Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld

. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!
Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.
Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.
Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.
Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.