Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|steven|

Legacy Member
Club alweer iemand gekocht. Er moest veel gewijzigd worden, maar 9! nieuwe spelers is toch wel behoorlijk veel. Er gaan daar ook wel mannen tussenzitten die totaal geen meerwaarde hebben. 9 goede transfers aka échte versterkingen doen in 1 periode is haast onmogelijk...

Vincort

Legacy Member
Swagger zei:
Dju zeg, Brugge weeral nen aankoop, toch sterk bezig vind ik. Daar gebeurt er tenminste wat & wordt er gewerkt.
Denk dat deze transfer wel is nen hele goeie kan zijn, kerel met veel potentieel denk ik.

Wij bij RSCA blijven stilstaan, misschien moet het bij ons ook maar eerst is stevig fout gaan voor het bestuur het gaat inzien...

Wat jullie niet beseffen dat het halen van "grote namen" echt onmogelijk is geworden. Haal nu niet Vleminckx aan als voorbeeld, want dit is een uitzondering. Waren Wilhemsson of Koller zo'n grote namen toen die werden binnengehaald. Geef de getransfereerde spelers een kans aub.


edit: hier wil ik niet vanHol's beleid goedkeuren, die man moet transfers leren doen.

somfortiwan

Legacy Member
ToasT zei:
Refaelov is een nobele onbekende voor mij maar als je het filmpje van zijn assists bekijkt, ziet het er mij wel iemand uit met een goeie pass, voorzet en ,iets wat we lang gemist hebben, vrije trap en corner.
Plus, hij laat zich niet zo gemakkellijk vallen als die Israëliet uit genk

+ ik hem em daar al meer passen zien geven met zijn mindere voet dan Barda :love:

StickyPummel

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nu Vince the Prince daar toch was in Israël heeft hij terloops de kwestie Israël-Palestina opgelost. Wat een heerser. :cool:
En ik die dacht dat enkel pics letterlijk van bzf gekopieerd werden...

Jurgenv1

Legacy Member
|steven| zei:
Club alweer iemand gekocht. Er moest veel gewijzigd worden, maar 9! nieuwe spelers is toch wel behoorlijk veel. Er gaan daar ook wel mannen tussenzitten die totaal geen meerwaarde hebben. 9 goede transfers aka échte versterkingen doen in 1 periode is haast onmogelijk...

Meunier en Kujovich zijn idd niet gehaald als meerwaarde maar om in de breedte te versterken. De rest kan wel voor stevige concurrentie zorgen, wat het niveau van de huidige spelers kan verhogen omdat ze weten dat ze iedere week gaan moeten presteren voor hun basisplaats imo.

StickyPummel zei:
En ik die dacht dat enkel pics letterlijk van bzf gekopieerd werden...

/Care, kvond het goed gevonden. :D

shiftyke

Legacy Member
|steven| zei:
Club alweer iemand gekocht. Er moest veel gewijzigd worden, maar 9! nieuwe spelers is toch wel behoorlijk veel. Er gaan daar ook wel mannen tussenzitten die totaal geen meerwaarde hebben. 9 goede transfers aka échte versterkingen doen in 1 periode is haast onmogelijk...

allemaal omdat we uitgespaard hebben op dure sjaaltjes van devroe :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Als ze voor Defour 25miljoen pond geven, dan bewijst dat nog maar eens in wat voor staat de voetbalwereld tegenwoordig is.

Swagger

Legacy Member
Fireflies zei:
Wat in godsnaam heeft HVH daar nu weer mee te maken? :ironic: Als er maar kan gezaagd worden zeker.

Om HVH al maanden zit te verkondigen dat hij van Lukaku 20 miljoen moet hebben. Standard werkt in stilte, en die zouden dan juist 25 miljoen krijgen voor Defour.

Morrissey

Legacy Member
Swagger zei:
Om HVH al maanden zit te verkondigen dat hij van Lukaku 20 miljoen moet hebben. Standard werkt in stilte, en die zouden dan juist 25 miljoen krijgen voor Defour.

Ja, en een twitterbericht van een onbekende website is echt wel enorm betrouwbaar. Alsof ManU ooit 25 mil gaat betalen voor Defour, als je hem voor 10 ook al wegplukt

caoimhin

Legacy Member
Swagger zei:
Om HVH al maanden zit te verkondigen dat hij van Lukaku 20 miljoen moet hebben. Standard werkt in stilte, en die zouden dan juist 25 miljoen krijgen voor Defour.

Alsof ze 25 miljoen pond gaan krijgen voor Defour :rofl:

Gavin

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, en een twitterbericht van een onbekende website is echt wel enorm betrouwbaar. Alsof ManU ooit 25 mil gaat betalen voor Defour, als je hem voor 10 ook al wegplukt
Super he, ge post bewust iets dat logisch niet te verklaren is van een anonieme zeveraar (check gewoon die andere tweets) en toch zijn er ene paar er mee weg.

:applause:

Sick-Boy

Legacy Member
ToasT zei:
Refaelov is een nobele onbekende voor mij maar als je het filmpje van zijn assists bekijkt, ziet het er mij wel iemand uit met een goeie pass, voorzet en ,iets wat we lang gemist hebben, vrije trap en corner.
Plus, hij laat zich niet zo gemakkellijk vallen als die Israëliet uit genk

Ik zou blij zijn moest het ene zoals Barda zijn :).
Ik ben trouwens niet zeker of het een nieuwe speler is of Dahmane die zijn naam heeft veranderd :x.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan