majas
Legacy Member
ToasT zei:Refaelov is een nobele onbekende voor mij maar als je het filmpje van zijn assists bekijkt, ziet het er mij wel iemand uit met een goeie pass, voorzet en ,iets wat we lang gemist hebben, vrije trap en corner.
Plus, hij laat zich niet zo gemakkellijk vallen als die Israëliet uit genk
Wat een verschrikkelijk slechte pass die eerste.
Precies een preminiem.
Ben dan maar gestopt met kijken

2 zwakke verdedigers in de wind zetten en dan een hobbelend pasje geven is niet echt compilatiewaardig.
- ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal een beetje te veel van het goeie lijkt te worden.