Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
Het wordt toch tijd dat het seizoen begint dat die zever hier kan gedaan zijn :p

Herr Doktor

Legacy Member
fcberke zei:
hoe kan je dat nu zeggen :eek:

vorig jaar 4de en easy in de play-offs geraakt en nu met een kwaliteitboost ben je content met een 6de plaats:doh:

Je vergeet wel dat je twee beste spelers de biezen hebben gepakt.

Mickelangelo

Legacy Member
Wat wel opvallend is, die Rafaeli scoort bijna altijd de eerste goal. Lijkt me een soort beslissende speler!

Glor

Legacy Member
fcberke zei:
dat is rechtevenredig met mijn postcount :unsure:

kheb 9 posts

lage postcount =laag niveau
hoge poscount = hoog niveau

edit: en nu heb ik er 10

We snappen het concept recht evenredigheid ook wel zonder extra uitleg ze berke :p
Maar tis vriendelijk!

fcberke

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Je vergeet wel dat je twee beste spelers de biezen hebben gepakt.

Ja maar we hebben genoeg aangekocht in aanvallend opzicht en lestienne een jaartje ouder

Glor zei:
We snappen het concept recht evenredigheid ook wel zonder extra uitleg ze berke :p
Maar tis vriendelijk!

als ik sommige posts zie op de vorige pagina's stel ik mij daar toch vragen bij,wat een bende klein kinders!

stormtrooper

Legacy Member
Hoe gaat het eigenlijk met Stefan "Ik laat mij opsluiten op de wc" Scepovic?
Leeft die nog?

nonkel wulle

Legacy Member
fcberke zei:
hoe kan je dat nu zeggen :eek:

vorig jaar 4de en easy in de play-offs geraakt en nu met een kwaliteitboost ben je content met een 6de plaats:doh:

Ge kunt niet ontkennen dat er maar weinig zal overblijven van de kern van vorig seizoen. Een nieuwe ploeg heeft het altijd moeilijk. Zie Lierse vorig seizoen.

Easy in de play-offs geraakt?:')
We waren daar pas op het laatst zeker van dacht ik?

Ik heb niet gezegd dat het niet mogelijk is om mee te doen bovenaan, integendeel.
Eenmaal ze in POI zitten moeten ze volledig meedoen voor de titel aangezien ze tegen dan wel ingespeeld zullen zijn.


stormtrooper zei:
Hoe gaat het eigenlijk met Stefan "Ik laat mij opsluiten op de wc" Scepovic?
Leeft die nog?

Die keert gewoon terug vanuit huurperiode bij KVK.

fcberke

Legacy Member
stormtrooper zei:
Hoe gaat het eigenlijk met Stefan "Ik laat mij opsluiten op de wc" Scepovic?
Leeft die nog?

geen sterfdatum op zijn wikipedia maarja dat is dan ook door iedereen aan te passen nietwaar trd?:D

TazzDeMazz

Legacy Member
Svartálfar zei:
Mss kan Anderlecht daar dan ook eens eentje voor een jaar gaan huren. :D

Ohh Burnnn!

Je vergeet wel dat je twee beste spelers de biezen hebben gepakt.

Vazquez, refaelov, hogli, zimling, almeback, stenman en natuurlijk vlemincks zullen die 2 doen vergeten. (kwestie van onze transfers nog eens in de neus te duwen van de anderlechtboys)

TazzDeMazz

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Ge kunt niet ontkennen dat er maar weinig zal overblijven van de kern van vorig seizoen. Een nieuwe ploeg heeft het altijd moeilijk. Zie Lierse vorig seizoen.

Easy in de play-offs geraakt?:')
We waren daar pas op het laatst zeker van dacht ik?

Ik heb niet gezegd dat het niet mogelijk is om mee te doen bovenaan, integendeel.
Eenmaal ze in POI zitten moeten ze volledig meedoen voor de titel aangezien ze tegen dan wel ingespeeld zullen zijn.


Die keert gewoon terug vanuit huurperiode bij KVK.

