Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrownedUpon

Legacy Member
Als anderlecht 'voorstander' neem ik toch men hoedje af voor brugge. Op papier lijken het toch goede transfers en ik hoop zelf dat het ze lukt om heel goed en mooi voetbal te brengen. Voor de transfers van anderlecht zelf vrees ik wel, weeral de typische transfers die er elk jaar zijn van boecht spelers die van ik weet niet waar komen , waar niemand van heeft gehoord...

Even ook duidelijk zijn dat ik geen succeso ben, maar gewoon een voorstander van goed voetbal. Maar als er een confrontatie is tussen anderlecht en brugge is het wel anderlecht die mag winnen van mij. Het belangrijkste voor mij is dat er in europa wa goed wordt gespeeld. Ik denk dan vooral dat het anderlecht van 2000 (denk ik) dat tege manchester, lazio, real , psv won mijn hart had gestolen. Wat een campagne was me dat, zalig!

Ik hoop gewoon dat zoiets nog eens mag voorvallen in mijn leven, al is het brugge die daar fkes manchester afmaakt. Daarom dat ik blij ben dat toch 1 ploeg het niveau probeert op te krikken hier.

TazzDeMazz

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Als anderlecht 'voorstander' neem ik toch men hoedje af voor brugge. Op papier lijken het toch goede transfers en ik hoop zelf dat het ze lukt om heel goed en mooi voetbal te brengen. Voor de transfers van anderlecht zelf vrees ik wel, weeral de typische transfers die er elk jaar zijn van boecht spelers die van ik weet niet waar komen , waar niemand van heeft gehoord...

Even ook duidelijk zijn dat ik geen succeso ben, maar gewoon een voorstander van goed voetbal. Maar als er een confrontatie is tussen anderlecht en brugge is het wel anderlecht die mag winnen van mij. Het belangrijkste voor mij is dat er in europa wa goed wordt gespeeld. Ik denk dan vooral dat het anderlecht van 2000 (denk ik) dat tege manchester, lazio, real , psv won mijn hart had gestolen. Wat een campagne was me dat, zalig!

Ik hoop gewoon dat zoiets nog eens mag voorvallen in mijn leven, al is het brugge die daar fkes manchester afmaakt. Daarom dat ik blij ben dat toch 1 ploeg het niveau probeert op te krikken hier.

Je kan ook moeilijk een succeso zijn van anderlecht na vorig seizoen.

Proim

Legacy Member
Ik hoop stiekem toch ook wel dat het in orde komt bij Brugge, ik wil terug een strijd zien tussen die 2 om de eerste plaats, tot de laatste seconde van de laatste match van de play offs.










En dan speelt Anderlecht weer kampioen op hun veld :woohoo:

caoimhin

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Vazquez, refaelov, hogli, zimling, almeback, stenman en natuurlijk vlemincks zullen die 2 doen vergeten. (kwestie van onze transfers nog eens in de neus te duwen van de anderlechtboys)

jeperdejep zei:
Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.

Ik zie nochtans geen enkele speler die ik echt bij Anderlecht zou willen. Het is niet omdat ons voetbal de laatste jaren op niet veel trekt dat we niet hopen op "typisch Anderlecht materiaal". En bij de nieuwe transfers van Club zie ik dat niet echt, enkel 2 (Vazquez en Refaelov) die het mss wel kunnen zijn. De rest, nah. Bij de transfers van Anderlecht zie ik dat ook niet echt, voor er weer een groot licht komt keffen ;)

TazzDeMazz zei:
:drool: In deze emoticon ben jij het blauwe ventje en is de kwijl jaloezie. :)

Ze hebben hier weer wat binnen gesmeten.

Squadra

Legacy Member
Wat is me dat hier met al die Brugge-supporters? Als het aantal versterkingen voor de kern een maat is voor succes, dan was Lierse vorig jaar CL-winnaar. Stop nu toch met zweven en wacht gewoon tot volgend seizoen.

TazzDeMazz

Legacy Member
Squadra zei:
Wat is me dat hier met al die Brugge-supporters? Als het aantal versterkingen voor de kern een maat is voor succes, dan was Lierse vorig jaar CL-winnaar. Stop nu toch met zweven en wacht gewoon tot volgend seizoen.

Nee want ze mochten niet eens voorrondes voor de CL spelen... De vergelijking met Lierse is zowiezo dwaas.

Anoniem04

Legacy Member
Squadra zei:
Wat is me dat hier met al die Brugge-supporters? Als het aantal versterkingen voor de kern een maat is voor succes, dan was Lierse vorig jaar CL-winnaar. Stop nu toch met zweven en wacht gewoon tot volgend seizoen.

Toch logisch? Dit in vergelijking met de vorige transferperiode toen er ook spelers moesten bijkomen en waar dan uiteindelijk alleen Scepovic werd aangetrokkken.

Ik kan mij voorstellen dat je als Brugesboy dan gelukkig bent. :unsure:

Squadra

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Nee want ze mochten niet eens voorrondes voor de CL spelen... De vergelijking met Lierse is zowiezo dwaas.

Ooit gehoord van het woord metafoor?
Om van uw andere schrijffout nog maar te zwijgen.

Squadra

Legacy Member
Dillyracer zei:
Toch logisch? Dit in vergelijking met de vorige transferperiode toen er ook spelers moesten bijkomen en waar dan uiteindelijk alleen Scepovic werd aangetrokkken.

Ik kan mij voorstellen dat je als Brugesboy dan gelukkig bent. :unsure:

Natuurlijk wel ja, maar zeggen dat ze direct Vargas gaan doen vergeten en Anderlecht en consoorten uitlachen gaat wel verder dan eens blij zijn met wat spelers die in de Jupiler League nog niets bewezen hebben.

The Black Mamba

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nice. :D

De purperen boys zijn blijkbaar een beetje gefrustreerd. :lol:

Jep dat is het probleem. Niet uw overdreven belachelijk gedoe van "Vince The Prince" en "Wanneer gaat Anderlecht uitpakken :D:D:D". Gelukkig zijn er nog een paar Brugge fans die wel nog deftig kunnen discussiëren over voetbal zonder onnozele afbeeldingen en fanboygedrag.

Niet moeilijk dat er zoveel haters zijn als je het postgedrag van de brugesboys bekijkt de afgelopen 100 pagina's.

En neen omgekeerd is het nog nooit zo erg geweest.

Ongelooflijk wat een kutforum dat hier geworden is , hopelijk betert het na de examens.

Cartek

Legacy Member
haters_gonna_hate.gif

Anoniem04

Legacy Member
Trouwens, welke ploeg het ook is die Champions League speelt volgend jaar, ze gaat falen. :unsure:

kingjulie

Legacy Member
Squadra zei:
Natuurlijk wel ja, maar zeggen dat ze direct Vargas gaan doen vergeten en Anderlecht en consoorten uitlachen gaat wel verder dan eens blij zijn met wat spelers die in de Jupiler League nog niets bewezen hebben.

Messi heeft in de jupkes league ook nog niets bewezen.
Zimling, Vlemi en stenman hebben een palmares en hebben al bewezen echt goed te zijn in nederland. Als je die mensen al niet het voordeel van de twijfel kunt geven en op zijn minst een beetje enthousiast over kan zijn wie moet er dan wel aangetrokken worden om enthousiast over te zijn.

Cerv.Be

Legacy Member
kingjulie zei:
Messi heeft in de jupkes league ook nog niets bewezen.
Zimling, Vlemi en stenman hebben een palmares en hebben al bewezen echt goed te zijn in nederland. Als je die mensen als niet het voordeel van de twijfel kunt geven en op zijn minst een beetje enthousiast over kan zijn wie moet er dan wel aangetrokken worden om enthousiast over te zijn.
Zelfs Messi is blijkbaar niet goed genoeg om enthousiast over te worden! :unsure:

Er is hier echt wel een ongekende pessimistische sfeer, de Brugge fans mogen toch wel even optimistisch zijn? Op papier zijn er echt goede transfers bij. Vleminckx & Rafaelov kosten een ferme duit, maar de andere waren echt spotgoedkoop tot zelfs gratis. We zien wel eenmaal de competitie begint, en dan nog.. Ik denk dat Club pas na de winterstop gaat beter beginnen voetballen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan