Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Altijd maar dat bewijzen.:)

Samuel heeft bij bremen geen kloten uitgestoken. Is dat dan ook ne slechte transfer?

Ik zeg nergens dat de transfers van Brugge slecht zijn, noch dat de komst van Samuel een aanwinst is.

Ik rep hier trouwens met geen woord over de transfers van Anderlecht, want die moeten hun ook stuk voor stuk nog bewijzen. T'is eigenlijk niet nodig om Anderlecht er weer bij te trekken, maar bon.

TheRedDevils

Legacy Member
Fireflies zei:
Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld :love: :love:. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!

Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.

Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.

Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.

Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.

Ik vertrouw op de scouting.
Ze zullen wel niet "de eerste de beste" spelers hebben gehaald hoor ;)

Jepjep

Legacy Member
Fireflies zei:
Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld :love: :love:. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!

Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.

Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.

Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.

Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.
Sportwereld - Messi en Xavi: 'Vazquez heeft niveau van Barcelona'
Als messi, xavi en consoorten zo'n dingen zeggen over je dan kan je toch wel iets.
En over rafaleov, die heeft er een champions leaugue campagne op zitten, dus niet echt niets bewezen.

nonkel wulle

Legacy Member
Als ze nog eens Hyssen binnenhalen zal ik pas content zijn.:)
Huiswerk is dan praktisch af.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, maar hij heeft gewoon nog geen bal bewezen, en daar draait het net om. Hoe kan je nu jaloers zijn op een speler die in zijn hele carriere een handvol wedstrijden voor een A-ploeg heeft gespeeld?

omdat het de a-ploeg van Barcelona is? De beste ploeg op aarde voor de moment?

Jepjep

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, maar hij heeft gewoon nog geen bal bewezen, en daar draait het net om. Hoe kan je nu jaloers zijn op een speler die in zijn hele carriere een handvol wedstrijden voor een A-ploeg heeft gespeeld?
Hij heeft gescoord in de champions leaugue dus hij heeft al iets bewezen :unsure:
Tja, hij werd ook afgeremd door blessures. Maar ja, het zal afwachten zijn zoals je zegt. Hij moet ook kunnen aarden in onze competitie en aan de speelstijl.

Morrissey

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
omdat het de a-ploeg van Barcelona is? De beste ploeg op aarde voor de moment?

Klopt ook natuurlijk, maar viel ook bij de B-kern meer naast dan in de basiself hé. Al hebben de Bruggesboys ook daar weer talrijke excuses voor, behalve dat hij misschien écht wel te kort komt.

We zien wel, het is een speler om in de gaten te houden, maar vooral een gok die positief, maar ook negatief kan uitdraaien. Vooral afwachten hoe die van zo'n technische club als Barca naar, met alle respect, een knokkersploeg gaat gaan. Da's sowieso aanpassen, al zal een echte topper daar ook wel in kunnen uitblinken.

Jurgenv1

Legacy Member
Svartálfar zei:
Nadeel is wel dat we volgende transferperiodes niks hoeven te verwachten.

Tzal saai zijn dan :sad:

Erger nog, juli moet nog beginnen en het is al zo goed als voorbij voor ons. :sad:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Fireflies zei:
Klopt ook natuurlijk, maar viel ook bij de B-kern meer naast dan in de basiself hé. Al hebben de Bruggesboys ook daar weer talrijke excuses voor, behalve dat hij misschien écht wel te kort komt.

We zien wel, het is een speler om in de gaten te houden, maar vooral een gok die positief, maar ook negatief kan uitdraaien. Vooral afwachten hoe die van zo'n technische club als Barca naar, met alle respect, een knokkersploeg gaat gaan. Da's sowieso aanpassen, al zal een echte topper daar ook wel in kunnen uitblinken.

Was die niet kapitein van de B-ploeg maar door blessures vaak niet fit (genoeg) om te starten? Allez dacht dat gelezen te hebben. Geen idee of het waar is

Wijsheid

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, maar hij heeft gewoon nog geen bal bewezen, en daar draait het net om. Hoe kan je nu jaloers zijn op een speler die in zijn hele carriere een handvol wedstrijden voor een A-ploeg heeft gespeeld?

Sterker nog: waarom zouden die mannen iets anders zeggen dan goed over hem?

Het is zo klaar als pompwater: wanneer die jongen nog maar 1/10de van het Barca niveau bezat, speelde hij bij een andere ploeg als Brugge. Simpel. Geen reden om jaloers te zijn.

Anoniem04

Legacy Member
Als iemand zichzelf al bewezen heeft, dan komt die niet in België spelen.

TazzDeMazz

Legacy Member
Fireflies zei:
Zeker die Vasquez, jaloers dat iedereen is! Wat een topspeler, die heeft al zeker 2 matchen bij een A-ploeg gespeeld :love: :love:. Die ket is 24 jaar, heeft nog nougatbollen bewezen, buiten een opleiding bij Barca gehad. Geweldige carriere heeft die reeds gehad zeg!

Vleminckx is een goeie, maar da's puur Bruggemateriaal. Qua type ideaal voor Brugge, maar die wil ik niet bij Anderlecht zien.

Rafaelov, tsjah. Uitblinker van een barslechte competitie en ook nog niks bewezen op z'n 25-jarige leeftijd, ook niet echt schitterend hé.

Stenman had een goed seizoen, maar die moet ook eerst bij een topclub bevestigen hé. Ik heb hem enkele keren zien spelen, da's een aanwinst maar vooral afwachten.

Hun overige transfers hebben allemaal, stuk voor stuk gewoon nog geen bal bewezen in heel hun carriere. Vleminckx is de enige aanwinst waar je zeker van kan zijn, de rest zijn pure gokken die goed, maar ook slecht kunnen uitdraaien, dat zal de toekomst uitwijzen.

:drool: In deze emoticon ben jij het blauwe ventje en is de kwijl jaloezie. :) Maar laten we eerlijk zijn op papier zijn dit spelers waar belgische topploegen en daaronder jaloers op zijn. Op papier natuurlijk want ze moeten nog aan het seizoen beginnen. Laten daarom maar een positieve ingesteldheid hebben op hun kunnen en hun referenties vertrouwen dan ze meteen neer te knallen dat ze er niets van gaan terecht brengen.

somfortiwan

Legacy Member
Dillyracer zei:
Als iemand zichzelf al bewezen heeft, dan komt die niet in België spelen.

Jelly Vandamme?
Die heeft al alles meegemaakt in België en was zelfs blij dat iemand em nog terugwilde :p

Eagle`

Legacy Member
Fireflies zei:
Klopt ook natuurlijk, maar viel ook bij de B-kern meer naast dan in de basiself hé. Al hebben de Bruggesboys ook daar weer talrijke excuses voor, behalve dat hij misschien écht wel te kort komt.

We zien wel, het is een speler om in de gaten te houden, maar vooral een gok die positief, maar ook negatief kan uitdraaien. Vooral afwachten hoe die van zo'n technische club als Barca naar, met alle respect, een knokkersploeg gaat gaan. Da's sowieso aanpassen, al zal een echte topper daar ook wel in kunnen uitblinken.

een knokkersploeg, club heeft in de rechtstreekse confrontaties de laatste 2 seizoenen meer voetbal op de mat gebracht tegen anderlecht dan omgekeerd, beetje serieus blijven eh ... om dan nog maar te zwijgen van al het technisch vernuft dat ze momenteel in brussel rondlopen hebben :ironic:

Romelus

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Zijn er stuk of 5-6 die zullen weggaan. Blondel, Geraerts, Marcos, Simaeys, Diaz, Kouemaha,...

Als Blondel weggaat dan is heel dat bestuur nog dommer dan het paard in de keuken van Luc Devroe.
Serieus, één van de besten dit seizoen bij Club volgens mij en is iemand die blijft gaan.

Anyway zoals er hier al vaak gezegd is, vind ik de Clubsupporters abnormaal positief. Snap niet waar dit vandaan komt, het Anderlechtbestuur wordt uitgelachen maar wie kent de spelers die daar zijn aangetrokken? En wie kent 'onze' onbekende Scandinaviërs?
Voor hetzelfde geld is Safari dé man en zijn onze Zweden veredelde biefstukslagers.
"De scouts zullen wel hun werk goed doen" Nog zo'n lame excuus, ik denk dat scouts van alle teams hun best doen om goeie spelers te zoeken, daarom lukt het nog niet altijd.

Vince wordt de hemel ingeprezen, Herman uitgelachen en misschien is de ene wel dé flop van het seizoen en redt de ander zijn vel. Maar dat is voetbal zeker?:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan