Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dibo

Legacy Member
Geraerts is ferm onderschat geloof ik.
Bij de Europese wedstrijden van Club was hij telkens een van de betere!

Over zijn loonkost ga ik me niet uitspreken, maar het is wel een zeer degelijke speler imo.

Morrissey

Legacy Member
Tegen Anderlecht vond ik die ook altijd goed spelen. Het verwondert mij echt dat iedereen die hier weg wilt, zó slecht is die toch niet?

J.Brown

Legacy Member
Volgens de Turkse pers heeft Besiktas 2,5 miljoen euro over voor Bolat. Standard vraagt 5 miljoen euro.

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflies zei:
Tegen Anderlecht vond ik die ook altijd goed spelen. Het verwondert mij echt dat iedereen die hier weg wilt, zó slecht is die toch niet?

Hij kost gewoon teveel voor wat hij brengt, als hij eens verlaagt naar 300k per jaar ofzo zou het nog aanvaardbaar zijn, maar dat zal hij natuurlijk niet willen, dus moet hij vertrekken. :) Er kan heus een waardige vervanger gevonden worden voor dat kaliber.

caoimhin

Legacy Member
Fireflies zei:
Tegen Anderlecht vond ik die ook altijd goed spelen. Het verwondert mij echt dat iedereen die hier weg wilt, zó slecht is die toch niet?

Tegen ploegen die ruimte geven is die idd niet echt slecht te noemen. Maar tegen de rest ben je er al veel minder mee.

Zafùn

Legacy Member
J.Brown zei:
Volgens de Turkse pers heeft Besiktas 2,5 miljoen euro over voor Bolat. Standard vraagt 5 miljoen euro.

Die dingen moet je pas geloven als het echt rond is. Elke transferperiode heeft de grote drie uit Turkijke wel interesse in Bolat en lees je diezelfde geruchten. Zijn manager heeft trouwens al gezegd dat er niets van aan is en meestal communiceert die daar wel openlijk over.

Herr Doktor

Legacy Member
Wilmots heeft die STVV de afgrond afgeduwd? Ik hoop dat hij weg blijft bij Standard.

boozeke

Legacy Member
J.Brown zei:
Nochtans hier en daar gelezen Gerhson als enige zou terugkeren van de 5 uitgeleende spelers, als doublure voor Poco. Kan het maar hopen. Toffe pruim ook.
dus geen Benteke? misschien een optie voor malinwa dan

J.Brown

Legacy Member
boozeke zei:
dus geen Benteke? misschien een optie voor malinwa dan

Hij zou in belangstelling staan van een Portugese ploeg. Dat is het gerucht toch. Op Sclessin zal hij niet meer te zien zijn vrees ik.

Pieter3770

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Wilmots heeft die STVV de afgrond afgeduwd? Ik hoop dat hij weg blijft bij Standard.

Tja, daar zijn de meningen over verdeeld.
Hij heeft daar een volledig vreemdelingenlegioen binnengehaald waar uiteindelijk 2 deftige spelers bij zaten. En de resultaten en het voetbal waren waardeloos.
Achteraf bleek dan dat hij een transferbudget van niks gekregen had, en daardoor (omdat hij daarmee er toch in slaagde goede voetballer als Béda en Hajnal te halen) heeft hij toch nog wel wat aanhangers onder de supporters.
Maar op 't moment zelf was 't dus een dikke catastrofe!

Bij ons is 't sowieso toch meestal de voorzitter die uiteindelijk de boter gegeten heeft. :cool::applause:

Bart Religion

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Hij kost gewoon teveel voor wat hij brengt, als hij eens verlaagt naar 300k per jaar ofzo zou het nog aanvaardbaar zijn, maar dat zal hij natuurlijk niet willen, dus moet hij vertrekken. :) Er kan heus een waardige vervanger gevonden worden voor dat kaliber.

Past niet goed in het systeem van Koster heb ik de indruk.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Bart Religion zei:
Past niet goed in het systeem van Koster heb ik de indruk.

Koster zei nog dat Geraerts de enige zekerheid in zijn elftal was.
Snap ook die haat rond Geraerts hier niet. Is altijd al mijn favoriete speler bij Club geweest. Gaat er altijd voor en die knapt veel meer werk op dan je denkt

Jurgenv1

Legacy Member
Bart Religion zei:
Past niet goed in het systeem van Koster heb ik de indruk.

Dat kan ook een reden zijn.

@ Sheldon: Allemaal goed en wel, maar dat vind ik niet genoeg om 800k te verdienen in een jaar, zo'n toegevoegde waarde is hij nu ook weer niet.

Bart Religion

Legacy Member
Zijn niveau van bij Standard haalt die precies toch wel niet meer.

Weebl

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Koster zei nog dat Geraerts de enige zekerheid in zijn elftal was.
Snap ook die haat rond Geraerts hier niet. Is altijd al mijn favoriete speler bij Club geweest. Gaat er altijd voor en die knapt veel meer werk op dan je denkt

Zeker dat't niet omwille van zijn mooie blonde lokken was? :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Dat kan ook een reden zijn.

@ Sheldon: Allemaal goed en wel, maar dat vind ik niet genoeg om 800k te verdienen in een jaar, zo'n toegevoegde waarde is hij nu ook weer niet.

Kvond dat wel. 800k nu niet maar denk ook niet dat ze gesproken hebben om dat contract naar beneden te halen

Jurgenv1

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Kvond dat wel. 800k nu niet maar denk ook niet dat ze gesproken hebben om dat contract naar beneden te halen

Tuurlijk niet, zou jij meer dan de helft van je loon willen inleveren?

Bart Religion

Legacy Member
'k vind de manier waarop het nieuw bestuur dat aanpakt wel sketchy. Ze wegen met twee maten en twee gewichten in Brugge tegenwoordig. Dirar heeft al veel meer uitgestoken maar die krijgt wél nieuw contract.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan