Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Glor

Legacy Member
pina zei:
ik zeg niet dat jij specifiek dat zei, ik heb geen namen genoemd. Maar wilde het gewoon op een sarcastische manier zeggen want sommigen hier bij hoog en bij laag beweerden. Je moet je niet in uw gat gebeten voelen hoor, het was niet eens persoonlijk. Als je je aangevallen voelt, bied ik je dan ook mijn excuses aan.

We weten allemaal dat het tegen de Jurgen bedoeld was hoor Pina! En gelijk heb je :cool:

Timmie

Legacy Member
Svartálfar zei:
The fuck maakt het nu uit hoe oud dat die is. Volgend seizoen is de kampioen rechtstreeks geplaats voor CL we hebben dus spelers nodig die er direct staan, niet van die jonge talentjes wat eerst 2 jaar nodig hebben voor eindelijk wat niveau te halen. op 29 is ne voetballer nog nie versleten eh, en 2 miljoen is nu ook niet zoveel voor een spits.
Wat het uitmaakt hoe oud hij is? Veel.
2 miljoen geven voor een speler die je nooit meer kan doorverkopen, dat is op het randje van kapitaalsvernietiging.

Of je moet 200 procent zeker zijn dat hij een absolute meerwaarde gaat zijn. Maar dat gevoel heb ik bij die Hysen niet meteen. Dus het blijft een groot risico.

Ik zeg ook niet dat ze alleen jonge talentjes moeten aantrekken, maar een speler rond de 24-25 kun je tenminste wel nog verder verkopen.

Jurgenv1

Legacy Member
Glor zei:
We weten allemaal dat het tegen de JurHen bedoeld was hoor Pina! En gelijk heb je :cool:
Fixed. :naughty:


Allez ze, allemaal tegen Jurhen, moet het weer ja?

Ah laat ze, haterz gonna hate, you know. :D

Anyway, Vincent moet nog een een klapke doen met Vargas.

vincetheprince.jpg

Lospeed

Legacy Member
Chelsea wil voor de rode duivels worden wat Barça voor de spaanse nationale ploeg is? :unsure:

J.Brown

Legacy Member
JF De Sart zal niet meer aan het hoofd staan van de jeugdacadémie van Standard.



En talentje dat overkomt van Lille, toffe naam "Dino Arslangic"

Un jeune talent arrive au Standard de Liège

Le joueur belge Dino ARSLANAGIC, né le 24 avril 1993, capitaine de la sélection nationale U19, quitte le LOSC pour rejoindre le Standard de Liège où il signe un contrat de deux saisons assorti d’une option d’un an.

Le jeune défenseur central présente actuellement les épreuves du baccalauréat français. Il rejoindra notre club ce jeudi et sera à tout le moins provisoirement intégré au noyau professionnel à dater de vendredi.

Nous souhaitons à Dino la bienvenue au Standard de Liège.

BleKKie

Legacy Member
Grr Vargas, lul :D
Maar hij is nog niet weg hé, maar als de Russen beginnen bieden kan er altijd geklapt worden hé :p

En Balette was al geweten hé dat hij geen assistent niet meer ging zijn, ging een andere functie krijgen, maar ze hebben geen functie gevonden blijkbaar :p

Sick-Boy

Legacy Member
BleKKie zei:
Grr Vargas, lul :D
Maar hij is nog niet weg hé, maar als de Russen beginnen bieden kan er altijd geklapt worden hé :p

En Balette was al geweten hé dat hij geen assistent niet meer ging zijn, ging een andere functie krijgen, maar ze hebben geen functie gevonden blijkbaar :p

Hij kon bij scouting terecht maar wou niet.

zrox8

Legacy Member
voor wie dat:
-antwerpsympathisant / supporter is
-vindt dat antwerp in eerste thuishoort
-vindt dat het huidige bestuur er niks van bakt en dus zo snel mogelijk buite moet:

gelieve volgende groep op facebook te vervoegen:

Facebook: Wij willen een nieuw bestuur op antwerp


om een beetje on-topic te blijven. Emmerik de vriese van antwerp naar OHL. dikke transfer :(

Swagger

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Ik zeg niet dat hij ander eopties heeft overwogen, maar hij wilt niet per sé weg wat jullie wel graag willen geloven tegen beter weten in.

Kamp-Vargas maakt zich sterk dat er snel transfer komt - Jupiler Pro League - HLN

"De wet van '78? Alle mogelijkheden zijn goed."

Svartálfar zei:
Informeer u eens aub eerst een beetje ipv wat onzin te verkopen :ironic:

Ze horen ergens iets waaien, vormen een beeld van de situatie en nemen dat aan als absolute werkelijkheid terwijl ze eigenlijk de helft nog nie eens weten :doh:

Of misschien heb ik mij "weer niet goed geinformeerd"...

Boukreev

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
in het buitenland geven ze niet om die regel dus neen

jawel, is schorsing van de FIFA en geldt dus wel in andere landen. er zijn wel nog vraagtekens of dat effectief zou gebeuren, zo'n schorsing van 1 jaar. kan ook minder lang zijn en aangezien hij toch maar fit gaat zijn binnen een half jaar, trekt hij er zich mss niets van aan.

Herr Doktor

Legacy Member
Ik moet wel zeggen dat het bestuur van Club zijn hoofd redelijk koel weet te houden. Het lijkt wel de politiek vlaams vs waals. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan