Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Hoefkes en DVG moeten helemaal niet weg? Van Acker is er ook nog.
J.Brown zei:
wat is dat hier toch allemaal. Dat de competitie maar vlug begint, al dat gewurtel over de transfers van Brugge.



Rogue zei:De tiende is al onderweg.
TazzDeMazz zei:Sebiet krijgen ze lukaku nog niet eens verkocht, dan ga je lang mogen w8n op nen 'grote naam'. Dat Tottenham daar maar een bod op doet. Khoop nog altijd datie de in mijn ogen slimmere beslissing neemt van naar een subtopper in de PL gaat zoals Tottenham. Ik zie hem niet veel spelen in chelsea.
caoimhin zei:Als Lukaku blijft is dat sowieso een transfer van een grote naam, want anders waren we ons toptalent kwijt. Dus dan zijn we al zeker van 1 grote naam, beter als geen![]()
Jurgenv1 zei:Als Chelsea heel veel voor Lukaku wil geven kan je dat toch niet weigeren? Want dan loop je het risico dat je nooit meer zo'n bod voor hem gaat krijgen en dat je er bovenop nog eens met een ontevreden speler zit die zijn carrièrekansen gefnuikt ziet.

Pieter3770 zei:Ghoh, Van Gijseghem, Hoefkens en Blondel zullen 't misschien wel kunnen schudden.
Blijft over: Coosemans, Vadis en Vleminckx.
3 spelers is toch wat weinig vind ik!
Kvind dat we een regel zouden moeten invoeren, geen posts meer mbt Club Brugge.

De tiende is al onderweg.
Squadra zei:Ben toch benieuwd welke trainer Standard te voorschijn zal halen.

Squadra zei:Ben toch benieuwd welke trainer Standard te voorschijn zal halen.
Squadra zei:Ben toch benieuwd welke trainer Standard te voorschijn zal halen.