Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rogue

Legacy Member
*censuur* :]


Is dat toevallig ook iemand die journalistiek studeert? Dan ken ik hem misschien :).

The Black Mamba

Legacy Member
Romelus zei:
Ik wil niet meer beschouwd worden als Brugesboy The Black Mamba :s :s :s :s

Doe ik niet maar zou graag hebben dat je me met men nickname aanspreekt op het forum!

Heb het vooral op de vele Brugge fans dat we hier al lang niet meer gezien hebben en nu afkomen met "de anderlechtboys zijn jaloers" en van die dingen. Op het RSCA forum zijn er ook elke dag Brugge fans die komen stoefen op hun eigen transfers terwijl ze zich voordoen als Brugge supporter. Toch redelijk belachelijke dingen. We zullen wel zien wat de aanwinsten brengen van Brugge maar ik ga pas jaloers zijn als ze los kampioen spelen. Nu zie ik daar nog geen enkele reden toe. Beetje vreemd ook dat jullie die altijd klagen over de Gent/Cercle supporters hun belachelijk gedoe nu net hetzelfde doen tegenover de Anderlechtsupporters.

Gelukkigen vallen sommigen zoals jij , NemisisBE , Rogue en anderen nog wel mee. Zelfs kleine fcberke valt tegenwoordig goed mee!

Rogue

Legacy Member
Sick-Boy zei:
Het aantal transfers van Club is als Lierse dat CL speelt.
Makes total sense to me :unsure:.


Bwah, een heel lelijke metafoor misschien :p. Dit forum is een kindertuin. Dát is een metafoor :p. Puur hypothetisch hé jongens! :unsure:

exo

Legacy Member
Deze discussie(s) hebben hier geen zin, de meeste Brugesboys zijn niet voor rede vatbaar op het moment.
T'is gewoon zoals Squadra hier bovenaan de pagina, ikzelf enkele dagen geleden samen met enkele andere incluis enkele Brugge fans zelf, zegt, wacht gewoon af tot na een bepaalde periode zodat we een deftige evaluatie kunnen doen van al de transfers van zowel Club, Standard, Genk, Gent & Anderlecht.
Wie weet falen ze allemaal één voor één of spelen ze de pannen van het dak. Juist hetzelfde bij ons, de transfers die gedaan zijn zijn er op dit moment geen waarvan ik warm loop, mede doordat ik de meeste niet goed genoeg ken. Afgaan op Youtube filmpjes of qoutes van collega voetballers is gewoon niet echt relevant.

Squadra

Legacy Member
Allez, ik zal het anders verwoorden.

Natuurlijk mag je als Brugge-fan blij zijn met zulke transfers. Maar zeggen dat een bepalende speler als Vargas nu compleet overbodig is en lachen met Anderlecht gaat er toch over?

Kindertuin kindertuin, als er eens kritiek komt over het gedrag van sommige FCB'ers, direct over kindertuin spreken....

Rogue

Legacy Member
Squadra zei:
Kindertuin kindertuin, als er eens kritiek komt over het gedrag van sommige FCB'ers, direct over kindertuin spreken....


Je moet daar niets achter zoeken :). 't Was de eerste metafoor die in mij opkwam. Misschien is er een verband met dit forum, maar ze staat in elk geval volledig los van uw post.

Pieter3770

Legacy Member
Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?

Sick-Boy

Legacy Member
Rogue zei:
Je moet daar niets achter zoeken :). 't Was de eerste metafoor die in mij opkwam. Misschien is er een verband met dit forum, maar ze staat in elk geval volledig los van uw post.

Freudian slip?
Het wordt tijd dat de oefenmatchen beginnen, hebben we een poot om op te staan :). Iemand die de datums kent?

kingjulie

Legacy Member
lachen met rivalen is deel van de voetbalcultuur, dat is er niet over. Vargas is niet compleet overbodig. Ik enthousiast over de transfers en ik vind dat je pas na volgens seizoen kan zeggen of ze renderen maar voor het eerst in jaren heb ik het idee dat de titel misschien een keer net achter de heuvel ligt en niet achter het gebergte.

Wijsheid

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?




Vince the prince maakt daar wel Belgen van en zal op eigen houtje zorgen dat de regels veranderen zodat ze zelfs bij de Rode Duivels kunnen spelen!

Ahja, want he gets shit done, heb ik hier ergens van iemand horen waaien.

Rogue

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?


Dat zal wel meevallen denk ik. Met Coosemans, Van Gijseghem, Hoefkens, Blondel, Vadis en Vleminckx hebben we al een paar Belgen die dicht bij een basisplaats zullen staan. En misschien vergeet ik er nog een paar. Er maken ook heel wat jongeren de overstap naar de A-kern. Dat is ook al iets :).


'k Denk ook niet dat er een oorzakelijk verband is tussen spanningen in de kleedkamer en een veelheid aan nationaliteiten. Als het dat is wat je wil zeggen.

exo

Legacy Member
Wijsheid zei:
Vince the prince maakt daar wel Belgen van en zal op eigen houtje zorgen dat de regels veranderen zodat ze zelfs bij de Rode Duivels kunnen spelen!

Ahja, want he gets shit done, heb ik hier ergens van iemand horen waaien.

Gelieve Vincent Mannaert niet aan te spreken met de Vince The Prince, er is maar één Vince The Prince en dat is Vincent 'The Prince' Kompany! :unsure:

sharpshot

Legacy Member
Allez om de discussie te eindigen:

Van Hogli en Almeback verwacht ik dat ze gwn concurrentie zullen zijn voor Hoefkens/DVG/Donk, dus als ze invallen en ze spelen hun match zoals het moet is dat voor mij goed genoeg.

Wie er direct moet staan is Vleminckx (zal hij doen) Stenman en Zimling. Alle drie goeie voetballers in de gekende Club stijl, die komen er dus wel.

Zullen nog moeten aanpassen Rafa en Vazquez, verwacht ik niet meteen iets van maar die zullen ala Perisic gewijs wel hun niveau vinden (alhoewel die snel aangepast was).

Moet niets van verwacht worden Kujovic én Meunier, beide gehaald om niet meteen in de basis te staan (als alles goed verloopt). Kujovic is de nieuwe De Vlieger en Meunier is een jonge belofte die er wel komt, net zoals Ghano en Van Belle.

Betekend wel niet dat Meunier en Kujo sukkelaars zijn hé.
Wie ik zie falen? Vazquez of Rafa en mss Meunier die er niet meteen staat.
De rest zal zijn job goed doen.

En natuurlijk Vince The Prince, de enige echte, Mannaert niet vergeten. Die staat er nu al.
swaar é exo <3

The Black Mamba

Legacy Member
Over Zimling heb ik toch nog mijn twijfels. Heb NEC twee keer bezig gezien dit jaar en twee keer was ik niet onder de indruk van hem. Vraag mij af of die zoveel beter ga zijn als Geraerts (mja te duur) , Simaeys (alhoewel :|) en Blondel.

Voor de rest een redelijke nuchtere post van Sharpshot , de wereld gaat nu toch echt wel vergaan.

Cerv.Be

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?
De grote clubs kunnen op dit moment gewoonweg niet inkopen in België, ik zie ook liever Belgen maar dat is op dit moment niet mogelijk. Als er een grote club komt aankloppen om een speler te kopen zien ze de euro's rollen in hun ogen. Denk maar aan een Yoni Buyens, 5 miljoen.. :rofl:

Jammer, maar helaas.

stormtrooper

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Doe ik niet maar zou graag hebben dat je me met men nickname aanspreekt op het forum!

Heb het vooral op de vele Brugge fans dat we hier al lang niet meer gezien hebben en nu afkomen met "de anderlechtboys zijn jaloers" en van die dingen. Op het RSCA forum zijn er ook elke dag Brugge fans die komen stoefen op hun eigen transfers terwijl ze zich voordoen als Brugge supporter. Toch redelijk belachelijke dingen. We zullen wel zien wat de aanwinsten brengen van Brugge maar ik ga pas jaloers zijn als ze los kampioen spelen. Nu zie ik daar nog geen enkele reden toe. Beetje vreemd ook dat jullie die altijd klagen over de Gent/Cercle supporters hun belachelijk gedoe nu net hetzelfde doen tegenover de Anderlechtsupporters.

Gelukkigen vallen sommigen zoals jij , NemisisBE , Rogue en anderen nog wel mee. Zelfs kleine fcberke valt tegenwoordig goed mee!

fcberke :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan