Jurgenv1
Legacy Member
Herr Doktor zei:Ik moet wel zeggen dat het bestuur van Club zijn hoofd redelijk koel weet te houden. Het lijkt wel de politiek vlaams vs waals.![]()
Beetje ongelukkig verwoord als je zag hoe Bart Verhaeghe zat te zweten als een viking in een woestijn. (see what I did there?
)



