Als Blondel weggaat dan is heel dat bestuur nog dommer dan het paard in de keuken van Luc Devroe.
Serieus, één van de besten dit seizoen bij Club volgens mij en is iemand die blijft gaan.
Anyway zoals er hier al vaak gezegd is, vind ik de Clubsupporters abnormaal positief. Snap niet waar dit vandaan komt, het Anderlechtbestuur wordt uitgelachen maar wie kent de spelers die daar zijn aangetrokken? En wie kent 'onze' onbekende Scandinaviërs?
Voor hetzelfde geld is Safari dé man en zijn onze Zweden veredelde biefstukslagers.
"De scouts zullen wel hun werk goed doen" Nog zo'n lame excuus, ik denk dat scouts van alle teams hun best doen om goeie spelers te zoeken, daarom lukt het nog niet altijd.
Vince wordt de hemel ingeprezen, Herman uitgelachen en misschien is de ene wel dé flop van het seizoen en redt de ander zijn vel. Maar dat is voetbal zeker?