Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Ik moet wel zeggen dat het bestuur van Club zijn hoofd redelijk koel weet te houden. Het lijkt wel de politiek vlaams vs waals. :D

Beetje ongelukkig verwoord als je zag hoe Bart Verhaeghe zat te zweten als een viking in een woestijn. (see what I did there? :cool: )

Svartálfar

Legacy Member
Swagger zei:
Of misschien heb ik mij "weer niet goed geinformeerd"...

Idd dat hebt ge goed door want ge weet nog altijd nog niet eens de helft van het hele verhaal.

Herr Doktor

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Beetje ongelukkig verwoord als je zag hoe Bart Verhaeghe zat te zweten als een viking in een woestijn. (see what I did there? :cool: )

Idd ik dacht dat hij een ziekte had die in een terminale fase zat ofzo, en zijn laatste interview aan het geven was.

De Vargas-affaire zal waarschijnlijk nog lang na zinderen.

NotoriousP

Legacy Member
OHL mag bij ons gerust wat overschot komen halen, zijn we van die loonkost af. :p

Rubmifer

Legacy Member
NotoriousP zei:
OHL mag bij ons gerust wat overschot komen halen, zijn we van die loonkost af. :p

Tis nu niet dat Vermeulen zo'n zwaargewicht was hé qua loonkost hé :p

Cerv.Be

Legacy Member
Terwijl Blondel en Vargas binnen aan het revalideren waren met revalidatietrainer Thomas Geschier, stapten de 17 fitte blauw-zwarten het fris ogende oefenveld op.
Wel droog, doen alsof er niets aan de hand is :D

Jurgenv1

Legacy Member
Waarom waren noch Geraerts, noch Simaeys vandaag op training?
"Omdat ze beiden geen plaats meer hebben in de A-kern, maar daar zal het management later deze week op terugkomen."

bron: clubbrugge.be
Maw. Club zal stilaan aan de uitgaande transfers beginnen.

EDIT: Ik zie dat Vermeulen al de eerste is. :p

Starrk

Legacy Member
De uitgaande transfers gaan nu ook maar weinig interessant zijn. Geen enkele spelers brengt ons iets noemenswaardig op, uitgezonderd Vargas.

NemesisBE

Legacy Member
Simaeys kan nog wel 500k opleveren, niet?
Tzelfde met Geraerts.
Da's toch nog 'iets' ^^

en VBH, die is toch nog wel 1M waard, niet?

BleKKie

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Wel droog, doen alsof er niets aan de hand is :D

Weljah, hij ligt nog steeds onder contract, dus er niet veel aan hand hé (in feite :p)

Jurgenv1 zei:
Maw. Club zal stilaan aan de uitgaande transfers beginnen.

EDIT: Ik zie dat Vermeulen al de eerste is. :p

"Omdat ze beiden geen plaats meer hebben in de A-kern" BOEM, hard :unsure:

NemesisBE zei:
Simaeys kan nog wel 500k opleveren, niet?
Tzelfde met Geraerts.
Da's toch nog 'iets' ^^

en VBH, die is toch nog wel 1M waard, niet?

Wat? 1M voor een keeper die nog veel te bewijzen heeft bij een (sub)topclub?

NemesisBE

Legacy Member
Talentvolle keeper die nog enkele jaren contract heeft. En heeft z'n jeugd nog mee.
750k dan !

Weebl

Legacy Member
NemesisBE zei:
Simaeys kan nog wel 500k opleveren, niet?
Tzelfde met Geraerts.
Da's toch nog 'iets' ^^

en VBH, die is toch nog wel 1M waard, niet?

Ale man. Gij zijt aan't dromen zeker? Dat zijn geen spelers dat ge aan pakweg Genk, Gent, Standard of Lokeren kwijt kunt he. En in't buitenland staan ze er ook niet voor te springen ze.
Als we die drie tezamen voor anderhalf miljoen kunnen verkopen mogen we al heel tevreden zijn dunkt mij.

Jurgenv1

Legacy Member
Weebl zei:
Ale man. Gij zijt aan't dromen zeker? Dat zijn geen spelers dat ge aan pakweg Genk, Gent, Standard of Lokeren kwijt kunt he. En in't buitenland staan ze er ook niet voor te springen ze.
Als we die drie tezamen voor anderhalf miljoen kunnen verkopen mogen we al heel tevreden zijn dunkt mij.

Mss kunnen we die nog dumpen bij onze satellietploeg Kortrijk, zoals gewoonlijk... :p

Weebl

Legacy Member
Die willen de helft van Koarle nog niet betalen op één jaar. En ge kunt ze geen ongelijk geven.
Devwoe is een espe.

BleKKie

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Heerlijk bestuur, ik krijg er maar niet genoeg van. :bow:

Ik vind het op zich ook wel zalig, maar ik probeer toch eerst het resultaat in wat af te wachten om te euforisch te worden. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan