scouting goed genoeg is, een toppertje in wording.
Enige nadelen zijn dat het de JPL is en Club geen CL speelt.
Dit is btw geen rechtstreekse aanval :)

Rubmifer

Legacy Member
NotoriousP zei:
Faire prijs voor die speler zeker maar het blijft weinig om hem naar een concurrent te doen. Nuja voor 3 miljoen kopen wij wel iets beters in het buitenland. :p

Hoe groot ik hem ook een idioot vind met al die gezever, maar het zou toch pijn doen in mijn hart om hem in een paars wit tenue bezit te zien.

Ik zie hem ergens ook nog trouwens gewoon bij Brugge bijtekenen omdat ie nergens terecht kan. Wie gaat er dan ook +3 mil betalen voor een speler die half geblesseerd is en een entourage heeft om van te kotsen waar niet mee te onderhandelen valt..

Om nog maar te zwijgen van zijn gevraagde loon...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan