Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hoefkes en DVG moeten helemaal niet weg? Van Acker is er ook nog.

't schudden voor een basisplaats bedoel ik, niet dat ze nog zullen moeten vertrekken.

enj0i^

Legacy Member
Blondel zal ook wel zijn matchen spelen, er speelt nooit een gans seizoen lang dezelfde ploeg he! Wat als vlemincxk zich na 2 weken al blesseert (zoals pala vorig jaar), dan zijn we weer aangewezen op onze zwarte parels :(

MichielD4

Legacy Member
Igor Vetokele van Aa Gent, spits bij de nationale ploeg U19 komt waarschijnlijk tijdens de winterstop naar Cercle Brugge.

stormtrooper

Legacy Member
J.Brown zei:
:cry:

wat is dat hier toch allemaal. Dat de competitie maar vlug begint, al dat gewurtel over de transfers van Brugge.

Inderdaad :D

We zullen hier het conflict anders eens oplossen: Gent en Standard gaan de beste transfers doen :tongue:

Wij worden precies leverancier voor Cercle :sop:

J.Brown

Legacy Member
Kvind dat we een regel zouden moeten invoeren, geen posts meer mbt Club Brugge. :unsure:

caoimhin

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Sebiet krijgen ze lukaku nog niet eens verkocht, dan ga je lang mogen w8n op nen 'grote naam'. Dat Tottenham daar maar een bod op doet. Khoop nog altijd datie de in mijn ogen slimmere beslissing neemt van naar een subtopper in de PL gaat zoals Tottenham. Ik zie hem niet veel spelen in chelsea.

caoimhin zei:
Als Lukaku blijft is dat sowieso een transfer van een grote naam, want anders waren we ons toptalent kwijt. Dus dan zijn we al zeker van 1 grote naam, beter als geen :niceone:

Jurgenv1 zei:
Als Chelsea heel veel voor Lukaku wil geven kan je dat toch niet weigeren? Want dan loop je het risico dat je nooit meer zo'n bod voor hem gaat krijgen en dat je er bovenop nog eens met een ontevreden speler zit die zijn carrièrekansen gefnuikt ziet.

Ik reageerde toch duidelijk op de veronderstelling dat Lukaku niet verkocht zou geraken :confused:

TazzDeMazz

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ghoh, Van Gijseghem, Hoefkens en Blondel zullen 't misschien wel kunnen schudden.
Blijft over: Coosemans, Vadis en Vleminckx.
3 spelers is toch wat weinig vind ik!

Hoefkens zal niet meteen op de bank vliegen. Is leider op het veld met zen ervaring en kan met zen buitenlandse ervaring voor de klik zorgen met de nieuwelingen. Gijseghem zal wrs wel moeten plaats ruimen en blondel zal het mijn inziens moeten doen met invalbeurten.

Kvind dat we een regel zouden moeten invoeren, geen posts meer mbt Club Brugge.

Discriminatie :help:

De tiende is al onderweg.

Hysen!!!

TazzDeMazz

Legacy Member
Squadra zei:
Ben toch benieuwd welke trainer Standard te voorschijn zal halen.

Dat ze maar wilmots bij de nationale ploeg laten anders mogen ze daar ook weer naar nen andere zoeken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan