Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|nfected

Legacy Member
Banee in de verdediging wordt het gershon - vandenbroucke
In het middenveld wordt het ---N'daeye -- Pavlovic en ervoor czitanovic.

Vedeco

Legacy Member
Zet de Karel dan maar bij ons, altijd leuk ne werker met aanvallende intenties op het middenveld. En aangezien onze andere blondie wss weg gaat...

J.Brown

Legacy Member
|nfected zei:
Banee in de verdediging wordt het gershon - vandenbroucke
In het middenveld wordt het ---N'daeye -- Pavlovic en ervoor czitanovic.

Gerhson komt terug naar Standard, had ik toch gelezen.

|nfected

Legacy Member
Akkoord tussen KVK en Gershon, maar nog niet met Standard aangezien ze bezig zijn met de overname. Maar normaal komt hij terug naar KVK, maar dan definitief ;)

Proim

Legacy Member
|nfected zei:
Akkoord tussen KVK en Gershon, maar nog niet met Standard aangezien ze bezig zijn met de overname. Maar normaal komt hij terug naar KVK, maar dan definitief ;)
Zou ook weer een sterkte transfer zijn imo.

J.Brown

Legacy Member
Nochtans hier en daar gelezen Gerhson als enige zou terugkeren van de 5 uitgeleende spelers, als doublure voor Poco. Kan het maar hopen. Toffe pruim ook.

mtm

Legacy Member
Volgens BelgoFoot zou Bailly aan het bekende Neuchâtel Xamax in Zwitserland worden uitgeleend. Wat een carrièremaker is die man toch. :D

Lorrekvk

Legacy Member
Vedoco zei:
Simaeys en Geraerts zijn weldegelijk versterkingen voor jullie hoor :p

Zoals iNFECTED zei, we hebben volgens mij geen nood aan die spelers. Een versterking zijn ze inderdaad, maar voor de moment zitten we toch aan genoeg middenvelders imo.

J.Brown zei:
Nochtans hier en daar gelezen Gerhson als enige zou terugkeren van de 5 uitgeleende spelers, als doublure voor Poco. Kan het maar hopen. Toffe pruim ook.

Ook opgevangen van een betrouwbare bron, die alle vorige transfers ook al juist had. Zou heel sterk zijn als Gershon bij ons kan blijven, zelfs op definitieve basis. Denk wel dat het gene goekopen is. Maar de jaartjes van het lenen zijn voorbij.

MilM

Legacy Member
Ik heb echt een goed gevoel bij KVK voor volgend seizoen.
Er moet wel nog zeker een echte targetspits bij en het is afwachten hoe de keepers het zullen doen.

Proim

Legacy Member
MilM zei:
Ik heb echt een goed gevoel bij KVK voor volgend seizoen.
Er moet wel nog zeker een echte targetspits bij en het is afwachten hoe de keepers het zullen doen.
² Eerst zag ik het niet echt zetten met Kums etc die vertrokken zijn maar bestuur maakt er precies wel goed werk van. Al blijft het natuurlijk afwachten wat die transfers waard zijn.

sharpshot

Legacy Member
De transfer van Boi naar Ohl zit int slop, Cercle wil een deel van Boi zijn tekengeld terug :lol:


Vedoco zei:
Zet de Karel dan maar bij ons, altijd leuk ne werker met aanvallende intenties op het middenveld. En aangezien onze andere blondie wss weg gaat...

Deal, komde er vandaag of morgen achter?

WolCoM

Legacy Member
Proim zei:
² Eerst zag ik het niet echt zetten met Kums etc die vertrokken zijn maar bestuur maakt er precies wel goed werk van. Al blijft het natuurlijk afwachten wat die transfers waard zijn.

Ben toch nog wat sceptisch. Op papier wel veel goede nieuwe spelers, maar zal toch afwachten worden wat ze op het veld doen.

De keepers, goh ja, Van Hout is niet slecht, toffe pee maar ben ik niet 100% van overtuigd. Khoop eigenlijk dat die Keet meer dan goed meevalt!

Wijns schijnt wel sterk te zijn, geloof daar wel in. Gershon zou imo de beste transfer zijn tot nu toe. Gewoon omdat ik zijn kwaliteiten ondertussen ken.
Ook VDB is een uitstekende transfer, nu hopen dat hij zijn vorm van 2j geleden terugvindt.


Middenveld, beetje twijfelachtig. Die Czvitkovitcs kan ook een flop worden natuurlijk. Van Carevic geloof ik wel dat die beter kan, moet gewoon veel meer speelgelegenheid krijgen imo. Messoudi gaat hopelijk ook zen draai wat terugvinden. Die N'Daeye gaat ook wel strijden voor basisstek. Pavlo is enige échte zekerheid voor mij op middenveld. De Medts kan mss nog verder groeien, vond die sommige matchen vorig seizoen wel goed. Andere matchen minder, maar als hij iets constanter kan worden kan hij mss wel een evolutie zoals Kums meemaken.

Aanval, Ibou is ooit goed geweest maar vorig seizoen flop. Nfor ook ooit, maar bij ZW toch ook weggekwijnd op de bank. Monrose, op papier opnieuw een prachtige transfer. Maar wel nog heel jong, gaan we niet te veel van hem verwachten?
Der mag id aanval idd nog zeker een sterkere/grotere spits bij.

Al bij al geen slechte kern, tmoet gewoon nog pakken op het veld. En hopen dat Hein der beetje zijn verstand bijhoudt. :help: ;)

stormtrooper

Legacy Member
Vedoco zei:
Zet de Karel dan maar bij ons, altijd leuk ne werker met aanvallende intenties op het middenveld. En aangezien onze andere blondie wss weg gaat...

Nee niet Geraerts :cry:
'k kan die zijn kop niet zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan