Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Glor

Legacy Member
Ja. In de context "ik zou zeer graag hebben dat er iemand 45 miljoen zou bieden maar dat is onmogelijk". Wa een muttens hebt gij op fb :p

Boukreev

Legacy Member
Gavin zei:

gwn omdat hij zegt 'Ik heb besloten niet langer bij Brugge te blijven' en 'Ik zal de komende week mijn beslissing bekend maken'. Mss een te snelle conclusie, maar hij lijkt te doelen op een eenzijdige beslissing vind ik.

Timmie

Legacy Member
NemesisBE zei:
Alé, Vargas weg, dan zal dien Hysen ook nog wel komen zeker?
Een kerel van 29 die veel moet kosten...
Ik hoop toch dat ze bij het huidige Club iets slimmer zijn dan dat.

Over Vargas: ik kreeg het er nooit echt koud of warm van, dus het kan me eigenlijk niet schelen wat hij doet. Al vind ik de manier waarop wel getuigen van weinig klasse.

Jurgenv1

Legacy Member
Zolang hij naar het buitenland vertrekt is het ok. Hij moet dus weldegelijk een aanbieding op zak hebben of via de wet van 78' vertrekken (unlikely). Club laat hem sowieso niet naar een concurrent vertrekken.

caoimhin

Legacy Member
Boukreev zei:
vargas heeft laten weten dat ie volgend seizoen niet meer in België voetbalt:

Ha sido una desicion muy dificil pero ya fue tomada y no seguire en el Brujas de Belgica dare una conferencia de prensa y les podre decir que hare. La semana que viene les avisare cual fue la desicion tomada. Gracias a todos los que me han apoyado en esta desicion y espero mis fans en el Brujas me entiendan siempre los llevare en mi corazon. Gracias por abrirme las puertas en Belgica.

TheRedDevils zei:
Ja hij is weg.
Tot nooit meer. Burn in Hell.

It's been a very difficult desicion but was taken and no longer be in Bruges in Belgium'll give a press conference and I can say that I will. Next week I'll let you know that the desicion was made. Thanks to all who have supported me in this decision and I hope my fans understand me in Bruges always be in my heart. Thanks for opening the doors in Belgium.

Er staat wel niet in (gebaseerd op de vertaling) dat hij niet meer in België zal voetballen.

Svartálfar

Legacy Member
Timmie zei:
Een kerel van 29 die veel moet kosten...
Ik hoop toch dat ze bij het huidige Club iets slimmer zijn dan dat.

Over Vargas: ik kreeg het er nooit echt koud of warm van, dus het kan me eigenlijk niet schelen wat hij doet. Al vind ik de manier waarop wel getuigen van weinig klasse.

The fuck maakt het nu uit hoe oud dat die is. Volgend seizoen is de kampioen rechtstreeks geplaats voor CL we hebben dus spelers nodig die er direct staan, niet van die jonge talentjes wat eerst 2 jaar nodig hebben voor eindelijk wat niveau te halen. op 29 is ne voetballer nog nie versleten eh, en 2 miljoen is nu ook niet zoveel voor een spits.



Tja Vargas toch ne mong eigenlijk. Ligt te zeveren dat Club onrespectvol is geweest in de pers, naar mijn weten heeft club in de pers niks onrespectvols gezegd, maar is het net andersom, de managers van meneerke die de reputatie van het nieuwe club bestuur wat proberen te besmeuren.

Nuja voor mij hoefde hij ook niet meer te blijven na die hele farce, als we der nog iets voor krijgen is het goed. (En nee niet van Anderlecht)

Brick Top

Legacy Member
Als hij nu zegt sowieso niet meer voor Club te spelen... Dan betekent dat toch dat Club een deal heeft met een andere ploeg? Want anders is het toch niet aan hem om te beslissen 'niet meer voor Club te spelen'. Of hij moet die befaamde wet daar hebben ingeroepen. :p

pina

Legacy Member
en ik die dacht dat vargas er niet zo over dacht en dat alles in de media een grote leugen was van zijn entourage, domme ik toch :cry:

Brick Top

Legacy Member
Op Blue Army (Jezus wat doe ik daar...) staat een interview met Vargas. Hier kan je het lezen.

Welke leugens heeft Club verteld?

'Allerlei beloften over mijn contract die ze later weer introkken. Ze deden ook uitschijnen dat ik slecht word omringd terwijl ik voor honderd procent vertrouwen heb in mijn vader en mijn twee makelaars. Club is niet eerlijk geweest met mij. Ze hebben de onderhandelingen laten aanslepen terwijl ze van meet af aan hadden moeten toegeven dat ze geen vertrouwen hebben in mijn blessure en mijn herstel in augustus wilden afwachten. (Club zegt dat het omgekeerde waar is en het twee keer inging op een verhoogd tegenvoorstel van de makelaars-Vargas, red.). Ik begrijp het niet. Het is toch niet normaal dat Anderlecht me wil terwijl ik geblesseerd ben en Club, waar ik drie jaar heb gespeeld, geen vertrouwen in mij heeft? Zonder die blessure had ik altijd een nieuw contract getekend.'

Sorry ladies, don't shoot the messenger!

Edit: Oorspronkelijke bron is het Nieuwsblad

Nic!

Legacy Member
Wijsheid zei:
Iemand op FB zei dat. Is dat waar, dat Herman dat gezegd heeft? :rofl:

Herman heeft dat gezegd, ironisch weliswaar. Het was meer als dit:

"Natuurlijk wil iedereen dat we een bod van 45 miljoen krijgen voor Lukaku. Dat is echter dromen."

Svartálfar

Legacy Member
pina zei:
en ik die dacht dat vargas er niet zo over dacht en dat alles in de media een grote leugen was van zijn entourage, domme ik toch :cry:

Ge zijt een mod gedrag u der dan ook daar met u gezever de hele tijd.

pina

Legacy Member
klopt toch? gisteren werd er nog altijd beweerd dat het allemaal de entourage was die leugens verspreidde in de media en dat vargas zelf daar niet over dacht. Nu blijkt dat vargas het eens is met zijn entourage. Ik zei toen dat er wel iets van waarheid schuilt. Zoveel zever zat er toch niet in.

Gavin

Legacy Member
JAWEL HAHAHAHAH DE ANDERLECHTBOYS WINNEN DE VARGASVELDSLAG OP 9LIVES!!


Genieten.

massief

Legacy Member
Hysen zijn papa zegt dat het bod van FCB zodanig is dat hij "binnen is" voor gans zijn leven als hij toehapt. EN DAT IN SCANDINAVIË! 5 miljoen netto per jaar ofzo, joew.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan