Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrownedUpon

Legacy Member
was snel gebeurd, 2 minuten heeft het geduurd aangezien heel zijn geschiedenis vol staat met zo een dinge, was een snelle greep uit de zovele...

Mastamane

Legacy Member
Svartálfar zei:
Denken grappig te zijn maar eigenlijk even zielig en belachelijk zijn door u bezig te houden met wat quotes te gaan opzoeken.

een echte 9liver Noliver.

Ja want grootspraak van iemand in de verf zetten is zielig. Dan nog wat komen schelden ook. Top bezig man!

FrownedUpon

Legacy Member
Mastamane zei:
Ja want grootspraak van iemand in de verf zetten is zielig. Dan nog wat komen schelden ook. Top bezig man!

stoort niet, gefrustreerde mensen zijn altijd grappig.

Svartálfar

Legacy Member
Mastamane zei:
Ja want grootspraak van iemand in de verf zetten is zielig. Dan nog wat komen schelden ook. Top bezig man!

Waar komen die kindjes ineens vandaan die zich hier een beetje interessant denken te maken :D. Is dat omdat het vakantie is?

Ten eerste die quotes gingen niet over mij.
Ten tweede ik zie geen scheldwoorden staan.
En ten derde bemoeit gij u altijd met zaken waar ge eigenlijk niks van weet?

sharpshot

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Nah,nog eens over nadenken :p , de sig staat om zijn voetbalkwaliteiten en niet de rest. :)

:crazy: ongelofelijk, moest ik ooit zo dwaas geweest zijn om fan te zijn van Vargas en iets hebben met zijn naam op lag het allang in de vuilbak.

enj0i^

Legacy Member
Bleh vargas, wat een duts! Benieuwd naar zijn onthaal in jan breydel... als hij ooit nog fit raakt tenminste :p


Haal die varkenskoppen maar boven!!

Rogue

Legacy Member
FrownedUpon zei:
De meest gehate speler door brugge supporters die het niet kunnen verkroppen dat hij (iets) betere oorden opzoekt?

:ironic:

Natuurlijk ligt de overgang van Club naar Anderlecht gevoelig, gewoon omwille van de rivaliteit tussen de twee. De manier waarop maakt het nog een pak erger. Ge doet precies of dit een normale transfer is.

Svartálfar

Legacy Member
enj0i^ zei:
Bleh vargas, wat een duts! Benieuwd naar zijn onthaal in jan breydel... als hij ooit nog fit raakt tenminste :p


Haal die varkenskoppen maar boven!!

Et zal voor in de play-offs zijn als em dan terug/nog altijd fit is.

Jurgenv1

Legacy Member
Rogue zei:
:ironic:

Natuurlijk ligt de overgang van Club naar Anderlecht gevoelig, gewoon omwille van de rivaliteit tussen de twee. De manier waarop maakt het nog een pak ergers. Ge doet precies of dit een normale transfer is.
Laat hem, is gewoon een troll.

DogFacedGod

Legacy Member
Svartálfar zei:
Denken grappig te zijn maar eigenlijk even zielig en belachelijk zijn door u bezig te houden met wat quotes te gaan opzoeken.

een echte 9liver Noliver.

Duurt 5 minuten om op te zoeken. Terecht dat dat eens aangehaald wordt. Jurgen draait nog meer met de wind mee dan een haan op een kerktoren.

Trouwens jurgen, ik vermoed dat Vargas een medische controle moet afleggen bij Anderlecht? Als ze zien dat er iets meer aan de hand is, annuleren ze de koop gewoon.

Afin vant weekend Cercle eens bezig gezien. Bernt Evens is een zagevent. Ik heb ietsjes meer vertrouwen in om mijn weddenschap aan te gaan met een cercle supporter dat OHL boven Cercle eindigt voor een bak bier.

sharpshot

Legacy Member
DogFacedGod zei:
Trouwens jurgen, ik vermoed dat Vargas een medische controle moet afleggen bij Anderlecht? Als ze zien dat er iets meer aan de hand is, annuleren ze de koop gewoon.

Frutos, Legear, ... er zijn genoeg voorbeelden

Jurgenv1

Legacy Member
DogFacedGod zei:
Duurt 5 minuten om op te zoeken. Terecht dat dat eens aangehaald wordt. Jurgen draait nog meer met de wind mee dan een haan op een kerktoren.

Trouwens jurgen, ik vermoed dat Vargas een medische controle moet afleggen bij Anderlecht? Als ze zien dat er iets meer aan de hand is, annuleren ze de koop gewoon.

Afin vant weekend Cercle eens bezig gezien. Bernt Evens is een zagevent. Ik heb ietsjes meer vertrouwen in om mijn weddenschap aan te gaan met een cercle supporter dat OHL boven Cercle eindigt voor een bak bier.
Zoals ze dat met Frutos gedaan hebben? die zat ook meer in de ziekenboeg dan anders (En ja, Club is niet veel beter met Koen Daerden geweest)

sharpshot

Legacy Member
Oeh, hoelang geleden zij vds trouwens dat ze GEEN transfer in belgie gingen doen?

Ondertussen odoi, vargas en het constant hengelen achter De Bruyne, mooi toch?

Svartálfar

Legacy Member
DogFacedGod zei:
Duurt 5 minuten om op te zoeken. Terecht dat dat eens aangehaald wordt. Jurgen draait nog meer met de wind mee dan een haan op een kerktoren.

Al duurt het 10 seconden, ik vind het enorm zielig en kinderachtig. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan