Scr1fle
Legacy Member
Fireflies zei:Jaja, zo'n toptransfer dat je zelf de naam verkeerd schrijft!![]()

Romelus schrijft ze naam toevallig juist hoor

Edit: Blijkbaar wordt zijn op 2 manieren geschreven. Rafaelov = Refaelov
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Jaja, zo'n toptransfer dat je zelf de naam verkeerd schrijft!![]()


Lorrekvk zei:Zullen maar zwijgen over de spelers die bij ons hun carrière kunnen lanceren of herlanceren zoals Ciman (tijdelijk, mocht nooit naar Standard zijn geweest), Kouyaté, Coulibaly, de Mpenza's, etc of Kums die nu een stap hoger mag gaan voetballen (Heerenveen) of spelers die eerder afschreven waren voor België (De Beule - Roda JC). Denk dat je fucking Kortrijk wat onderschat, maar mij niet gelaten.
Sheldon Cooper zei:eigenlijk allemaal ferm overrated voetballers in uw lijstje imo. Nee sorry, Kortrijk vind ik maar een dom ploegje. No offence. Zal wel komen door de enorm onsympathieke trainers en de supporters die ik ken die altijd een farse muil hebben als er tegen Club gespeeld moet worden.
De vorige trainer heeft zelfs 2 successen geboekt bij uw eigen club en is nu zelfs bondscoach.Saphira zei:kvraag mij af of met de komst van 10 nieuwe spelers er wel 'n hechte groep op 't veld zal staan...

Nic! zei:Mooie transfer van Club. Wanneer gaat Anderlecht eens zo iets uithalen hé? En Brugge heeft ook geen 20 miljoen van Lukaku, dus daar moet je het al niet gaan zoeken.
Saphira zei:kvraag mij af of met de komst van 10 nieuwe spelers er wel 'n hechte groep op 't veld zal staan...
mtm zei:Wel een aantal miljoenen van Perisic. Daar moet je het gaan zoeken.

Sh@D0wBE zei:Hebben maar ong. 2.5 miljoen gekregen voor Perisic![]()
