TheRedDevils
Legacy Member
stormtrooper zei:Laat mij raden trd_: La Perla?
![]()
Wie?

LA PERLAAAAAA
kzal je missen
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:Laat mij raden trd_: La Perla?
![]()

ad:Wijsheid zei:Al de laatste pagina's ten spijt gaat dit geweldig in Club's gezicht ontploffen. We spreken elkaar allemaal wel nog is in november wanneer jullie deze post gaan bovenhalen en zeggen: "Damn, Wijsheid heeft een glazen bol." Net zoals ik voorspelde een jaar geleden dat Genk kampioen ging worden, zoals ik zei dat Vargas voor de rest ven het seizoen gebleseerd ging geraken, voor de match tegen ons begon en net zoals ik zei dat Mavinga iemand van de plein ging trappen -wat ik niemand toewens en heel erg vond, laat daar geen twijfel over bestaan.
Brugge zal in november rond de zesde plek bengelen. Coherentie is ver te zoeken en Vasquez en Refaelov bikkelen regelmatig op het veld als ware het twee Dirars zijn. Vleminckx wringt tierig de kansen de nek om en in de winterstop roept Refaelov de heimwee over zichzelf uit. Stenman en Hogli lijken dan wel meevallers te zijn, helaas kunnen zij het schip niet zeevaardig houden.
Genk draait een rustig seizoen -doet wel niet mee voor de titel en parkeert zich 3-4de.
Anderlecht verbaast iedere supporter door kampioen te worden. Standard bijt echter tot het laatste in de kuiten.
Terug naar Club: pas rond april begint de ploeg effectief als ploeg te renderen en spelen ze een goede play-offs, om het seizoen erna met veel allure kampioen te spelen.
Bookmarken en op het einde van de compo bovenhalen - voor Club kampioen-stelling bovenhalen over 21 maanden

Wijsheid zei:Al de laatste pagina's ten spijt gaat dit geweldig in Club's gezicht ontploffen. We spreken elkaar allemaal wel nog is in november wanneer jullie deze post gaan bovenhalen en zeggen: "Damn, Wijsheid heeft een glazen bol." Net zoals ik voorspelde een jaar geleden dat Genk kampioen ging worden, zoals ik zei dat Vargas voor de rest ven het seizoen gebleseerd ging geraken, voor de match tegen ons begon en net zoals ik zei dat Mavinga iemand van de plein ging trappen -wat ik niemand toewens en heel erg vond, laat daar geen twijfel over bestaan.
Brugge zal in november rond de zesde plek bengelen. Coherentie is ver te zoeken en Vasquez en Refaelov bikkelen regelmatig op het veld als ware het twee Dirars zijn. Vleminckx wringt tierig de kansen de nek om en in de winterstop roept Refaelov de heimwee over zichzelf uit. Stenman en Hogli lijken dan wel meevallers te zijn, helaas kunnen zij het schip niet zeevaardig houden.
Genk draait een rustig seizoen -doet wel niet mee voor de titel en parkeert zich 3-4de.
Anderlecht verbaast iedere supporter door kampioen te worden. Standard bijt echter tot het laatste in de kuiten.
Terug naar Club: pas rond april begint de ploeg effectief als ploeg te renderen en spelen ze een goede play-offs, om het seizoen erna met veel allure kampioen te spelen.
Bookmarken en op het einde van de compo bovenhalen - voor Club kampioen-stelling bovenhalen over 21 maanden
Zyklon zei:Ik denk dat club de meest statische verdediging zal hebben met al die grote lompe gasten. Ze gaan ook veel domme (rode) kaarten pakken.
f_dieleman zei:Zelfs als clubfan zou ik beginnen hopen dat het serieus tegenvalt, gewoon zodat Jurgenv1 zen bek eens houdt.![]()
f_dieleman zei:Zelfs als clubfan zou ik beginnen hopen dat het serieus tegenvalt, gewoon zodat Jurgenv1 zen bek eens houdt.
En Zyklon, waarom dat? Donk is sowieso snel en technisch, Stenman zou ook een echte oprukkende back zijn (?), dan moet de rest toch al serieus statisch zijn om een statische verdediging te krijgen?

exo zei:Eerlijk gezegd is er geen enkele transfer van Club die mij jaloers maakt, denk dat de meeste supporters er zo over denken. Tot nu toe is er in heel België zelfs geen transfer gebeurd die mij jaloers maakt.

exo zei:Eerlijk gezegd is er geen enkele transfer van Club die mij jaloers maakt, denk dat de meeste supporters er zo over denken. Tot nu toe is er in heel België zelfs geen transfer gebeurd die mij jaloers maakt.
Beetje respect is wel op zijn plaats. Transferperiode duurt nog 10 weken, ik vind niet dat je nu al voorbarige conclusies moet trekken. Niet iedereen gaat als een wervelwind te keer in juni.nonkel wulle zei:
Gulder moet nog uitpakken, 't is juist.

jeperdejep zei:Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.
IceMaN.* zei:Beetje respect is wel op zijn plaats. Transferperiode duurt nog 10 weken, ik vind niet dat je nu al voorbarige conclusies moet trekken. Niet iedereen gaat als een wervelwind te keer in juni.![]()
jeperdejep zei:Ik denk dat menig belgisch topclub jaloers is op vazquez, vleminckx en rafaelov. Ook stehman ( beste linksback van nederland) en zimling (1 van de beste stofzuigers van nederland) zouden een aanwinst zijn voor elke belgische topclub.
. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg! 
Fireflies zei:Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld![]()
. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!
Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.
Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.
Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.
Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.