Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TazzDeMazz

Legacy Member
Squadra zei:
Ooit gehoord van het woord metafoor?
Om van uw andere schrijffout nog maar te zwijgen.

Ooit gehoord van het woord sarcasme?
En ik heb geen boodschap aan de spellingspolitie...

sharpshot

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Over Zimling heb ik toch nog mijn twijfels. Heb NEC twee keer bezig gezien dit jaar en twee keer was ik niet onder de indruk van hem. Vraag mij af of die zoveel beter ga zijn als Geraerts (mja te duur) , Simaeys (alhoewel :|) en Blondel.

Voor de rest een redelijke nuchtere post van Sharpshot , de wereld gaat nu toch echt wel vergaan.

Dit is mijn mening die ik al vanaf het begin had hoor, de andere posts zijn gwn uitdagen :$

Om over zimling bezig te zijn, is een echte(re) vm in tegenstelling tot Geraerts en heeft betere passing dan Simaeys en de tackle van Blondel. Zou dus in principe een betere versie moeten zijn.

NotoriousP

Legacy Member
exo zei:
Deze discussie(s) hebben hier geen zin, de meeste Brugesboys zijn niet voor rede vatbaar op het moment.
T'is gewoon zoals Squadra hier bovenaan de pagina, ikzelf enkele dagen geleden samen met enkele andere incluis enkele Brugge fans zelf, zegt, wacht gewoon af tot na een bepaalde periode zodat we een deftige evaluatie kunnen doen van al de transfers van zowel Club, Standard, Genk, Gent & Anderlecht.

Wij zijn volledig vatbaar voor rede, niet voor rsca-pessimisme van sommigen hier. ;) Ja sommigen hier bekijken het te optimistisch, we gaan niet de pannen van het dak spelen en de competitie domineren. Maar het is ook niet nodig om neerbuigend te doen over al onze aankopen omdat uw eigen bestuur er nogal de voeten aan veegt. (niet op u specifiek)

The Black Mamba

Legacy Member
sharpshot zei:
Dit is mijn mening die ik al vanaf het begin had hoor, de andere posts zijn gwn uitdagen :$

Om over zimling bezig te zijn, is een echte(re) vm in tegenstelling tot Geraerts en heeft betere passing dan Simaeys en de tackle van Blondel. Zou dus in principe een betere versie moeten zijn.

Een echte VM kan er natuurlijk wel voor zorgen dat Vadis eindelijk eens regelmatig op zijn topniveau gaat spelen. Op die manier kan die Zimling wel een erg belangrijke speler worden. Al had ik ergens gelezen dat hij zelf zei dat hij een centrale middenvelder was die graag voor aanvallende impulsen zorgde naast zijn defensieve taken?

sharpshot

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Een echte VM kan er natuurlijk wel voor zorgen dat Vadis eindelijk eens regelmatig op zijn topniveau gaat spelen. Op die manier kan die Zimling wel een erg belangrijke speler worden. Al had ik ergens gelezen dat hij zelf zei dat hij een centrale middenvelder was die graag voor aanvallende impulsen zorgde naast zijn defensieve taken?

Eventueel kan je nog van acker als vm en dan vadis, zimling ervoor. Als het wat aanvallender moet zet je zimling op vm en daarvoor vadis met bv vazquez of rafa.

En zimling is idd meer cm maar is eig gehaald als vm.

Jurgenv1

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Zelfs Messi is blijkbaar niet goed genoeg om enthousiast over te worden! :unsure:

Er is hier echt wel een ongekende pessimistische sfeer, de Brugge fans mogen toch wel even optimistisch zijn? Op papier zijn er echt goede transfers bij. Vleminckx & Rafaelov kosten een ferme duit, maar de andere waren echt spotgoedkoop tot zelfs gratis. We zien wel eenmaal de competitie begint, en dan nog.. Ik denk dat Club pas na de winterstop gaat beter beginnen voetballen.

Idd, het valt vooral op dat de RSCA sups de positieve sfeer rond Club niet kunnen verdragen, jammer voor hen. Als je dan meedoet in hun pessimisme wat men mij 'verwijt' dan is het ook niet goed. Ze moeten weten wat ze willen maar ze staan allerminst in de juiste schoenen om mij de les te spellen. Niet specifiek op u bedoelt Ice.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Idd, het valt vooral op dat de RSCA sups de positieve sfeer rond Club niet kunnen verdragen, jammer voor hen. Als je dan meedoet in hun pessimisme wat men mij 'verwijt' dan is het ook niet goed. Ze moeten weten wat ze willen maar ze staan allerminst in de juiste schoenen om mij de les te spellen. Niet specifiek op u bedoelt Ice.

kzen infeite verwonderd dat gij de positieve sfeer rond Club kunt verdragen :sop:

The Black Mamba

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Idd, het valt vooral op dat de RSCA sups de positieve sfeer rond Club niet kunnen verdragen, jammer voor hen. Als je dan meedoet in hun pessimisme wat men mij 'verwijt' dan is het ook niet goed. Ze moeten weten wat ze willen maar ze staan allerminst in de juiste schoenen om mij de les te spellen. Niet specifiek op u bedoelt Ice.

De meeste kunnen het maar al te goed verdragen hoor ;)

De voortdurende verwijzing naar ons transferbeleid steekt wel tegen. Zeker als de transferperiode totaal nog niet afgelopen is.

starspike

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Mjah, logisch dat Barda niet gaat zeggen dat zijn mentaliteit kut is ofzo. :p

Hij kan ook gewoon niks zeggen ;)

caoimhin zei:
BBC Sport - Andre Villas-Boas confirmed as Chelsea manager

Eens benieuwd wat dit nieuws gaat geven wat de transfers van Lukaku en De Bruyne betreft.

Lukaku zou geen echte prioriteit meer zijn, aangezien hij wat Porto spelers wil meenemen.
En De Bruyne? Tja, die is sowieso nog niet klaar voor Chelsea. Maar het was wel zo dat Villas-Boas zeer onder de indruk was van Kevin bij de EL-voorronde matchen en hij ook na de match al vlug bij hem stond voor zijn truitje. Maar dat zeg uiteraard niets als het op Chelsea aankomt.

Jurgenv1

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
kzen infeite verwonderd dat gij de positieve sfeer rond Club kunt verdragen :sop:
Deal with it, als het goed is zeg ik het ook, maar deze 10000000000000 herhaling zal weer het ene oor binnen en het andere oor buiten vliegen zeker?

The Black Mamba zei:
De meeste kunnen het maar al te goed verdragen hoor ;)

De voortdurende verwijzing naar ons transferbeleid steekt wel tegen. Zeker als de transferperiode totaal nog niet afgelopen is.
Ja, we weten allemaal dat het nog niet afgelopen is, maar het is nu eenmaal logisch als HVH een uitspraak doet waarin hij zegt dat iedereen hoge ogen zal gooien van de transfers op die datum en dan blijkt dat het gewoon vals alarm is dat iedereen er mee lacht? Het zou niet anders geweest zijn bij ons.

En dat is nog altijd geen reden om al onze transfers nu al af te breken wat niet wil zeggen dat er geen scepsis mag zijn voor alle duidelijkheid.

Nic!

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Idd, het valt vooral op dat de RSCA sups de positieve sfeer rond Club niet kunnen verdragen, jammer voor hen. Als je dan meedoet in hun pessimisme wat men mij 'verwijt' dan is het ook niet goed. Ze moeten weten wat ze willen maar ze staan allerminst in de juiste schoenen om mij de les te spellen. Niet specifiek op u bedoelt Ice.

Als grote Anderlecht supporter ben ik akkoord. Jullie hebben enkele mooie transfers gedaan, en jullie mogen daar best fier op zijn. En dat optimisme mag blijven duren tot ze het eventueel laten afweten op het veld. Maar dat is nu nog niet het geval, misschien nooit niet.

Net als Anderlecht supporters pessimistisch mogen zijn over de huidige transfers, tot wanneer ze ons misschien verassen op het veld. Maar die ontevredenheid moet los kunnen staan van de frustratie t.o.v. het potentieel goede werk van het Clubbestuur.

Club is goed bezig op de markt, Anderlecht niet. Maar misschien komt dat nog, misschien ook niet. Deal with the facts. :)

Jurgenv1

Legacy Member
Nic! zei:
Als grote Anderlecht supporter ben ik akkoord. Jullie hebben enkele mooie transfers gedaan, en jullie mogen daar best fier op zijn. En dat optimisme mag blijven duren tot ze het eventueel laten afweten op het veld. Maar dat is nu nog niet het geval, misschien nooit niet.

Net als Anderlecht supporters pessimistisch mogen zijn over de huidige transfers, tot wanneer ze ons misschien verassen op het veld. Maar die ontevredenheid moet los kunnen staan van de frustratie t.o.v. het potentieel goede werk van het Clubbestuur.

Club is goed bezig op de markt, Anderlecht niet. Maar misschien komt dat nog, misschien ook niet. Deal with the facts. :)
Daarmee is alles gezegd in deze 'discussie'.

TazzDeMazz

Legacy Member
starspike zei:
Lukaku zou geen echte prioriteit meer zijn, aangezien hij wat Porto spelers wil meenemen.
En De Bruyne? Tja, die is sowieso nog niet klaar voor Chelsea. Maar het was wel zo dat Villas-Boas zeer onder de indruk was van Kevin bij de EL-voorronde matchen en hij ook na de match al vlug bij hem stond voor zijn truitje. Maar dat zeg uiteraard niets als het op Chelsea aankomt.

Sebiet krijgen ze lukaku nog niet eens verkocht, dan ga je lang mogen w8n op nen 'grote naam'. Dat Tottenham daar maar een bod op doet. Khoop nog altijd datie de in mijn ogen slimmere beslissing neemt van naar een subtopper in de PL gaat zoals Tottenham. Ik zie hem niet veel spelen in chelsea.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan