Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Ik denk dat Bart Verhaeghe gigantische okselvijvers, alsook voorhoofdzweet gaat hebben tijdens toppers.

Wijsheid

Legacy Member
da's bijna een vaststaand feit. Maar die jongens transfereren zoveel, kunnen ze dan geen nieuwe zweetklieren transfereren voor Verhaeghe?

f_dieleman

Legacy Member
Wijsheid zei:
Al de laatste pagina's ten spijt gaat dit geweldig in Club's gezicht ontploffen. We spreken elkaar allemaal wel nog is in november wanneer jullie deze post gaan bovenhalen en zeggen: "Damn, Wijsheid heeft een glazen bol." Net zoals ik voorspelde een jaar geleden dat Genk kampioen ging worden, zoals ik zei dat Vargas voor de rest ven het seizoen gebleseerd ging geraken, voor de match tegen ons begon en net zoals ik zei dat Mavinga iemand van de plein ging trappen -wat ik niemand toewens en heel erg vond, laat daar geen twijfel over bestaan.

Brugge zal in november rond de zesde plek bengelen. Coherentie is ver te zoeken en Vasquez en Refaelov bikkelen regelmatig op het veld als ware het twee Dirars zijn. Vleminckx wringt tierig de kansen de nek om en in de winterstop roept Refaelov de heimwee over zichzelf uit. Stenman en Hogli lijken dan wel meevallers te zijn, helaas kunnen zij het schip niet zeevaardig houden.

Genk draait een rustig seizoen -doet wel niet mee voor de titel en parkeert zich 3-4de.
Anderlecht verbaast iedere supporter door kampioen te worden. Standard bijt echter tot het laatste in de kuiten.

Terug naar Club: pas rond april begint de ploeg effectief als ploeg te renderen en spelen ze een goede play-offs, om het seizoen erna met veel allure kampioen te spelen.

Bookmarken en op het einde van de compo bovenhalen - voor Club kampioen-stelling bovenhalen over 21 maanden

Zelfs als clubfan zou ik beginnen hopen dat het serieus tegenvalt, gewoon zodat Jurgenv1 zen bek eens houdt. :x

En Zyklon, waarom dat? Donk is sowieso snel en technisch, Stenman zou ook een echte oprukkende back zijn (?), dan moet de rest toch al serieus statisch zijn om een statische verdediging te krijgen?

TazzDeMazz

Legacy Member
Wijsheid zei:
Al de laatste pagina's ten spijt gaat dit geweldig in Club's gezicht ontploffen. We spreken elkaar allemaal wel nog is in november wanneer jullie deze post gaan bovenhalen en zeggen: "Damn, Wijsheid heeft een glazen bol." Net zoals ik voorspelde een jaar geleden dat Genk kampioen ging worden, zoals ik zei dat Vargas voor de rest ven het seizoen gebleseerd ging geraken, voor de match tegen ons begon en net zoals ik zei dat Mavinga iemand van de plein ging trappen -wat ik niemand toewens en heel erg vond, laat daar geen twijfel over bestaan.

Brugge zal in november rond de zesde plek bengelen. Coherentie is ver te zoeken en Vasquez en Refaelov bikkelen regelmatig op het veld als ware het twee Dirars zijn. Vleminckx wringt tierig de kansen de nek om en in de winterstop roept Refaelov de heimwee over zichzelf uit. Stenman en Hogli lijken dan wel meevallers te zijn, helaas kunnen zij het schip niet zeevaardig houden.

Genk draait een rustig seizoen -doet wel niet mee voor de titel en parkeert zich 3-4de.
Anderlecht verbaast iedere supporter door kampioen te worden. Standard bijt echter tot het laatste in de kuiten.

Terug naar Club: pas rond april begint de ploeg effectief als ploeg te renderen en spelen ze een goede play-offs, om het seizoen erna met veel allure kampioen te spelen.

Bookmarken en op het einde van de compo bovenhalen - voor Club kampioen-stelling bovenhalen over 21 maanden

De jaloersheid druips wel van dit bericht maar goed hij kan natuurlijk gelijk hebben.

Morrissey

Legacy Member
Jaloers jaloers, bijna niemand heeft hier 8 van die 10 namen ooit meer dan eens aan het werk gezien. Eerst zien en dan geloven ;)

NemesisBE

Legacy Member
Zyklon zei:
Ik denk dat club de meest statische verdediging zal hebben met al die grote lompe gasten. Ze gaan ook veel domme (rode) kaarten pakken.

Dude, Donk & VG al gezien? Die zijn verre van statisch.

En, 9 nieuwe spelers, maar het fundament van vorig seizoen is er wel.
De trainer, het systeem en (op 1, misschien 2 na) belangrijkste spelers.

Coosemans, Hoefkens, Donk, VG, Vadis, (eventueel Blondel & Van Acker) & Dirar zijn er nog. Genoeg om wat spelers in te passen.
Ik verwacht Hogli, Meunier & Almebäck ook niet direct in de basis.
Zimling, Stenman, Vazquez, Refaelov & Vleminckx wel.

Anoniem04

Legacy Member
f_dieleman zei:
Zelfs als clubfan zou ik beginnen hopen dat het serieus tegenvalt, gewoon zodat Jurgenv1 zen bek eens houdt. :x

De voorbije 2 jaar gemist misschien?

exo

Legacy Member
Eerlijk gezegd is er geen enkele transfer van Club die mij jaloers maakt, denk dat de meeste supporters er zo over denken. Tot nu toe is er in heel België zelfs geen transfer gebeurd die mij jaloers maakt.

Weebl

Legacy Member
'k had liever Molins zien komen dan Rafael tbh.
En ja, club zal 9/10 wel slecht starten, maar zolang ze in PO I zitten is alles nog mogelijk. En tegen dan zullen ze wel op mekaar ingespeeld zijn :).

Morrissey

Legacy Member
Is die Molins echt zó goed? Ik hoor er enkel positieve commentaar over maar nog nooit zien spelen. Ben ook wel benieuwd naar Safari.

Nuja, de échte transfers moeten bij Anderlecht nog komen, zeker nog een aanvallende speler, en een diepe spits

Jurgenv1

Legacy Member
f_dieleman zei:
Zelfs als clubfan zou ik beginnen hopen dat het serieus tegenvalt, gewoon zodat Jurgenv1 zen bek eens houdt. :x

En Zyklon, waarom dat? Donk is sowieso snel en technisch, Stenman zou ook een echte oprukkende back zijn (?), dan moet de rest toch al serieus statisch zijn om een statische verdediging te krijgen?

Waarom zou ik dan mijn bek houden? Of hoor je dan liever mijn klaagzang dat het weer een verloren seizoen is? :evil:

nonkel wulle

Legacy Member
exo zei:
Eerlijk gezegd is er geen enkele transfer van Club die mij jaloers maakt, denk dat de meeste supporters er zo over denken. Tot nu toe is er in heel België zelfs geen transfer gebeurd die mij jaloers maakt.

:)

Gulder moet nog uitpakken, 't is juist.

Jepjep

Legacy Member
exo zei:
Eerlijk gezegd is er geen enkele transfer van Club die mij jaloers maakt, denk dat de meeste supporters er zo over denken. Tot nu toe is er in heel België zelfs geen transfer gebeurd die mij jaloers maakt.

Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.

Cerv.Be

Legacy Member
nonkel wulle zei:
:)

Gulder moet nog uitpakken, 't is juist.
Beetje respect is wel op zijn plaats. Transferperiode duurt nog 10 weken, ik vind niet dat je nu al voorbarige conclusies moet trekken. Niet iedereen gaat als een wervelwind te keer in juni. ;)

TazzDeMazz

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.

What he said...

nonkel wulle

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Beetje respect is wel op zijn plaats. Transferperiode duurt nog 10 weken, ik vind niet dat je nu al voorbarige conclusies moet trekken. Niet iedereen gaat als een wervelwind te keer in juni. ;)

"Maarja, wat is een grote naam?" -HVH

Kzou er maar niet op hopen.

Morrissey

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.

Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld :love: :love:. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!

Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.

Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.

Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.

Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.

nonkel wulle

Legacy Member
Altijd maar dat bewijzen.:)

Samuel heeft bij bremen geen kloten uitgestoken. Is dat dan ook ne slechte transfer?
Dieje uit de Congo, heeft die iemand al es zien spelen? Met veel vertrouwen een contract gekregen?

Zo kun je over iedere transfer beginnen zeveren.
De spelers die Club haalt zijn (bijna) allemaal sterkhouders in hun team of competitie en dat kun je niet zeggen van een andere club in België.

Rubmifer

Legacy Member
Fireflies zei:
Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld :love: :love:. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!

Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.

Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.

Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.

Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.

Laten we eerlijk zijn, zo kunnen we eigenlijk ook beginnen over de huidige transfers van Anderlecht hé. Laat ons die spelers zichzelf eerst eens laten bewijzen vooraleer we ze al meteen afschieten. Het feit is dat het sowieso goede spelers zijn die normaal altijd een aanwinst moeten zijn voor de belgische competitie. Alsof mannen als Pericic en Vargas naar hier zijn gehaald waarvan we meteen dachten dat ze de dragers van Brugge gingen worden. Geef dat gewoon tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan