Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exorikos

Legacy Member
Crusher zei:
Rap ees opgezocht zeker. Zalig ;)

Inderdaad, als er idioten zoals jij steeds weer moeten overdrijven over Vargas zijn wedstrijdaantal. Ik wist dat hij zeker meer beschikbaar was, dan de onzin die jij hier kwam verkopen, maar het exacte cijfer moest ik inderdaad opzoeken. Nu weet ineens iedereen dat je onzin verkoopt. Zalig ;)

NemesisBE

Legacy Member
Refaelov, zoals Refaeli mmmm :drool:

Bar-Refaeli-6.jpg

Balsaus

Legacy Member
Ik ben benieuwd hoe Brugge het gaat doen volgend seizoen met bijna een heel nieuw team.
Ik zie hen allesinds wel als grote kanshebber voor de titel nu , al moeten we nog zien wat de andere clubs gaan binnenhalen.

Crusher

Legacy Member
De verwachtingen zijn wel héél hoog. Hopelijk niet opnieuw een 'aanpassingsseizoen'.

J.Brown

Legacy Member
Tzou mij eerlijk gezegd niet verbazen indien ze zeer traag op gang komen. Kan mij moeilijk inbeelden dat je snel resultaten kan boeken als je van quasi 0 begint. Ze starten met veel druk op hun schouders imo. Benieuwd hoe ze gaan reageren indien de eerste matches niet goed verlopen.

nonkel wulle

Legacy Member
Ik verwacht pas na de winter pas iets van Club. Zolang ze POI halen ben ik al content.

The Black Mamba

Legacy Member
Fireflies zei:
So what, bij 2 verliesbeurten op rij ben je alweer de eerste om te benadrukken dat het alwéér niet loopt. Nu de transfers toejuichen en over enkele maanden is uw schip alweer helemaal gedraaid, typisch pubergedrag zeker?

:rofl:

Jurhen is toch echt een lachwekkend heerschap. (met alle respect!)

Jurgenv1 zei:
/Care, kvond het goed gevonden. :D

Quotes kopiëren zonder aan te geven dat het een quote is , is echt wel belachelijk.

Soit , samen met Vleminckx beste aankoop tot nu toe imo. Speler die ze echt nodig hadden , eindelijk iemand die eens een corner kan trappen of een pot van buiten de 16 kan maken. Al weet je met die Israëliërs nooit. Hun competitie is behoorlijk zwak en het is toch raar dat hij Brugge boven Twente kiest. Al zullen die laatste wel niet echt geïnteresseerd geweest zijn.

enj0i^

Legacy Member
:lol:

in dat filmpje van refaelov die hier paar pagina's terug gepost is zie je wel duidelijk dat er echt zwakke verdedigers tussen zitten :D

Svartálfar

Legacy Member
enj0i^ zei:
:lol:

in dat filmpje van refaelov die hier paar pagina's terug gepost is zie je wel duidelijk dat er echt zwakke verdedigers tussen zitten :D

Mss kan Anderlecht daar dan ook eens eentje voor een jaar gaan huren. :D

Swagger

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, en een twitterbericht van een onbekende website is echt wel enorm betrouwbaar. Alsof ManU ooit 25 mil gaat betalen voor Defour, als je hem voor 10 ook al wegplukt

Kunt gij wel lezen? Of legt ge graag woorden in iemand zijn mond?
Daarmee dat ik ook schreef: "stel u voor dat ..."

Waar schreef ik dat dit betrouwbaar was?

stormtrooper

Legacy Member
De volwassenheid in deze thread heeft de laatste dagen toch precies ne serieuzen duik genomen.

fcberke

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Ik verwacht pas na de winter pas iets van Club. Zolang ze POI halen ben ik al content.

hoe kan je dat nu zeggen :eek:

vorig jaar 4de en easy in de play-offs geraakt en nu met een kwaliteitboost ben je content met een 6de plaats:doh:

fcberke

Legacy Member
stormtrooper zei:
De volwassenheid in deze thread heeft de laatste dagen toch precies ne serieuzen duik genomen.

dat is rechtevenredig met mijn postcount :unsure:

kheb 9 posts

lage postcount =laag niveau
hoge poscount = hoog niveau

edit: en nu heb ik er 10
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan