Lorrekvk
Legacy Member
Jurgenv1 zei:Mss kunnen we die nog dumpen bij onze satellietploeg Kortrijk, zoals gewoonlijk...![]()
No thanks

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:Mss kunnen we die nog dumpen bij onze satellietploeg Kortrijk, zoals gewoonlijk...![]()

Lorrekvk zei:No thanks![]()

|nfected zei:Banee in de verdediging wordt het gershon - vandenbroucke
In het middenveld wordt het ---N'daeye -- Pavlovic en ervoor czitanovic.
sporza: "Thibaut moet voortaan zijn mond houden"Zou ook weer een sterkte transfer zijn imo.|nfected zei:Akkoord tussen KVK en Gershon, maar nog niet met Standard aangezien ze bezig zijn met de overname. Maar normaal komt hij terug naar KVK, maar dan definitief![]()
Vedoco zei:Simaeys en Geraerts zijn weldegelijk versterkingen voor jullie hoor![]()
J.Brown zei:Nochtans hier en daar gelezen Gerhson als enige zou terugkeren van de 5 uitgeleende spelers, als doublure voor Poco. Kan het maar hopen. Toffe pruim ook.
² Eerst zag ik het niet echt zetten met Kums etc die vertrokken zijn maar bestuur maakt er precies wel goed werk van. Al blijft het natuurlijk afwachten wat die transfers waard zijn.MilM zei:Ik heb echt een goed gevoel bij KVK voor volgend seizoen.
Er moet wel nog zeker een echte targetspits bij en het is afwachten hoe de keepers het zullen doen.
Swagger zei:sporza: PSV brengt een bod uit op Dries Mertens
Denk dat Mertens al niet naar Anderlecht zal komen als je die prijzen ziet ...

Vedoco zei:Zet de Karel dan maar bij ons, altijd leuk ne werker met aanvallende intenties op het middenveld. En aangezien onze andere blondie wss weg gaat...
Proim zei:² Eerst zag ik het niet echt zetten met Kums etc die vertrokken zijn maar bestuur maakt er precies wel goed werk van. Al blijft het natuurlijk afwachten wat die transfers waard zijn.

Vedoco zei:Zet de Karel dan maar bij ons, altijd leuk ne werker met aanvallende intenties op het middenveld. En aangezien onze andere blondie wss weg gaat...

stormtrooper zei:Nee niet Geraerts
'k kan die zijn kop niet zien.
