Glor
Legacy Member
pina zei:ik zeg niet dat jij specifiek dat zei, ik heb geen namen genoemd. Maar wilde het gewoon op een sarcastische manier zeggen want sommigen hier bij hoog en bij laag beweerden. Je moet je niet in uw gat gebeten voelen hoor, het was niet eens persoonlijk. Als je je aangevallen voelt, bied ik je dan ook mijn excuses aan.
We weten allemaal dat het tegen de Jurgen bedoeld was hoor Pina! En gelijk heb je






