Sportinggboy
Legacy Member
Jurgenv1 zei:Kan ik me niet herinneren ma bon.
Van vzw naar nv
De grote bedrijvigheid is opvallend, zeker als je vergelijkt met het recente verleden. Onder het vorige bestuur werd relatief spaarzaam omgesprongen met de centen: er werden wel zware (en héél zware) spelerscontracten aangegaan, maar de transferkosten bleven al bij al beperkt. Het geld was er wel, maar de bedoeling was om dat pas te gebruiken bij de verhuis naar het nieuwe stadion. De huidige investeringen maken deel uit van de grote herstructurering die nu al maanden aan de gang is. In Brugge is verder nog te horen dat voorzitter Bart Verhaeghe de bestaande vzw op termijn wil omvormen naar een meer moderne nv. Het nieuwe Club Brugge heeft duidelijk nog grote plannen.
E/Bron: Het Laatste Nieuws
Uiteraard, maar ik wist dat daar sprake van wasBleKKie zei:Op termijn, wanneer dat is zal de toekomst uitwijzen.