:wtf: Lierse :wtf: Wat een vergelijking. Die egyptenaar koopt maar maar weet niet wat hij koopt. Zei die niet dat hij de champions league wilde winnen in x aantal jaar of zoiets met lierse? Kweet nog dat Antheunis in het begin van vorig seizoen verdedigers nodig had omdat enkel de voorlinie versterkt was en de verdediging maar pover was.

Edit: sorry voor dubbel post.

Carus

Legacy Member
Het is gewoon elk jaar hetzelfde, al die transferdrama's. Maar met twitter en al die andere online media wordt er nog extra geroddeld, en iedereen vindt het ook wel belangrijk om zijn eigen mening te hebben. En net zoals dat spelletje dat je een zin in iemand zijn oor zegt en die diezelfde zin moet doorzeggen aan de volgende: op het einde kom je ook iets compleet anders uit. Wel, met die transfers is dat exact hetzelfde :)

Exorikos

Legacy Member
Ik hoop vooral dat ze Koster genoeg tijd geven om de ploeg te bouwen en hem niet halfweg het seizoen buiten keilen volgens hun originele plan...

Cartek

Legacy Member
stormtrooper zei:
De volwassenheid in deze thread heeft de laatste dagen toch precies ne serieuzen duik genomen.

En toevallig een groot aantal club-supporters aanwezig de laatste dagen. :unsure:
Zou dit een recht evenredig of omgekeerd evenredig verband zijn berke?

fcberke

Legacy Member
Cartek zei:
En toevallig een groot aantal club-supporters aanwezig de laatste dagen. :unsure:
Zou dit een recht evenredig of omgekeerd evenredig verband zijn berke?

dat is een van de potgerukt argument natuurlijk

somfortiwan

Legacy Member
Cartek zei:
En toevallig een groot aantal club-supporters aanwezig de laatste dagen. :unsure:
Zou dit een recht evenredig of omgekeerd evenredig verband zijn berke?

De examens van de kindjes zijn ook gedaan hè, velen mogen voor het eerst terug op de computer van hun mama!

fcberke

Legacy Member
spits99 zei:
De examens van de kindjes zijn ook gedaan hè, velen mogen voor het eerst terug op de computer van hun mama!

mag ik vragen op wie je hebt? Ik post nog elke dag ze

Wijsheid

Legacy Member
Al de laatste pagina's ten spijt gaat dit geweldig in Club's gezicht ontploffen. We spreken elkaar allemaal wel nog is in november wanneer jullie deze post gaan bovenhalen en zeggen: "Damn, Wijsheid heeft een glazen bol." Net zoals ik voorspelde een jaar geleden dat Genk kampioen ging worden, zoals ik zei dat Vargas voor de rest ven het seizoen gebleseerd ging geraken, voor de match tegen ons begon en net zoals ik zei dat Mavinga iemand van de plein ging trappen -wat ik niemand toewens en heel erg vond, laat daar geen twijfel over bestaan.

Brugge zal in november rond de zesde plek bengelen. Coherentie is ver te zoeken en Vasquez en Refaelov bikkelen regelmatig op het veld als ware het twee Dirars zijn. Vleminckx wringt tierig de kansen de nek om en in de winterstop roept Refaelov de heimwee over zichzelf uit. Stenman en Hogli lijken dan wel meevallers te zijn, helaas kunnen zij het schip niet zeevaardig houden.

Genk draait een rustig seizoen -doet wel niet mee voor de titel en parkeert zich 3-4de.
Anderlecht verbaast iedere supporter door kampioen te worden. Standard bijt echter tot het laatste in de kuiten.

Terug naar Club: pas rond april begint de ploeg effectief als ploeg te renderen en spelen ze een goede play-offs, om het seizoen erna met veel allure kampioen te spelen.

Bookmarken en op het einde van de compo bovenhalen - voor Club kampioen-stelling bovenhalen over 21 maanden

MichielD4

Legacy Member
Ik denk dat club de meest statische verdediging zal hebben met al die grote lompe gasten. Ze gaan ook veel domme (rode) kaarten pakken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan