Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romelus zei:Ik wil niet meer beschouwd worden als Brugesboy The Black Mamba![]()
![]()
![]()
![]()
Rogue zei:Dat was geen metafoor, maar een gewone vergelijking.
.Sick-Boy zei:Het aantal transfers van Club is als Lierse dat CL speelt.
Makes total sense to me.
. Dit forum is een kindertuin. Dát is een metafoor
. Puur hypothetisch hé jongens! 
Squadra zei:Kindertuin kindertuin, als er eens kritiek komt over het gedrag van sommige FCB'ers, direct over kindertuin spreken....
. 't Was de eerste metafoor die in mij opkwam. Misschien is er een verband met dit forum, maar ze staat in elk geval volledig los van uw post.Rogue zei:Je moet daar niets achter zoeken. 't Was de eerste metafoor die in mij opkwam. Misschien is er een verband met dit forum, maar ze staat in elk geval volledig los van uw post.
. Iemand die de datums kent?Pieter3770 zei:Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?
Pieter3770 zei:Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?
.Wijsheid zei:Vince the prince maakt daar wel Belgen van en zal op eigen houtje zorgen dat de regels veranderen zodat ze zelfs bij de Rode Duivels kunnen spelen!
Ahja, want he gets shit done, heb ik hier ergens van iemand horen waaien.

De grote clubs kunnen op dit moment gewoonweg niet inkopen in België, ik zie ook liever Belgen maar dat is op dit moment niet mogelijk. Als er een grote club komt aankloppen om een speler te kopen zien ze de euro's rollen in hun ogen. Denk maar aan een Yoni Buyens, 5 miljoen..Pieter3770 zei:Wat vinden de Brugge supporters eigenlijk van de vele nationaliteiten?
Niemand die er iets om geeft dat er misschien nog maar 2 belgen tussen de lijnen gaan staan?
Geen gevaar voor vervreemding van de club (al zat dat bij jullie toch al niet zo snor met dwazen als Dirar en Vadis)?

The Black Mamba zei:Doe ik niet maar zou graag hebben dat je me met men nickname aanspreekt op het forum!
Heb het vooral op de vele Brugge fans dat we hier al lang niet meer gezien hebben en nu afkomen met "de anderlechtboys zijn jaloers" en van die dingen. Op het RSCA forum zijn er ook elke dag Brugge fans die komen stoefen op hun eigen transfers terwijl ze zich voordoen als Brugge supporter. Toch redelijk belachelijke dingen. We zullen wel zien wat de aanwinsten brengen van Brugge maar ik ga pas jaloers zijn als ze los kampioen spelen. Nu zie ik daar nog geen enkele reden toe. Beetje vreemd ook dat jullie die altijd klagen over de Gent/Cercle supporters hun belachelijk gedoe nu net hetzelfde doen tegenover de Anderlechtsupporters.
Gelukkigen vallen sommigen zoals jij , NemisisBE , Rogue en anderen nog wel mee. Zelfs kleine fcberke valt tegenwoordig goed mee!
