Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Hoezo?
Een kerel van 29 die veel moet kosten...NemesisBE zei:Alé, Vargas weg, dan zal dien Hysen ook nog wel komen zeker?
gyoom zei:YouTube - ‪BUFFALOMAN op de ploegvoorstelling van A.A.GENT St. Baafsplein - 2009/2010 .... AL WIE NIE SPRINGT‬‏
Maar 4 boeren
Tis om compassie mee te krijgen...

Boukreev zei:vargas heeft laten weten dat ie volgend seizoen niet meer in België voetbalt:
Ha sido una desicion muy dificil pero ya fue tomada y no seguire en el Brujas de Belgica dare una conferencia de prensa y les podre decir que hare. La semana que viene les avisare cual fue la desicion tomada. Gracias a todos los que me han apoyado en esta desicion y espero mis fans en el Brujas me entiendan siempre los llevare en mi corazon. Gracias por abrirme las puertas en Belgica.
TheRedDevils zei:Ja hij is weg.
Tot nooit meer. Burn in Hell.
It's been a very difficult desicion but was taken and no longer be in Bruges in Belgium'll give a press conference and I can say that I will. Next week I'll let you know that the desicion was made. Thanks to all who have supported me in this decision and I hope my fans understand me in Bruges always be in my heart. Thanks for opening the doors in Belgium.
Timmie zei:Een kerel van 29 die veel moet kosten...
Ik hoop toch dat ze bij het huidige Club iets slimmer zijn dan dat.
Over Vargas: ik kreeg het er nooit echt koud of warm van, dus het kan me eigenlijk niet schelen wat hij doet. Al vind ik de manier waarop wel getuigen van weinig klasse.
Welke leugens heeft Club verteld?
'Allerlei beloften over mijn contract die ze later weer introkken. Ze deden ook uitschijnen dat ik slecht word omringd terwijl ik voor honderd procent vertrouwen heb in mijn vader en mijn twee makelaars. Club is niet eerlijk geweest met mij. Ze hebben de onderhandelingen laten aanslepen terwijl ze van meet af aan hadden moeten toegeven dat ze geen vertrouwen hebben in mijn blessure en mijn herstel in augustus wilden afwachten. (Club zegt dat het omgekeerde waar is en het twee keer inging op een verhoogd tegenvoorstel van de makelaars-Vargas, red.). Ik begrijp het niet. Het is toch niet normaal dat Anderlecht me wil terwijl ik geblesseerd ben en Club, waar ik drie jaar heb gespeeld, geen vertrouwen in mij heeft? Zonder die blessure had ik altijd een nieuw contract getekend.'
Wijsheid zei:Iemand op FB zei dat. Is dat waar, dat Herman dat gezegd heeft?![]()
pina zei:en ik die dacht dat vargas er niet zo over dacht en dat alles in de media een grote leugen was van zijn entourage, domme ik toch![]()
Svartálfar zei:Ge zijt een mod gedrag u der dan ook daar met u gezever de hele tijd.