Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Kan ik me niet herinneren ma bon.

Van vzw naar nv

De grote bedrijvigheid is opvallend, zeker als je vergelijkt met het recente verleden. Onder het vorige bestuur werd relatief spaarzaam omgesprongen met de centen: er werden wel zware (en héél zware) spelerscontracten aangegaan, maar de transferkosten bleven al bij al beperkt. Het geld was er wel, maar de bedoeling was om dat pas te gebruiken bij de verhuis naar het nieuwe stadion. De huidige investeringen maken deel uit van de grote herstructurering die nu al maanden aan de gang is. In Brugge is verder nog te horen dat voorzitter Bart Verhaeghe de bestaande vzw op termijn wil omvormen naar een meer moderne nv. Het nieuwe Club Brugge heeft duidelijk nog grote plannen.
E/Bron: Het Laatste Nieuws

BleKKie zei:
Op termijn, wanneer dat is zal de toekomst uitwijzen.
Uiteraard, maar ik wist dat daar sprake van was :)

sharpshot

Legacy Member
das gwn een belofte é, zal weinig aan de bak komen, mss eens in de beker

sharpshot

Legacy Member
Hysen komt wel nog, hopelijk blijven ze nog even in charleroi want daar zit nog wat talent te verkommeren

Jurgenv1

Legacy Member
Hopelijk vertrekken er ook een deel spelers: Koué, Akpala, Simaeys, Geraerts, Dalmat,...

Anders is de groep te groot en zo kan ook een deel van de transfers betaalt worden.

Anoniem04

Legacy Member
Er moet toch nog een spits bijkomen als ze Akpala en Kouemaha wegwillen?

NemesisBE

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Los daarvan heb ik de indruk dat alle transfers bij Brugge helden zijn en die van Anderlecht allemaal sukkels. Terwijl Safari , Molins en Odoi in mijn ogen ook goeie versterkingen zullen zijn. Het is nog niet genoeg maar je kan niet verwachten dat alle clubs klaar zijn met hun ploeg in juni.

Dat heeft 1 reden: Van Holsbeeck en z'n transfers van de laatste jaren. Niet meer, niet minder.

Morrissey

Legacy Member
NemesisBE zei:
Dat heeft 1 reden: Van Holsbeeck en z'n transfers van de laatste jaren. Niet meer, niet minder.

Heeft toch ook al enkele dikke namen gehaald hé. Denk maar aan Biglia, Suarez, Boussoufa, Gillet (twijfelgeval maar toch), Hassan, Tchité, Frutos, Pareja,...

Anderlecht ( en elke Belgische club) heeft gewoon het kapitaal en het scoutingssysteem niet om met elke speler die ze halen uit te pakken. Soms zitten daar toppers tussen, soms valt dat gruwelijk hard tegen. (Ook daar heeft HVH al een waslijst achter zijn naam). Belgische ploegen moeten gewoon zo goedkoop mogelijk uit het buitenland investeren, en dan weet je zelden tot nooit of dat goed uitpakt.

Let op ik probeer Herman niet goed te praten, want dat het een incompetente zak is, daar bestaat geen twijfel rond. Maar er is gewoon geen enkele manager in belgië die kan zeggen dat elke speler die hij haalde een succes is geweest. Ook bij Club gaat heus niet elke transfer positief uitpakken, maar bon als er bij die 10 niet 1 kerel is die kan voetballen, moet er al veel gebeuren :p

Morrissey

Legacy Member
Dillyracer zei:
Gillet en Suarez passen toch niet in dat rijtje?

Boh ik vind Suarez gewoon een schitterende voetballer. Als die iets meer constante in zijn prestaties legt (en ook een vaste basisplek krijgt) kan die wel knallen. Wolfsburg heeft ooit 10 mil geboden, toen moest die gewoon altijd weg, maar hij heeft potentieel om het te maken bij de subtop.

En Gillet is geen slechte, ook op het middenveld (zeker 2 seizoenen geleden) was dat echt een heerser. Veel doelpunten, zuiver spel, harde trap,... Maar een twijfelgeval, dat wel.

enj0i^

Legacy Member
Fireflies zei:
Heeft toch ook al enkele dikke namen gehaald hé. Denk maar aan Biglia, Suarez, Boussoufa, Gillet (twijfelgeval maar toch), Hassan, Tchité, Frutos, Pareja,...

Anderlecht ( en elke Belgische club) heeft gewoon het kapitaal en het scoutingssysteem niet om met elke speler die ze halen uit te pakken. Soms zitten daar toppers tussen, soms valt dat gruwelijk hard tegen. (Ook daar heeft HVH al een waslijst achter zijn naam). Belgische ploegen moeten gewoon zo goedkoop mogelijk uit het buitenland investeren, en dan weet je zelden tot nooit of dat goed uitpakt.

Let op ik probeer Herman niet goed te praten, want dat het een incompetente zak is, daar bestaat geen twijfel rond. Maar er is gewoon geen enkele manager in belgië die kan zeggen dat elke speler die hij haalde een succes is geweest. Ook bij Club gaat heus niet elke transfer positief uitpakken, maar bon als er bij die 10 niet 1 kerel is die kan voetballen, moet er al veel gebeuren :p

Haha, dat is ook een manier om het te bekijken :), er zal op tien spelers wel 1 versterking bij zitten :p

Cerv.Be

Legacy Member
BleKKie zei:
Niet alle transfers van Club zijn rechtstreeks inzetbaar, maar het begint er precies wat over te gaan imo. Al hebben ze nog maar 7.35M uitgegeven, wat eigenlijk bijlange zo veel niet is. De lonen zullen er ook wel naar zijn waarschijnlijk, want er moet toch nog een andere reden zijn waarom iedereen naar Club wil komen, naast "Het Project" :p
Die Perdichizzi is een transfer als er zoveel gebeuren. Gewoon een belofte erbij.. Die moet je niet rap in de ploeg verwachten.

Sick-Boy

Legacy Member
Heeft iemand al iets van Vargas gehoord vandaag? Ten laatste woensdag zou er toch wat gebeuren als ik het mij goed herinner...

stormtrooper

Legacy Member
Ah, Vargas. Het was al weer 5 pagina's geleden dat we het er nog eens over gehad hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan