Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fcberke zei:hoe kan je dat nu zeggen
vorig jaar 4de en easy in de play-offs geraakt en nu met een kwaliteitboost ben je content met een 6de plaats:doh:
fcberke zei:dat is rechtevenredig met mijn postcount
kheb 9 posts
lage postcount =laag niveau
hoge poscount = hoog niveau
edit: en nu heb ik er 10
Herr Doktor zei:Je vergeet wel dat je twee beste spelers de biezen hebben gepakt.
Glor zei:We snappen het concept recht evenredigheid ook wel zonder extra uitleg ze berke![]()
Maar tis vriendelijk!
fcberke zei:hoe kan je dat nu zeggen
vorig jaar 4de en easy in de play-offs geraakt en nu met een kwaliteitboost ben je content met een 6de plaats:doh:
stormtrooper zei:Hoe gaat het eigenlijk met Stefan "Ik laat mij opsluiten op de wc" Scepovic?
Leeft die nog?
stormtrooper zei:Hoe gaat het eigenlijk met Stefan "Ik laat mij opsluiten op de wc" Scepovic?
Leeft die nog?

Svartálfar zei:Mss kan Anderlecht daar dan ook eens eentje voor een jaar gaan huren.![]()
Je vergeet wel dat je twee beste spelers de biezen hebben gepakt.
nonkel wulle zei:Ge kunt niet ontkennen dat er maar weinig zal overblijven van de kern van vorig seizoen. Een nieuwe ploeg heeft het altijd moeilijk. Zie Lierse vorig seizoen.
Easy in de play-offs geraakt?:')
We waren daar pas op het laatst zeker van dacht ik?
Ik heb niet gezegd dat het niet mogelijk is om mee te doen bovenaan, integendeel.
Eenmaal ze in POI zitten moeten ze volledig meedoen voor de titel aangezien ze tegen dan wel ingespeeld zullen zijn.
Die keert gewoon terug vanuit huurperiode bij KVK.
Lierse
Wat een vergelijking. Die egyptenaar koopt maar maar weet niet wat hij koopt. Zei die niet dat hij de champions league wilde winnen in x aantal jaar of zoiets met lierse? Kweet nog dat Antheunis in het begin van vorig seizoen verdedigers nodig had omdat enkel de voorlinie versterkt was en de verdediging maar pover was.stormtrooper zei:Laat mij raden trd_: La Perla?
![]()


stormtrooper zei:De volwassenheid in deze thread heeft de laatste dagen toch precies ne serieuzen duik genomen.

Cartek zei:En toevallig een groot aantal club-supporters aanwezig de laatste dagen.
Zou dit een recht evenredig of omgekeerd evenredig verband zijn berke?
Cartek zei:En toevallig een groot aantal club-supporters aanwezig de laatste dagen.
Zou dit een recht evenredig of omgekeerd evenredig verband zijn berke?
spits99 zei:De examens van de kindjes zijn ook gedaan hè, velen mogen voor het eerst terug op de computer van hun mama!