Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Tegen Anderlecht vond ik die ook altijd goed spelen. Het verwondert mij echt dat iedereen die hier weg wilt, zó slecht is die toch niet?
Er kan heus een waardige vervanger gevonden worden voor dat kaliber.Fireflies zei:Tegen Anderlecht vond ik die ook altijd goed spelen. Het verwondert mij echt dat iedereen die hier weg wilt, zó slecht is die toch niet?
J.Brown zei:Volgens de Turkse pers heeft Besiktas 2,5 miljoen euro over voor Bolat. Standard vraagt 5 miljoen euro.
Zafùn zei:Die dingen moet je pas geloven als het echt rond is. Elke transferperiode heeft de grote drie uit Turkijke wel interesse in Bolat en lees je diezelfde geruchten. Zijn manager heeft trouwens al gezegd dat er niets van aan is en meestal communiceert die daar wel openlijk over.
dus geen Benteke? misschien een optie voor malinwa danJ.Brown zei:Nochtans hier en daar gelezen Gerhson als enige zou terugkeren van de 5 uitgeleende spelers, als doublure voor Poco. Kan het maar hopen. Toffe pruim ook.
boozeke zei:dus geen Benteke? misschien een optie voor malinwa dan
Herr Doktor zei:Wilmots heeft die STVV de afgrond afgeduwd? Ik hoop dat hij weg blijft bij Standard.
:applause:Jurgenv1 zei:Hij kost gewoon teveel voor wat hij brengt, als hij eens verlaagt naar 300k per jaar ofzo zou het nog aanvaardbaar zijn, maar dat zal hij natuurlijk niet willen, dus moet hij vertrekken.Er kan heus een waardige vervanger gevonden worden voor dat kaliber.
Bart Religion zei:Past niet goed in het systeem van Koster heb ik de indruk.
Bart Religion zei:Past niet goed in het systeem van Koster heb ik de indruk.
Sheldon Cooper zei:Koster zei nog dat Geraerts de enige zekerheid in zijn elftal was.
Snap ook die haat rond Geraerts hier niet. Is altijd al mijn favoriete speler bij Club geweest. Gaat er altijd voor en die knapt veel meer werk op dan je denkt

Jurgenv1 zei:Dat kan ook een reden zijn.
@ Sheldon: Allemaal goed en wel, maar dat vind ik niet genoeg om 800k te verdienen in een jaar, zo'n toegevoegde waarde is hij nu ook weer niet.
Sheldon Cooper zei:Kvond dat wel. 800k nu niet maar denk ook niet dat ze gesproken hebben om dat contract naar beneden te halen