Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Howla, zeker dat ze Rafaelov gekocht hebben en niet CR?Cpt. Kablammo zei:Kheb net al zijn goals es bekeken... 2/3 zijn dikke pietegoals en keeperflaters. Zijn assists vallen nog wel mee. Maar weinig goede afstandsschoten, terwijl Club dat nog wel nodig heeft.

Gavin zei:Howla, zeker dat ze Rafaelov gekocht hebben en niet CR?
Brugge is daar wel een heel leger aan het bouwen zeg. Als dit goed uitpakt, zitten die wel gebeiteld met de CL in aantocht.
shiftyke zei:Volgens mij vergiste Van Holsbeeck zich van ploeg, hij bedoelde vast dat Club ging uitpakken![]()


Jurgenv1 zei:Nu Vince the Prince daar toch was in Israël heeft hij terloops de kwestie Israël-Palestina opgelost. Wat een heerser.![]()
Wtf voor misbruik maakt gij van die woorden "heerser" en de bijnaam "vince the prince"Proim zei:Tzal duren tot Brugge weer 2 keren verliest na elkaar![]()

Haterz gonn... nevermind.Adrei zei:Wtf voor misbruik maakt gij van die woorden "heerser" en de bijnaam "vince the prince"
Der is er maar 1 en dat is Vincent Kompany, the only one heerser & prince.
Zoekt ne ander naam voor uw stoeme vince en uberzweter bart.

Ge zijt niet de enige, wordt hier te onpas gebruikt.Sheldon Cooper zei:Heb echt een hekel gekregen aan het woord "heerser" hier op 9lives![]()

Sheldon Cooper zei:Heb echt een hekel gekregen aan het woord "heerser" hier op 9lives![]()
Tis al goe, fanboyke. Het steekt idd dat uw ploegke geen goeie transfers doet en Club wel. (voorlopig!)Adrei zei:Ge zijt niet de enige, wordt hier te onpas gebruikt.
Khoop zowaar dat het bestuur keihard gaat falen, zullen die boeren weer voor de zoveelste keer op hun bek vallen.
![]()
Bedankt, ik hoor dat wel vaker, ik doe mijn best hé.Ja jurgen, we hebben het al door dat gij de e-thug zijt met coole zinnetjes en afbeeldingtjes.

Jurgenv1 zei:Tis al goe, fanboyke. Het steekt idd dat uw ploegke geen goeie transfers doet en Club wel. (voorlopig!)