Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Gavin zei:
Turkse Galatasarayfan
Citaat:
Turkey is done in the first meeting and tomorrow / today tells the official description of his can come.


Dieje woont garantie in Genk.

:lol:

Jurgenv1

Legacy Member
Gavin zei:
Turkse Galatasarayfan
Citaat:
Turkey is done in the first meeting and tomorrow / today tells the official description of his can come.


Dieje woont garantie in Genk.

Straks komt het nog uit dat jij het geschreven hebt dan!

starspike

Legacy Member
Gavin zei:
Turkse Galatasarayfan
Citaat:
Turkey is done in the first meeting and tomorrow / today tells the official description of his can come.


Dieje woont garantie in Genk.

Gala Gala Turkyiem!

sharpshot

Legacy Member
toch wel eens benieuwd wie uw bron is sportinboy, of ben jij die gast waarvan zijn exlief haar nonkel paul van himst is?

Sportinggboy

Legacy Member
Chelsea FC target Romelu Lukaku still wanted by Andre Villas-Boas

Crunch Sports Staff- 24 Jun 2011

Anderlecht striker Romelu Lukaku is still on Chelsea's radar following the appointment of Andre Villas-Boas as the club's manager

Chelsea have been linked with the 18-year-old for some time, with the Belgium international having been seen as a long-term replacement for Didier Drogba.

The Blues were believed to be close to agreeing a £22million deal for the teenager earlier this month, but although talks between the two clubs took place, Chelsea were believed to be waiting until they had appointed a new manager before trying to finalise the transfer.

Villas-Boas is believed to be keen on signing Columbian forward Falcao from Porto, while Santos striker Neymar - like Lukaku a long-term target - and Inter Milan striker Samuel Eto'o are also on the Portuguese's shopping list.

But the club are believed to still be keen on bringing Lukaku to Stamford Bridge this summer.

Falcao is expected to make the move to west London in the near future in a £26.5m deal and it is thought that even though reports suggest Drogba still has a future at the club, the arrival of two or more new forwards will lead to the Ivory Coast international looking for a new club.

Depending on how many new faces arrive at the club before the end of August, Nicolas Anelka, Salomon Kalou and Daniel Sturridge will continue to have some doubts over their futures at SW6, with £50m signing Fernando Torres the only striker guaranteed to still be a Chelsea player next year.

Lukaku has already admitted on more than one occasion that he is keen on joining Chelsea.

sharpshot zei:
toch wel eens benieuwd wie uw bron is sportinboy, of ben jij die gast waarvan zijn exlief haar nonkel paul van himst is?

Nope, Na jaren nog steeds samen met mijn eerste vriendin ;)

sharpshot

Legacy Member
Trajkovski niet naar Anderlecht, wel naar Zulte
De 18-jarige Aleksandar Trajkovski verhuist voor één miljoen euro naar Zulte Waregem. Dat staat vandaag te lezen in de Kroatische pers. Ook Anderlecht had een oogje op de Macedoniër, maar zag zijn bod van 500.000 euro geweigerd.
kzat wat te kijken op het mauveforum :shame:

Boukreev

Legacy Member
nog geen bod v rsca op vargas, wat een verrassing:

Daarna leidde Vincent Mannaert het sportieve duidingsluik in: "Wegens het uitblijven van sportieve successen werd in december 2010 een extra budget voor de wintertransferperiode goedgekeurd. Door omstandigheden werd dat budget niet aangesproken en werd beslist te focussen op de huidige transferperiode. We hebben een grondige analyse gemaakt van de bestaande spelerskern en technische staff. Met een gericht, slagvaardig transferbeleid werd een evenwichtige kern samengesteld met een complementaire staff."

Na deze inleiding nam Sven Vermant als eerste van de twee Sports Managers het woord:
* de A-kern zal volgend seizoen uit 29 spelers bestaan: 26 veldspelers en 3 doelmannen
* van de 29 zijn er 8 eigen opgeleide spelers
* er zitten 18 Belgen in de kern
* gemiddelde leeftijd: 23.5 jaar (vorig seizoen: 25 jaar)

Daarna gaf Sven Vermant toelichting bij de 10 nieuwelingen:
* Vladan Kujovic: moet onze jonge keepers beter maken
* Tom Høgli: komt ter vervanging van Marcos op rechtsachter
* Michael Almebäck en Pietro Perdichizzi: nu hebben we weinig opties centraal achteraan, beide spelers kunnen Ryan Donk en Daan Van Gijseghem vervangen. Pietro is duidelijk een optie op de toekomst.
* Fredrik Stenman: neemt op linksachter de plaats in van Peter VDH
* Niki Zimling: is aangekocht als verdedigende middenvelder, hij is een leider, verdedigt goed en heeft voetballend vermogen
* Victor Vazquez en Lior Refaelov: 2 creatieve middenvelders die het vertrek van Perisic en de plaats van de nog geblesseerde Vargas moeten opvangen.
* Thomas Meunier: groot talent, komt uit derde, zal aanpassingsperiode nodig hebben.
* Bjorn Vleminckx: van hem verwachten we 10 à 15 doelpunten per seizoen.

Dan nam Henk Mariman over. Hij lichtte het nieuwe scoutingsapparaat toe. Vanaf 20 februari ziet Club gespreid over al zijn scouts 20 wedstrijden per week in Europa. Het is bezig met het aanleggen van een database. De werking van de netwerkscouts en de 3 belangrijke stappen in het scoutingsproces werden toegelicht: research, scouting (video, live match, trainingen) en mentale screening (Rudy Heylen).
Uit de vragenronde noteren we:

AMBITIES: Club ambieert de top 3. Het wil de kloof verkleinen met de Belgische top. Door de nieuwe spelers lange contracten aan te bieden, houdt Club rekening met een zekere aanpassingsperiode, een bouwproces: "De mayonaise moet pakken, de puzzelstukken moeten nog in elkaar vallen. Maar als we een hogere prijs kunnen pakken, zullen we het niet laten."
Verder wil Club Europees de poules halen, makkelijker de PO 1 halen en langer meedoen in de Belgische beker.

SIMAEYS EN GERAERTS: Rond Simaeys en Geraerts werd weken terug al duidelijkheid gecreëerd. Ze werden op de hoogte gebracht dat ze FCB mochten verlaten. Club wil de jongeren Van Acker en Deschilder meer speelkansen geven op die posities.

VARGAS: het laatste persoonlijk contact dateert van 5 mei, sedertdien revalideert de Venezolaan op Club. Er kwam nog geen bod voor hem binnen. Club en de speler proberen tot een win-win relatie te komen.

sharpshot

Legacy Member
Proficiat Sportingboy, een heel forum op zijn kop zetten met slechte bronnen!

Respect

Sick-Boy

Legacy Member
Boukreev zei:
AMBITIES: Club ambieert de top 3. Het wil de kloof verkleinen met de Belgische top. Door de nieuwe spelers lange contracten aan te bieden, houdt Club rekening met een zekere aanpassingsperiode, een bouwproces: "De mayonaise moet pakken, de puzzelstukken moeten nog in elkaar vallen. Maar als we een hogere prijs kunnen pakken, zullen we het niet laten."
Verder wil Club Europees de poules halen, makkelijker de PO 1 halen en langer meedoen in de Belgische beker.

Alright! Top 3! Wait a second...
Dit zijn de ambities van vorig jaar >_>

NotoriousP

Legacy Member
Dat doet toch elke club, hoe lang is Genk niet bezig geweest met hun zever dat ze niet mee deden voor de titel.

puni

Legacy Member
Genk moet dan ook niet elk jaar meedoen voor de titel, Club daarentegen in principe wel, zeker gezien hun verleden en status.

NotoriousP

Legacy Member
puni zei:
Genk moet dan ook niet elk jaar meedoen voor de titel, Club daarentegen in principe wel, zeker gezien hun verleden en status.

Ik heb het dan ook over de tijd dat Genk los of met rsca op kop stond midden/eind het seizoen. Niet over het begin van het seizoen... Als Genk op dat moment mag zeggen dat ze niet meedoen voor de titel mag Brugge nu top 3 zeggen. ;) Benieuwd wat Anderlecht zal zeggen eigenlijk.

puni

Legacy Member
Ik vond dat op dat ogenblik ook een gebrek aan ambitie (hoewel het logisch was om de druk weg te houden).

Anderlecht speelt trouwens elk seizoen voor de titel, dat moet zelfs niet uitzonderlijk gezegd worden door het bestuur.

exo

Legacy Member
Club, Standard, Anderlecht & Genk zijn ploegen die altijd de titel moeten ambiëren, ploegjes als Gent & Lokeren mogen top 3 ambities hebben.

Wijsheid

Legacy Member
Genk zeker niet altijd. Het was voor dit jaar meer regel om buiten de top 5 te vallen dan wat anders. Indien ze de ploeg wat samenhouden en één of twee extra's halen mogen ze PO 1 ambiëren. Daarna kan je verder kijken.

exo

Legacy Member
Indien ze de ploeg wat samenhouden & een of twee versterkingen halen mogen ze PO 1 ambiëren...? :wtf:
Wat een bullshit mentaliteit is me dat, als ze daarin in staat zijn moeten ze gewoon weer opnieuw vol voor de titel gaan.

Wijsheid

Legacy Member
exo zei:
Indien ze de ploeg wat samenhouden & een of twee versterkingen halen mogen ze PO 1 ambiëren...? :wtf:
Wat een bullshit mentaliteit is me dat, als ze daarin in staat zijn moeten ze gewoon weer opnieuw vol voor de titel gaan.

In het achterhoofd, ja. Maar zeker niet als eerste doelstelling. De club heeft als ambitie europees voetbal, ik ben blij als ze PO1 halen.

exo

Legacy Member
Ze moeten minstens zoals Club top 3 als een must instellen en dan gewoon voor de titel gaan binnenskamers en zo de druk wat afhouden naar de buitenwereld toe.

Gavin

Legacy Member
starspike zei:
Gala Gala Turkyiem!
Aboooo die is geschift is die schande breken zo gemaan door de bocht met die camino vieze hoeresssoooooooon


Enfin, zo zou ik het getypt hebben he Jurgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan