Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

majas

Legacy Member
ToasT zei:
Refaelov is een nobele onbekende voor mij maar als je het filmpje van zijn assists bekijkt, ziet het er mij wel iemand uit met een goeie pass, voorzet en ,iets wat we lang gemist hebben, vrije trap en corner.
Plus, hij laat zich niet zo gemakkellijk vallen als die Israëliet uit genk

Wat een verschrikkelijk slechte pass die eerste.
Precies een preminiem.
Ben dan maar gestopt met kijken :)
2 zwakke verdedigers in de wind zetten en dan een hobbelend pasje geven is niet echt compilatiewaardig.

Glor

Legacy Member
Gavin zei:
Super he, ge post bewust iets dat logisch niet te verklaren is van een anonieme zeveraar (check gewoon die andere tweets) en toch zijn er ene paar er mee weg.

:applause:

Volgens mij gaat iedereen gewoon af op uw geloofwaardigheid Gavvers. Gij zijt zowat den Tom Hanks van 9lives!

Gavin

Legacy Member
9lives is a like a box of chocolates. You never know what you're going to get.


t-hanks.jpg

Morrissey

Legacy Member
Svartálfar zei:
Tof iemand die de Israëlische competitie door en door kent hadden we hier nog niet.

1 match is toch altijd voldoende om perfect de kwaliteiten van een speler te beoordelen :).

Crusher

Legacy Member
Ze hebben hun vervanger voor Vargas... Daar zat ik echt al om te smeken hoor! (Trouwens, moet die eig vervangen worden, die heeft in 3 jaar bijna niet gespeeld....)

Exorikos

Legacy Member
Crusher zei:
Ze hebben hun vervanger voor Vargas... Daar zat ik echt al om te smeken hoor! (Trouwens, moet die eig vervangen worden, die heeft in 3 jaar bijna niet gespeeld....)

Overdrijvers... Hij heeft 92 wedstrijden gespeeld over de 3 jaar in JPL, beker en Europees.

nonkel wulle

Legacy Member
We hebben toch ne nieuwe glazen mannetje zoals Vargas: Vazquez!:)

En ik ben enorm blij met diene Rafaelov!

Cerv.Be

Legacy Member
|steven| zei:
Club alweer iemand gekocht. Er moest veel gewijzigd worden, maar 9! nieuwe spelers is toch wel behoorlijk veel. Er gaan daar ook wel mannen tussenzitten die totaal geen meerwaarde hebben. 9 goede transfers aka échte versterkingen doen in 1 periode is haast onmogelijk...

Kujovic + Meunier? ;)
Zijn sowieso zijn geen directe versterkingen. De overige 7 zullen ook niet allemaal absolute sterkhouders worden, maar er wordt waarschijnlijk ook gedacht aan een brede kwalitatieve kern waar er concurrentie is. Langs de andere kant moest er ook versterking komen, want met de kern van vorig jaar speel je nooit kampioen.

Truman' zei:
9 spelers in en welke waren er weer weg?
Stijnen, De Vlieger, Van der Heyden, Vermeulen, Perisic. Sowieso dat er hier nog een aantal bijkomen. (Denk onmiddelijk aan Simaeys, Vargas, Kouemaha, Verbauwhede. Geraerts/Akpala wil ik eerst nog wel eens zien)

nonkel wulle

Legacy Member
Zijn er stuk of 5-6 die zullen weggaan. Blondel, Geraerts, Marcos, Simaeys, Diaz, Kouemaha,...

Cerv.Be

Legacy Member
Ze gaan ze niet allemaal kunnen slijten imo. Diaz vind ik zo'n bull shit, die jongen is hier amper 6 maand en jammer genoeg geblesseerd geweest. Amper een kans gehad om zich te bewijzen. Trouwens hebben we toch nog een backup nodig op de LB.

starspike

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Zijn er stuk of 5-6 die zullen weggaan. Blondel, Geraerts, Marcos, Simaeys, Diaz, Kouemaha,...

Correctie: Er zijn er een stuk of 5/6 die wegmoeten. Ze weg KRIJGEN is een heel andere zaak... Daar kunnen we in Genk van meespreken ;)

BleKKie

Legacy Member
Wtf Club, nog eens 2.5M uitgegeven, waar komt dat allemaal uit :crazy: - ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal een beetje te veel van het goeie lijkt te worden.

Didierke10

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ze gaan ze niet allemaal kunnen slijten imo. Diaz vind ik zo'n bull shit, die jongen is hier amper 6 maand en jammer genoeg geblesseerd geweest. Amper een kans gehad om zich te bewijzen. Trouwens hebben we toch nog een backup nodig op de LB.

We hebben op de linksback De Jonghe en Vansteenkiste nog. Twee beloften maar bon, eerst een kans geven en dan zien. Blondel zou trouwens mogen blijven heb ik in de krant gelezen. Of hij veel gaat spelen is een ander paar mouwen.

Herr Doktor

Legacy Member
BleKKie zei:
Wtf Club, nog eens 2.5M uitgegeven, waar komt dat allemaal uit :crazy: - ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal een beetje te veel van het goeie lijkt te worden.

Het had al veel vroeger moeten gebeuren ze willen in 1keer met een schone lei starten, en ik kan ze geen ongelijk geven het is nu van moeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan