Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
J.Brown zei:
Kvind dat we een regel zouden moeten invoeren, geen posts meer mbt Club Brugge. :unsure:
Ik ijver op IRC al een paar weken bij Bluto voor een ban van u van het sportforum. Lukt niet. Dus ik vermoed dat een ban voor Bruggecontent al helemaal niet gaat slagen.

BleKKie

Legacy Member
Niet alle transfers van Club zijn rechtstreeks inzetbaar, maar het begint er precies wat over te gaan imo. Al hebben ze nog maar 7.35M uitgegeven, wat eigenlijk bijlange zo veel niet is. De lonen zullen er ook wel naar zijn waarschijnlijk, want er moet toch nog een andere reden zijn waarom iedereen naar Club wil komen, naast "Het Project" :p

stormtrooper

Legacy Member
Als 'k mij niet vergis gaat Brugge dees jaar over van een vzw naar een NV en moeten ze dus ongeveer 6 miljoen kapitaal besteden?

Jurgenv1

Legacy Member
BleKKie zei:
Niet alle transfers van Club zijn rechtstreeks inzetbaar, maar het begint er precies wat over te gaan imo. Al hebben ze nog maar 7.35M uitgegeven, wat eigenlijk bijlange zo veel niet is. De lonen zullen er ook wel naar zijn waarschijnlijk, want er moet toch nog een andere reden zijn waarom iedereen naar Club wil komen, naast "Het Project" :p

Een tijd geleden werd er beweerd dat Club een spaarpot van 12 miljoen had ofzo, nu vragen diezelfde mensen af vanwaar Club het geld haalt... :unsure:

stormtrooper zei:
Als 'k mij niet vergis gaat Brugge dees jaar over van een vzw naar een NV en moeten ze dus ongeveer 6 miljoen kapitaal besteden?

Club heeft geen enkele reden om naar een NV te veranderen, we zijn de gezondste Club van 1ste klasse denk ik, of toch 1 ervan.

Sportinggboy

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Club heeft geen enkele reden om naar een NV te veranderen, we zijn de gezondste Club van 1ste klasse denk ik, of toch 1 ervan.

Toch is het zo, Club gaat naar een NV overschakelen. En ik denk dat zowat alle Toppers in België dat van plan zijn

Eagle`

Legacy Member
shiftyke zei:
Is er geen dag die voorbij gaat waar Club geen speler koopt :lol:

dan hebben we er nog een paar te gaan tot het einde van augustus, ik begon al te panikeren :s

TazzDeMazz

Legacy Member
BleKKie zei:
Niet alle transfers van Club zijn rechtstreeks inzetbaar, maar het begint er precies wat over te gaan imo. Al hebben ze nog maar 7.35M uitgegeven, wat eigenlijk bijlange zo veel niet is. De lonen zullen er ook wel naar zijn waarschijnlijk, want er moet toch nog een andere reden zijn waarom iedereen naar Club wil komen, naast "Het Project" :p

Veel van de spelers die komen hadden in hun ploeg geen keur op europees voetbal wat in Brugge wel het geval is. Dat is denk ik voor velen een beslissende factor. Daarom dat het geen 'bekende' namen zijn.

Sportinggboy

Legacy Member
Jurgenv1 zei:

Dat heeft eens in een interview met Mannaert gestaan, ik dacht Voetbal magazine maar kan ook 1 van de kranten zijn

Edit :

Van vzw naar nv

De grote bedrijvigheid is opvallend, zeker als je vergelijkt met het recente verleden. Onder het vorige bestuur werd relatief spaarzaam omgesprongen met de centen: er werden wel zware (en héél zware) spelerscontracten aangegaan, maar de transferkosten bleven al bij al beperkt. Het geld was er wel, maar de bedoeling was om dat pas te gebruiken bij de verhuis naar het nieuwe stadion. De huidige investeringen maken deel uit van de grote herstructurering die nu al maanden aan de gang is. In Brugge is verder nog te horen dat voorzitter Bart Verhaeghe de bestaande vzw op termijn wil omvormen naar een meer moderne nv. Het nieuwe Club Brugge heeft duidelijk nog grote plannen.
E/Bron: Het Laatste Nieuws

Weebl

Legacy Member
stormtrooper zei:
Als 'k mij niet vergis gaat Brugge dees jaar over van een vzw naar een NV en moeten ze dus ongeveer 6 miljoen kapitaal besteden?

HAHA :D
Diejen heeft ook economie ze morgen! :D

Ontopic: perdizicchi of hoe dat je't mag schrijven erbij. Meh, zet u maar op de bank voor een jaar of 3 om dan weg te gaan.. Hysén mag er wel nog bij.

Jurgenv1

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Dat heeft eens in een interview met Mannaert gestaan, ik dacht Voetbal magazine maar kan ook 1 van de kranten zijn

Kan ik me niet herinneren ma bon.

BleKKie

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Toch is het zo, Club gaat naar een NV overschakelen. En ik denk dat zowat alle Toppers in België dat van plan zijn

Idd, maar ik dacht dat ze daar pas volgend jaar mee gingen beginnen.

Van vzw naar nv

De grote bedrijvigheid is opvallend, zeker als je vergelijkt met het recente verleden. Onder het vorige bestuur werd relatief spaarzaam omgesprongen met de centen: er werden wel zware (en héél zware) spelerscontracten aangegaan, maar de transferkosten bleven al bij al beperkt. Het geld was er wel, maar de bedoeling was om dat pas te gebruiken bij de verhuis naar het nieuwe stadion. De huidige investeringen maken deel uit van de grote herstructurering die nu al maanden aan de gang is. In Brugge is verder nog te horen dat voorzitter Bart Verhaeghe de bestaande vzw op termijn wil omvormen naar een meer moderne nv. Het nieuwe Club Brugge heeft duidelijk nog grote plannen.

Bron: Het Laatste Nieuws

Op termijn, wanneer dat is zal de toekomst uitwijzen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan