Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Transferperiodes. :love:

Nog 2 en halve maan te gaan, the joy :woohoo:

Btw Romelus, Herman Van Holsbeeck probeert zich al meer dan 10 jaar te bewijzen, en is er tot op heden nog steeds niet in geslaagd. Dan kan je toch stilletjes aan over een flop beginnen spreken, niet?

Silence

Legacy Member
jeperdejep zei:
Sportwereld - Messi en Xavi: 'Vazquez heeft niveau van Barcelona'
Als messi, xavi en consoorten zo'n dingen zeggen over je dan kan je toch wel iets.
En over rafaleov, die heeft er een champions leaugue campagne op zitten, dus niet echt niets bewezen.

Als je ooit van begrijpend lezen heb gehoord en die tekst nog eens leest kan je afleiden dat ze gewoon een jeugdvriend niet willen kwetsen

Pique: Ik ken Club Brugge alleen van naam. Ik denk echter wel dat Victor potten kan breken in de Belgische competitie. De kwaliteiten heeft hij zeker

Hij kent club niet, laat staan de Belgische competitie maar toch weet hij zeker dat Vasquez de kwaliteiten heeft om hier potten te breken.. hij weet niet of ze hier open spelen of heel verdedigend, in 1 tijd of veel lopen met de bal

Xavi: 'Telkens hij met ons meedeed, verloren we niet.

Hij heeft 3 matchen meegespeeld, dat is iets zeggen om te zeggen hé :rofl:

& Messi heeft het eigenlijk vooral over een jeugdvriend, daar zal hij zeker iets slecht over gaan zeggen ja :D

Het zou ook nogal goe overkomen voor die mannen hun imago moesten ze over een ex-ploegmakker zeggen van 'nee die kon nie mee bij Barça, kan nog gene bal raken op training'



Ik wil maar zeggen, een korreltje zout mag en verder lezen dan de titel liefst ook :rofl:

Jurgenv1

Legacy Member
Romelus zei:
Als Blondel weggaat dan is heel dat bestuur nog dommer dan het paard in de keuken van Luc Devroe.
Serieus, één van de besten dit seizoen bij Club volgens mij en is iemand die blijft gaan.

Anyway zoals er hier al vaak gezegd is, vind ik de Clubsupporters abnormaal positief. Snap niet waar dit vandaan komt, het Anderlechtbestuur wordt uitgelachen maar wie kent de spelers die daar zijn aangetrokken? En wie kent 'onze' onbekende Scandinaviërs?
Voor hetzelfde geld is Safari dé man en zijn onze Zweden veredelde biefstukslagers.
"De scouts zullen wel hun werk goed doen" Nog zo'n lame excuus, ik denk dat scouts van alle teams hun best doen om goeie spelers te zoeken, daarom lukt het nog niet altijd.

Vince wordt de hemel ingeprezen, Herman uitgelachen en misschien is de ene wel dé flop van het seizoen en redt de ander zijn vel. Maar dat is voetbal zeker?:)
Hangt er vanaf of je een optimist of pessimist bent. Ik veronderstel dat je bij de laatste groep bent. Er is zowel reden tot optimisme als pessimisme dus wacht gewoon af... Club gaat idd niet alle matchen winnen het komend seizoen dus er zal ooit wel eens een Club hater komen 'pareren' met "hahaha, zoveel transfers gedaan en toch niet kunnen winnen"-achtige post.

Romelus

Legacy Member
NemesisBE zei:
Btw Romelus, Herman Van Holsbeeck probeert zich al meer dan 10 jaar te bewijzen, en is er tot op heden nog steeds niet in geslaagd. Dan kan je toch stilletjes aan over een flop beginnen spreken, niet?

Heeft toch al enkele titels binnen, kunnen Mannaerts of Verhaeghe niet zeggen.
Zij hebben nog alles te bewijzen.

Soit, even zeggen dat ik HvH ook niet echt kan uitstaan maar als je het objectief bekijkt, zijn de reacties vreemd. 9 nieuwe spelers (waarvan 7 onbekend): OH JOY ZOTJES OMG BOEREUUH HERTJE KAMPIOEN!
4 of 5 (?) nieuwe onbekende spelers Anderlecht: ROFL HAHA ZE GAAN FALEN RSCA SUCKT HVH KZIEN OU VAKKE!

Snap je? :p

NemesisBE

Legacy Member
Da's mss omdat, sinds Van Holsbeeck aan het roer van Anderlecht staat, zij amper nog potten gebroken hebben?
Hoe vaak ik Anderlecht supporters hier, ondanks titels (want dat haalt hij wel), heb horen wenen over het gebrek aan mooi voetbal...
Europees stelt Anderlecht ook amper wat voor, met de pijnlijke uitschuivers tegen BATE & Party-zan als hoogtepunt. (En dat is louter objectief bekeken, ik weet ook dat Club het zo mogelijk NOG slechter deed/doet, al zijn uitschuivers als hierboven vernoemd & 0/18 en 3/18 & uitschakeling tegen Fenerbaçe ook niet bepaald positief voor het imago van een club)

Nu, dat wij Bruggelingen meer vertrouwen hebben in het duo Mannaert/Verhaeghe, dat ligt em misschien gewoon aan het onbekende...
Wij weten allemaal wat de Herman de afgelopen jaren heeft gedaan, dus we verwachten ook nu niets speciaals. Als ie dan, in de trend van de voorgaande jaren, weer een blik 2de rangs buitenlanders opentrekt, dan is het toch normaal dat wij (zelfs zij, Anderlechtspporters) zo reageren.
Wie weet reageren wij binnen x aantal jaar ook zo op Mannaert/Verhaeghe, wanneer blijkt dat het blik Scandinaven evenveel voorstelt als het blik Argentijnen van den Herman.

Daarenboven mogen we gewoon gelukkig zijn dat er eindelijk eens iets beweegt in het bestuur, en hoe. Kdenk dat veel Anderlechtsupporters hier toch al enkele jaren op wachten.

Nace

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.

Wat word er hier allemaal geschreven :D
Stenman beste lb van nederland oooh god..
Enige waar men ook een beetje jaloers op mogen zijn is Hogli, snelle leuke aanvallende back die verdedigend ook niet misstaat.
Vazquez kan ik niet over oordelen, Vleminckx is een speler waar iedere voetballiefhebber op spuigt maar ja idd hij zal er wel een 15 tal binnenbuffelen.
Rafaelov is een leuke aanwinst, maar zoals ik al zei mentaal erg broos, en als hij geen zin heeft gaan er enorm veel ergeren aan hem.
Hadden ze beter Buzgalo gehaald :D
En Zimling is qua profiel een erg makkelijke speler om te vinden, desondanks kan hij een meerwaarde zijn voor club als hij gelijk zijn draai vindt.

Gavin

Legacy Member
De wereld vanuit het perspectief van Stenman:
0.jpg



:unsure:


Ik ga eens een accountje maken op BZF, denk ik.

Jurgenv1

Legacy Member
NemesisBE zei:
Waar behoor jij toe Jurgen?

Ik sta niet te roepen dat we alles gaan omver blazen nu, pessimistisch ook niet want er zijn nog geen resultaten te zien. Het wordt afwachten wat de eerste competitie matchen brengen. De oefenmatchen zeggen niks.

TazzDeMazz

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ik sta niet te roepen dat we alles gaan omver blazen nu, pessimistisch ook niet want er zijn nog geen resultaten te zien. Het wordt afwachten wat de eerste competitie matchen brengen. De oefenmatchen zeggen niks.

Tegen Leverkusen mogen ze toch al wat tonen.

Glor

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ik sta niet te roepen dat we alles gaan omver blazen nu, pessimistisch ook niet want er zijn nog geen resultaten te zien. Het wordt afwachten wat de eerste competitie matchen brengen. De oefenmatchen zeggen niks.

Een gematigde en realistische visie ofwa? Zwans nu niet i Jurgen!

stormtrooper

Legacy Member
Om het even over belangrijke zaken te hebben: ging Stark niet naakt een match bijwonen als Vargas weg ging?


Kwestie van het niet te vergeten :unsure:

Weebl

Legacy Member
Ik vraag mij af wat het gaat geven als jurgenv2 uitkomt.. :unsure:

Ik ben tevreden, er wordt werk gemaakt van de overschot buiten te kegelen en we trekken spelers aan met het gekende Clubprofiel. Nu nog een trainer die het kan doen marcheren.

exo

Legacy Member
nonkel wulle zei:
:)

Gulder moet nog uitpakken, 't is juist.

Zucht, zeg ik dan ergens dat we nog gaan uitpakken? Heb ik ergens gezegd dat onze transfers wel goed zijn? Geen woorden verdraaien aub.

jeperdejep zei:
Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.

Vleminckx zal voor Brugge wel een aanwinst worden maar past totaal niet in het spel dat Anderlecht terug moet ambiëren. Vazquez kan ik niet echt over oordelen maar dat is toch ook eerst afwachten of die hier potten gaat breken. T'is niet omdat Xavi, Messi & co de loftrompet zwaaien (op eigen initiatief of op vraag van de club?) dat hij ook effectief goed gaat zijn.
Rafaelov... Qui? Ken hem niet, net zoals de meeste hier.
Stenman heeft er een degelijk seizoen op zitten samen met Zimling in een goed draaiend geheel, hoe zal het hen vergaan in een nieuwe ploeg?

Fireflies zei:
Ik zeg nergens dat de transfers van Brugge slecht zijn, noch dat de komst van Samuel een aanwinst is.

Ik rep hier trouwens met geen woord over de transfers van Anderlecht, want die moeten hun ook stuk voor stuk nog bewijzen. T'is eigenlijk niet nodig om Anderlecht er weer bij te trekken, maar bon.

Idd... Triestig die Brugesboys.

Eagle` zei:
een knokkersploeg, club heeft in de rechtstreekse confrontaties de laatste 2 seizoenen meer voetbal op de mat gebracht tegen anderlecht dan omgekeerd, beetje serieus blijven eh ... om dan nog maar te zwijgen van al het technisch vernuft dat ze momenteel in brussel rondlopen hebben :ironic:

Anderlecht was dan ook een enorm zwakke ploeg dit jaar. Maar het voetbal dat Club ambieert is werkvoetbal, terug naar de tijde van Gert Verheyen waarin er geknokt werd (figuurlijk) en er prijzen gepakt werden.
Anderlecht zou het meer van het technische en 'mooiere' (puur smaak dan) voetbal moeten hebben, helaas is deze stijl ook al enkele jaren zoek.

starspike

Legacy Member
Vanop ons forum:

Barda: 'Refaelov speelt zoals De Bruyne'


Lior Refaelov is straks niet de eerste Israëlische international in België. Bij Genk loopt zijn landgenoot Elyaniv Barda rond. 'Ik ken Lior heel goed', zegt Barda. 'Hij heeft de laatste tijd zijn plaats afgedwongen in de nationale ploeg. Ik belde hem al geregeld nog voor hij in beeld was bij Club Brugge. Twee maanden geleden was er voor het eerst contact tussen Lior en Club. Hij heeft me toen veel vragen gesteld over Club. Ik heb hem verteld dat het een mooie club is en dat het voor hem een prima kans zou zijn.'

Barda verwacht dat zijn maatje het gaat maken in België. 'Lior is een heel goede voetballer. Hij heeft een sublieme techniek en een uitstekende rechtervoet. Hij voetbalt zoals Kevin De Bruyne bij ons: als rechtsvoetige van op de linkerflank. Hij is ook een goede jongen. Zijn karakter zal perfect passen bij Club Brugge. Lior is een speler die het zeker kan waarmaken in België en die het talent heeft om nog hoger te mikken dan de Belgische eerste klasse.'

Ook Shlomi Arbeitman (AA Gent) en Rami Gershon (Standard) zijn Israëlisch international.

Bron: HNB
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan