Als grote Anderlecht supporter ben ik akkoord. Jullie hebben enkele mooie transfers gedaan, en jullie mogen daar best fier op zijn. En dat optimisme mag blijven duren tot ze het eventueel laten afweten op het veld. Maar dat is nu nog niet het geval, misschien nooit niet.
Net als Anderlecht supporters pessimistisch mogen zijn over de huidige transfers, tot wanneer ze ons misschien verassen op het veld. Maar die ontevredenheid moet los kunnen staan van de frustratie t.o.v. het potentieel goede werk van het Clubbestuur.
Club is goed bezig op de markt, Anderlecht niet. Maar misschien komt dat nog, misschien ook niet. Deal with the facts.