Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflies zei:
So what, bij 2 verliesbeurten op rij ben je alweer de eerste om te benadrukken dat het alwéér niet loopt. Nu de transfers toejuichen en over enkele maanden is uw schip alweer helemaal gedraaid, typisch pubergedrag zeker?
Cool, waar kan je dat kopen zo'n magische glazen bol?

enj0i^

Legacy Member
Bleh was een kinderachtige uithaal van adrei, laat hem maar stoven!



Als we drie keer na elkaar verliezen, dan gaan we rellen!

Adrei

Legacy Member
Fireflies zei:
So what, bij 2 verliesbeurten op rij ben je alweer de eerste om te benadrukken dat het alwéér niet loopt. Nu de transfers toejuichen en over enkele maanden is uw schip alweer helemaal gedraaid, typisch pubergedrag zeker?
Haha idd, dan is't Kutbestuur, kuttransfers, kutvazquez, kutploeg, kutkutkutkut. :)
Zijn we wel gewoon van ons jurgenske.


We zullen hem da pleziertje dan maar geven, is die jongen tenminste eens een paar maanden blij.

Jurgenv1

Legacy Member
Adrei zei:
Haha idd, dan is't Kutbestuur, kuttransfers, kutvazquez, kutploeg, kutkutkutkut. :)
Zijn we wel gewoon van ons jurgenske.


We zullen hem da pleziertje dan maar geven, is die jongen tenminste eens een paar maanden blij.

Je bent al geband voor je uitdagend gedrag op het RSCA forum, zorg dat het hier ook niet zover komt, het is een goeie raad die ik je nu meegeef. :)

Lamsednav

Legacy Member
Dit kan toch niet anders dan slecht uitpakken.
Een volledig nieuw team met elkaar laten samenspelen op 2-3 maand :/

TazzDeMazz

Legacy Member
Met zo'n spelers dat brugge koopt speel je de belgische subtop en lagere ploegen helemaal in de vernieling (als ze goed draaien natuurlijk). En de grote belgische ploegen gaan op ze minst zweten tegen brugge.

Edit: Gent heeft nen burundees international (zegt natuurlijk niks maar kom) aangekocht. Weet niet of dit hier al vermeld is.

Rogue

Legacy Member
Laten we gewoon maar afwachten. Veel transfers ogen veelbelovend en er is inderdaad verstandig ingekocht. We zullen nog genoeg tijd hebben om te juichen als het allemaal goed uitpakt :).

ToasT

Legacy Member
Refaelov is een nobele onbekende voor mij maar als je het filmpje van zijn assists bekijkt, ziet het er mij wel iemand uit met een goeie pass, voorzet en ,iets wat we lang gemist hebben, vrije trap en corner.
Plus, hij laat zich niet zo gemakkellijk vallen als die Israëliet uit genk

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gavin zei:
Howla, zeker dat ze Rafaelov gekocht hebben en niet CR? :unsure:


Brugge is daar wel een heel leger aan het bouwen zeg. Als dit goed uitpakt, zitten die wel gebeiteld met de CL in aantocht.

Zoveel goals elk seizoen scoren als CR steken op piet steken is wel een brug te ver en getuigt van enorme blindheid.

Zelfs Ron Jeremy heeft niet genoeg piet om zo consistent goals te produceren enkel steunend op geluk. En zeker niet als daar elk jaar wel stuk of drie wereldgoals tussenzitten.

Herr Doktor

Legacy Member
Kristof Van Hout ik snap niet goed dat hij zijn kans nooit heeft gekregen bij Standard, maar er zal wel een rede zijn dat hij derde keeper is zeker....

Lorrekvk

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Kristof Van Hout ik snap niet goed dat hij zijn kans nooit heeft gekregen bij Standard, maar er zal wel een rede zijn dat hij derde keeper is zeker....

Hohja let op. Geen slechte keeper, maar een keeper die een heel seizoen onder de lat kan staan bij een eerste klasse club? Zal het toch eerst moeten zien.
Voor hem is het dit jaar de moment om het op training uit te vechten met Darren Keet wie de echte nummer 1 zal worden.

Swagger

Legacy Member
Dju zeg, Brugge weeral nen aankoop, toch sterk bezig vind ik. Daar gebeurt er tenminste wat & wordt er gewerkt.
Denk dat deze transfer wel is nen hele goeie kan zijn, kerel met veel potentieel denk ik.

Wij bij RSCA blijven stilstaan, misschien moet het bij ons ook maar eerst is stevig fout gaan voor het bestuur het gaat inzien...

Swagger

Legacy Member
shiftyke zei:
Dat ze een bod doen, geloof ik gerust, dat het 28 miljoen zal zijn, geloof ik geen bal van.

stel u voor dat ze daarvoor 25 miljoen krijgen, Van Holsbeeck wordt gewoon zot dan. Daar staat hij dan met zijn grote woorden... zou wat zijn.

Morrissey

Legacy Member
Swagger zei:
stel u voor dat ze daarvoor 25 miljoen krijgen, Van Holsbeeck wordt gewoon zot dan. Daar staat hij dan met zijn grote woorden... zou wat zijn.

Wat in godsnaam heeft HVH daar nu weer mee te maken? :ironic: Als er maar kan gezaagd worden zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan