Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Fireflies zei:
Jaja, zo'n toptransfer dat je zelf de naam verkeerd schrijft! :)

:rofl:
Romelus schrijft ze naam toevallig juist hoor ;)


Edit: Blijkbaar wordt zijn op 2 manieren geschreven. Rafaelov = Refaelov

enj0i^

Legacy Member
Haha, dikke lol, we blijven maar kopen! Ben benieuwd of er wel een echt team op het veld zal staan?

Nu enkel nog die twee krabbers vanvoor verkopen, en vervangen door 1 goede spits!

Nic!

Legacy Member
Mooie transfer van Club. Wanneer gaat Anderlecht eens zo iets uithalen hé? En Brugge heeft ook geen 20 miljoen van Lukaku, dus daar moet je het al niet gaan zoeken.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Zullen maar zwijgen over de spelers die bij ons hun carrière kunnen lanceren of herlanceren zoals Ciman (tijdelijk, mocht nooit naar Standard zijn geweest), Kouyaté, Coulibaly, de Mpenza's, etc of Kums die nu een stap hoger mag gaan voetballen (Heerenveen) of spelers die eerder afschreven waren voor België (De Beule - Roda JC). Denk dat je fucking Kortrijk wat onderschat, maar mij niet gelaten.

eigenlijk allemaal ferm overrated voetballers in uw lijstje imo. Nee sorry, Kortrijk vind ik maar een dom ploegje. No offence. Zal wel komen door de enorm onsympathieke trainers en de supporters die ik ken die altijd een farse muil hebben als er tegen Club gespeeld moet worden.

Saphira

Legacy Member
kvraag mij af of met de komst van 10 nieuwe spelers er wel 'n hechte groep op 't veld zal staan...

Lorrekvk

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
eigenlijk allemaal ferm overrated voetballers in uw lijstje imo. Nee sorry, Kortrijk vind ik maar een dom ploegje. No offence. Zal wel komen door de enorm onsympathieke trainers en de supporters die ik ken die altijd een farse muil hebben als er tegen Club gespeeld moet worden.

De Mpenza's overrated? Emile: 134 doelpunten in 360 matchen, heeft wel nooit kunnen écht bevestigen bij topclubs, maar voor mindere clubs is hij echt wel pure klasse. Mbo heeft ongeveer dezelfde statistieken. Kums, De Beule, Ciman bij middenmoot, enzoverder.

Volgens mij verwacht jij dat alle clubs topclubs zijn. Ofja, als je daar Club Brugge tegenwoordig nog mag bij rekenen natuurlijk...

Vind de term onsympathieke trainers ook nogal raar geplaatst. Kortrijk heeft de laatste 6 jaar slechts 2 trainers gehad. Iets anders dan die carrousel in Brugge hé ;) De vorige trainer heeft zelfs 2 successen geboekt bij uw eigen club en is nu zelfs bondscoach.

Je hebt een verkeerde blik van Kortrijk precies. Is natuurlijk uw zaak, maar als je over de supporters van Kortrijk begint die een farse muil hebben, zullen we maar zwijgen over die in Brugge.

Scr1fle

Legacy Member
Saphira zei:
kvraag mij af of met de komst van 10 nieuwe spelers er wel 'n hechte groep op 't veld zal staan...

Als ze allemaal alla Ronaldo/Messi over het veld dribbelen is dat ook goed oor :unsure:

mtm

Legacy Member
Nic! zei:
Mooie transfer van Club. Wanneer gaat Anderlecht eens zo iets uithalen hé? En Brugge heeft ook geen 20 miljoen van Lukaku, dus daar moet je het al niet gaan zoeken.

Wel een aantal miljoenen van Perisic. Daar moet je het gaan zoeken.

Rogue

Legacy Member
Saphira zei:
kvraag mij af of met de komst van 10 nieuwe spelers er wel 'n hechte groep op 't veld zal staan...


Het helpt alleszins dat de meeste nieuwkomers de volledige voorbereiding zullen meemaken.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
De drie miljoen dat ze overhielden aan Perisic z'n transfer is niet echt de basis van hun kapitaal hoor. Op financieel vlak heeft Brugge altijd goed gedraaid gewoon, de abonnementsverkoop alleen al is een zeer grote hulp. Plus de geldschieters die ze daar hebben zijn zowat de rijkste tisten van heel België. Het enige dat den Bart tegenhield om zijn zweet af te vegen met €500 biljetjes was dat er ne camera op zijne kop stond.

En ploeg smeden met de nieuwkomers: De voorbereiding moet nog beginnen. En het belangrijkste in een 'ploeg', dat zijn leidersfiguren. Vleminckx + Hoefkens = nice. Automatismen had Brugge sowieso al niet dus daar kunnen ze nu eindelijk aan beginnen. Spitsen die goede looplijnen hebben + één ervan begeleiding genoten van een van de heerlijkste spitsen ooit + EINDELIJK een creatieve middenvelder (valt nog wel af te wachten) + sterke verdediging (rechtsback valt nog af te wachten) => eindelijk de mogelijkheid om inderdaad een 'ploeg' te bouwen.

Weebl

Legacy Member
Ik heb toch wel vragen bij die Rafaelov hoor.
Heb ergens gelezen dat die een contract van +- 1 miljoen euro / jaar voor zijn neus hebben gelegd? Dat kan toch echt niet..
In ieder geval, nog nooit zien spelen. Israëli's zien mij er niet echt hét ras uit dat ze moeten aantrekken, ma kom. We zien wel zeker..

mtm

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Hebben maar ong. 2.5 miljoen gekregen voor Perisic ;)

En die worden toch gebruikt? Dat is één van de financiële bronnen voor hun transfers.

Trouwens, bij alles hoger dan 2 miljoen kunt ge spreken van miljoenen. Voor moest ge het nog niet weten he... :sop:

Cartek

Legacy Member
Volgens goeie bron heeft hij een heel moeilijk karakter, een tweede dirar x10 zeg maar.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Dat ziet ge aan zijne kop wel.

Plus de Israëlische competitie is echt wel erbarmelijk, dus tvalt nog wel af te wachten. Vooral de keepers lijken me daar absolute krabbers.

Weebl

Legacy Member
Inderdaad, vrees er ook beetje voor.
Heb gehoord dat hij op zijn 18e al werd gevolgd door vele topclubs, maar door zijn "gedrag" is hij een beetje gaan stagneren.. Hopelijk kunnen we dat eruit krijgen. Maar met Koster weet je natuurlijk nooit.
Deze zal in ieder geval de vervanger van Perre zijn dunkt mij.
Er wordt nog een spits verwacht als laatste aankoop.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Kheb net al zijn goals es bekeken... 2/3 zijn dikke pietegoals en keeperflaters. Zijn assists vallen nog wel mee. Maar weinig goede afstandsschoten, terwijl Club dat nog wel nodig heeft.

Cartek

Legacy Member
Heeft ooit eens in een vlaag van woede het trainingscomplex verlaten
en is 2 maand niet meer komen trainen. Hij wou chocopasta op zijn boterham
maar mocht niet van de leiding.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan