FrownedUpon
Legacy Member
Als anderlecht 'voorstander' neem ik toch men hoedje af voor brugge. Op papier lijken het toch goede transfers en ik hoop zelf dat het ze lukt om heel goed en mooi voetbal te brengen. Voor de transfers van anderlecht zelf vrees ik wel, weeral de typische transfers die er elk jaar zijn van boecht spelers die van ik weet niet waar komen , waar niemand van heeft gehoord...
Even ook duidelijk zijn dat ik geen succeso ben, maar gewoon een voorstander van goed voetbal. Maar als er een confrontatie is tussen anderlecht en brugge is het wel anderlecht die mag winnen van mij. Het belangrijkste voor mij is dat er in europa wa goed wordt gespeeld. Ik denk dan vooral dat het anderlecht van 2000 (denk ik) dat tege manchester, lazio, real , psv won mijn hart had gestolen. Wat een campagne was me dat, zalig!
Ik hoop gewoon dat zoiets nog eens mag voorvallen in mijn leven, al is het brugge die daar fkes manchester afmaakt. Daarom dat ik blij ben dat toch 1 ploeg het niveau probeert op te krikken hier.
Even ook duidelijk zijn dat ik geen succeso ben, maar gewoon een voorstander van goed voetbal. Maar als er een confrontatie is tussen anderlecht en brugge is het wel anderlecht die mag winnen van mij. Het belangrijkste voor mij is dat er in europa wa goed wordt gespeeld. Ik denk dan vooral dat het anderlecht van 2000 (denk ik) dat tege manchester, lazio, real , psv won mijn hart had gestolen. Wat een campagne was me dat, zalig!
Ik hoop gewoon dat zoiets nog eens mag voorvallen in mijn leven, al is het brugge die daar fkes manchester afmaakt. Daarom dat ik blij ben dat toch 1 ploeg het niveau probeert op te krikken hier.



In deze emoticon ben jij het blauwe ventje en is de kwijl jaloezie.

