NotoriousP zei:
Faire prijs voor die speler zeker maar het blijft weinig om hem naar een concurrent te doen. Nuja voor 3 miljoen kopen wij wel iets beters in het buitenland.
Hoe groot ik hem ook een idioot vind met al die gezever, maar het zou toch pijn doen in mijn hart om hem in een paars wit tenue bezit te zien.
Ik zie hem ergens ook nog trouwens gewoon bij Brugge bijtekenen omdat ie nergens terecht kan. Wie gaat er dan ook +3 mil betalen voor een speler die half geblesseerd is en een entourage heeft om van te kotsen waar niet mee te onderhandelen valt..
Om nog maar te zwijgen van zijn gevraagde loon...