Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Tuurlijk niet, zou jij meer dan de helft van je loon willen inleveren?

600.000 ofzo zou ik wel redelijk vinden. Zou toch liever tenminste praten over mijn loon verminderen dan voor fucking Kortrijk of Zulte te gaan voetballen :sop:

Jurgenv1

Legacy Member
Bart Religion zei:
'k vind de manier waarop het nieuw bestuur dat aanpakt wel sketchy. Ze wegen met twee maten en twee gewichten in Brugge tegenwoordig. Dirar heeft al veel meer uitgestoken maar die krijgt wél nieuw contract.

Omdat Dirar belangrijk is voor de groep... Die gooi je idd niet zomaar buiten. Dat wil niet zeggen dat hij alles kan permitteren maar dan nog zie ik niet hoe er dan met twee maten en twee gewichten gewerkt wordt;

sharpshot

Legacy Member
Bart Religion zei:
'k vind de manier waarop het nieuw bestuur dat aanpakt wel sketchy. Ze wegen met twee maten en twee gewichten in Brugge tegenwoordig. Dirar heeft al veel meer uitgestoken maar die krijgt wél nieuw contract.

Dirar heeft meerwaarde, als die een heel seizoen zoals de play-offs speelt is die weg voor meer dan vijf miljoen. Geraerts is te duur en deed te weinig op het veld, voor 400k kan je die houden als doublure voor als Van Acker of Zimling uitvalt, maar dan nog weigert hij pertinent om op de VM te spelen.

Dus geen meerwaarde, mag weg.

Swagger zei:

zo toevallig zeg, zotte timing om eens een interview te geven met iemand die we al twee jaar niet meer horen. Mooie marketing Herman!

Bart Religion

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Omdat Dirar belangrijk is voor de groep... Die gooi je idd niet zomaar buiten. Dat wil niet zeggen dat hij alles kan permitteren maar dan nog zie ik niet hoe er dan met twee maten en twee gewichten gewerkt wordt;

Ik weet wel waarom, maar dat neemt niet weg dat de ene duidelijk meer mag als de andere. Dirar loopt een heel seizoen te kutten en Geraerts zegt één keer iets kritisch en vliegt direct buiten.
Uitstekende manier om problemen in de kern te krijgen. Tenzij je ze direct buitensmijt zoals ze nu doen.

Jurgenv1

Legacy Member
Lior Refaelov heeft princiepsakkoord voor seizoenen

Transfer nr. 9 is een feit. :woohoo:

Bart Religion zei:
Ik weet wel waarom, maar dat neemt niet weg dat de ene duidelijk meer mag als de andere. Uitstekende manier om problemen in de kern te krijgen. Tenzij je ze direct buitensmijt zoals ze nu doen.

Sanctioneren met boetes vind ik voldoende, waarom altijd direct buiten gooien... Dat doe je enkel als het echte brolspelers zijn die er bovenop nog eens lastig doen.

Romelus

Legacy Member
Ik heb nog niet zo'n hoge dunk op voorlopig van de nieuwe wind, maar dit is echt een toptransfer. Die Refaelov, amai. Sterk! :)

Bart Religion

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Gooi die Kouémaha en Akpala buiten, problem solved.

Toch maar vreemd die Kouemaha. In z'n eerste seizoen gingen ze wel binnen.

Mja, 't zal er wel niet meer op beteren allicht.

Jurgenv1

Legacy Member
Bart Religion zei:
Toch maar vreemd die Kouemaha. In z'n eerste seizoen gingen ze wel binnen.

Mja, 't zal er wel niet meer op beteren allicht.

Vreemd idd, maar het wordt nu echt wel druk vooraan, nu moeten we op korte termijn kijken wie nog van waarde kan betekenen, de rest mag het afbollen voor mijn part, tenzij de positie nog niet dubbel bezet is.

mtm

Legacy Member
Nu wordt het toch echt te decadent bij Brugge :D. Deze kan toch niet goedkoop zijn geweest?

Lorrekvk

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
600.000 ofzo zou ik wel redelijk vinden. Zou toch liever tenminste praten over mijn loon verminderen dan voor fucking Kortrijk of Zulte te gaan voetballen :sop:

Zullen maar zwijgen over de spelers die bij ons hun carrière kunnen lanceren of herlanceren zoals Ciman (tijdelijk, mocht nooit naar Standard zijn geweest), Kouyaté, Coulibaly, de Mpenza's, etc of Kums die nu een stap hoger mag gaan voetballen (Heerenveen) of spelers die eerder afschreven waren voor België (De Beule - Roda JC). Denk dat je fucking Kortrijk wat onderschat, maar mij niet gelaten.

Morrissey

Legacy Member
Romelus zei:
Ik heb nog niet zo'n hoge dunk op voorlopig van de nieuwe wind, maar dit is echt een toptransfer. Die Refaelov, amai. Sterk! :)

Jaja, zo'n toptransfer dat je zelf de naam verkeerd schrijft! :)

Rogue

Legacy Member
mtm zei:
Nu wordt het toch echt te decadent bij Brugge :D. Deze kan toch niet goedkoop zijn geweest?

Ik vermoed dat het nog niet voorbij is. Tenzij ze besluiten om Akpala toch te houden.

Boukreev

Legacy Member
Fireflies zei:
Jaja, zo'n toptransfer dat je zelf de naam verkeerd schrijft! :)

is nochtans ook zo geschreven op site van club. op wikipedia staat het anders idd, maar ja, eigenlijk is zen naam: ליאור רפאלוב

mss zijn beide schrijfwijzen juist in ons alfabet

mtm zei:
Nu wordt het toch echt te decadent bij Brugge :D. Deze kan toch niet goedkoop zijn geweest?

gistre was het bod van brugge 2 M en wou haifa 3 M. vandaag zijn ze tot akkoord gekomen, wsl ergens tussenin dus.

Jurgenv1

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Fokking helden dat nieuwe bestuur :bow:

Nu Vince the Prince daar toch was in Israël heeft hij terloops de kwestie Israël-Palestina opgelost. Wat een heerser. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan