Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
tCp90.gif

Svartálfar

Legacy Member
pina zei:
klopt toch? gisteren werd er nog altijd beweerd dat het allemaal de entourage was die leugens verspreidde in de media en dat vargas zelf daar niet over dacht. Nu blijkt dat vargas het eens is met zijn entourage. Ik zei toen dat er wel iets van waarheid schuilt. Zoveel zever zat er toch niet in.
Ik heb allesinds niet gezegd dat Vargas er zo niet over dacht. Dat hij de hele commotie nie volledig bevatte heb ik wel gezegd. Maar dat is iets compleet anders.

En als ge het een beetje zou gevolgd hebben zou ge weten dat de managers idd leugens hebben verspreid in de pers. Of allesinds niet de volledige waarheid. Op dat gebied vertrouw ik Club die tot nu toe altijd heel duidelijk geweest is hun communicatie een pak meer dan 2 louche niet gelicensieerde managers die in het verlede ook al bepaalde dingen hebben uitgevreten die niet juist zijn.

En wat denkt ge zelf dat Vargas zen entourage gaat laten vallen? Het is de papa die goeie vriendjes is met die mannen en papa is heilig voor zo'n mensen, tuurlijk gaat die die niet laten vallen, dat had ik u twee weken geleden ook al kunnen zeggen.

massief zei:
Hysen zijn papa zegt dat het bod van FCB zodanig is dat hij "binnen is" voor gans zijn leven als hij toehapt. EN DAT IN SCANDINAVIË! 5 miljoen netto per jaar ofzo, joew.

400 000 per jaar. En Hysen heeft al gezegd dat de papa in het vervolg beter zijne mond kan houden ;)

pina

Legacy Member
Svartálfar zei:
Ik heb allesinds niet gezegd dat Vargas er zo niet over dacht. Dat hij de hele commotie nie volledig bevatte heb ik wel gezegd. Maar dat is iets compleet anders.

En als ge het een beetje zou gevolgd hebben zou ge weten dat de managers idd leugens hebben verspreid in de pers. Of allesinds niet de volledige waarheid. Op dat gebied vertrouw ik Club die tot nu toe altijd heel duidelijk geweest is hun communicatie een pak meer dan 2 louche niet gelicensieerde managers die in het verlede ook al bepaalde dingen hebben uitgevreten die niet juist zijn.

En wat denkt ge zelf dat Vargas zen entourage gaat laten vallen? Het is de papa die goeie vriendjes is met die mannen en papa is heilig voor zo'n mensen, tuurlijk gaat die die niet laten vallen, dat had ik u twee weken geleden ook al kunnen zeggen.



400 000 per jaar. En Hysen heeft al gezegd dat de papa in het vervolg beter zijne mond kan houden ;)


ik zeg niet dat jij specifiek dat zei, ik heb geen namen genoemd. Maar wilde het gewoon op een sarcastische manier zeggen want sommigen hier bij hoog en bij laag beweerden. Je moet je niet in uw gat gebeten voelen hoor, het was niet eens persoonlijk. Als je je aangevallen voelt, bied ik je dan ook mijn excuses aan.

Vedeco

Legacy Member
Vargas kan echt den hoogsten boom in kruipen voor de saaiste transferstory in jaren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan