Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ijver op IRC al een paar weken bij Bluto voor een ban van u van het sportforum. Lukt niet. Dus ik vermoed dat een ban voor Bruggecontent al helemaal niet gaat slagen.J.Brown zei:Kvind dat we een regel zouden moeten invoeren, geen posts meer mbt Club Brugge.![]()

BleKKie zei:Niet alle transfers van Club zijn rechtstreeks inzetbaar, maar het begint er precies wat over te gaan imo. Al hebben ze nog maar 7.35M uitgegeven, wat eigenlijk bijlange zo veel niet is. De lonen zullen er ook wel naar zijn waarschijnlijk, want er moet toch nog een andere reden zijn waarom iedereen naar Club wil komen, naast "Het Project"![]()

stormtrooper zei:Als 'k mij niet vergis gaat Brugge dees jaar over van een vzw naar een NV en moeten ze dus ongeveer 6 miljoen kapitaal besteden?
Jurgenv1 zei:Club heeft geen enkele reden om naar een NV te veranderen, we zijn de gezondste Club van 1ste klasse denk ik, of toch 1 ervan.
Sportinggboy zei:Toch is het zo, Club gaat naar een NV overschakelen
shiftyke zei:Is er geen dag die voorbij gaat waar Club geen speler koopt![]()

BleKKie zei:Niet alle transfers van Club zijn rechtstreeks inzetbaar, maar het begint er precies wat over te gaan imo. Al hebben ze nog maar 7.35M uitgegeven, wat eigenlijk bijlange zo veel niet is. De lonen zullen er ook wel naar zijn waarschijnlijk, want er moet toch nog een andere reden zijn waarom iedereen naar Club wil komen, naast "Het Project"![]()
Jurgenv1 zei:Bron?
stormtrooper zei:Als 'k mij niet vergis gaat Brugge dees jaar over van een vzw naar een NV en moeten ze dus ongeveer 6 miljoen kapitaal besteden?


Svartálfar zei:Dury eh.
![]()
Sportinggboy zei:Dat heeft eens in een interview met Mannaert gestaan, ik dacht Voetbal magazine maar kan ook 1 van de kranten zijn
Sportinggboy zei:Toch is het zo, Club gaat naar een NV overschakelen. En ik denk dat zowat alle Toppers in België dat van plan zijn
Van vzw naar nv
De grote bedrijvigheid is opvallend, zeker als je vergelijkt met het recente verleden. Onder het vorige bestuur werd relatief spaarzaam omgesprongen met de centen: er werden wel zware (en héél zware) spelerscontracten aangegaan, maar de transferkosten bleven al bij al beperkt. Het geld was er wel, maar de bedoeling was om dat pas te gebruiken bij de verhuis naar het nieuwe stadion. De huidige investeringen maken deel uit van de grote herstructurering die nu al maanden aan de gang is. In Brugge is verder nog te horen dat voorzitter Bart Verhaeghe de bestaande vzw op termijn wil omvormen naar een meer moderne nv. Het nieuwe Club Brugge heeft duidelijk nog grote plannen.
Bron: Het Laatste Nieuws