Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
Hmm, nu stel ik mij toch de vraag of hij echt de vervanger van Perre is. Misschien is hij de vervanger voor Vargas?

Gavin

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Kheb net al zijn goals es bekeken... 2/3 zijn dikke pietegoals en keeperflaters. Zijn assists vallen nog wel mee. Maar weinig goede afstandsschoten, terwijl Club dat nog wel nodig heeft.
Howla, zeker dat ze Rafaelov gekocht hebben en niet CR? :unsure:


Brugge is daar wel een heel leger aan het bouwen zeg. Als dit goed uitpakt, zitten die wel gebeiteld met de CL in aantocht.

shiftyke

Legacy Member
Komaan nog eentje en we hebben een volledig elftal :lol:

Volgens mij vergiste Van Holsbeeck zich van ploeg, hij bedoelde vast dat Club ging uitpakken :D

Weebl

Legacy Member
Gavin zei:
Howla, zeker dat ze Rafaelov gekocht hebben en niet CR? :unsure:


Brugge is daar wel een heel leger aan het bouwen zeg. Als dit goed uitpakt, zitten die wel gebeiteld met de CL in aantocht.

Heb je er sympathie voor, of vind je het belachelijk?

Adrei

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Nu Vince the Prince daar toch was in Israël heeft hij terloops de kwestie Israël-Palestina opgelost. Wat een heerser. :cool:
:puke: Wtf voor misbruik maakt gij van die woorden "heerser" en de bijnaam "vince the prince"

Der is er maar 1 en dat is Vincent Kompany, the only one heerser & prince.


Zoekt ne ander naam voor uw stoeme vince en uberzweter bart.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Heb echt een hekel gekregen aan het woord "heerser" hier op 9lives :sop:

Weebl

Legacy Member
Proim zei:
Tzal duren tot Brugge weer 2 keren verliest na elkaar :hug:

Zolang we nog niet gespeeld hebben, is er nog geen reden om te wenen!
Van mij mag het tussenseizoen nog een jaar duren!

:unsure:

Jurgenv1

Legacy Member
Adrei zei:
:puke: Wtf voor misbruik maakt gij van die woorden "heerser" en de bijnaam "vince the prince"

Der is er maar 1 en dat is Vincent Kompany, the only one heerser & prince.


Zoekt ne ander naam voor uw stoeme vince en uberzweter bart.
Haterz gonn... nevermind. :D

Adrei

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Heb echt een hekel gekregen aan het woord "heerser" hier op 9lives :sop:
Ge zijt niet de enige, wordt hier te onpas gebruikt. :wtf:

Khoop zowaar dat het bestuur keihard gaat falen, zullen die boeren weer voor de zoveelste keer op hun bek vallen.

:niceone:


Ja jurgen, we hebben het al door dat gij de e-thug zijt met coole zinnetjes en afbeeldingtjes.

Jurgenv1

Legacy Member
Adrei zei:
Ge zijt niet de enige, wordt hier te onpas gebruikt. :wtf:

Khoop zowaar dat het bestuur keihard gaat falen, zullen die boeren weer voor de zoveelste keer op hun bek vallen.

:niceone:
Tis al goe, fanboyke. Het steekt idd dat uw ploegke geen goeie transfers doet en Club wel. (voorlopig!)

Ja jurgen, we hebben het al door dat gij de e-thug zijt met coole zinnetjes en afbeeldingtjes.
Bedankt, ik hoor dat wel vaker, ik doe mijn best hé. :D

Morrissey

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Tis al goe, fanboyke. Het steekt idd dat uw ploegke geen goeie transfers doet en Club wel. (voorlopig!)

So what, bij 2 verliesbeurten op rij ben je alweer de eerste om te benadrukken dat het alwéér niet loopt. Nu de transfers toejuichen en over enkele maanden is uw schip alweer helemaal gedraaid, typisch pubergedrag zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan