Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mastamane

Legacy Member
Ik bedenk me net dat ik zilver altijd mooier gevonden heb, persoon die me onbekend is en dat van plan ben zo te houden.
Wat een gedoe omdat ik hier nooit iets geschreven heb. :D

BleKKie

Legacy Member
Vargas :sop:

Altijd blijven in geloven tot op vandaag, maar nu heeft hij het wel verkorven hoor :angry:

Die besprekingen hebben geleid tot een akkoord, waarin Club zich volledig kan vinden.

Ofwel heeft Club toch uiteindelijk gezwicht (wat ik iet of wat flauw zou vinden) ofwel is er nog wat boter bij de vis via enkele clausules (% doorverkoop enzo).

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Gohja Vargas.
Kzie hem graag spelen maar zijn rendement is niet altijd hetzelfde en zijn blessuregevoeligheid is veeeeeel te hoog. Stats van 3 seizoenen...

22 - 3
26 - 4
23 - 15

Had hij geen allures gekregen mocht die gerust blijven maar nu ben ik die ook liever kwijt dan rijk. Hopelijk breekt hij geen potten bij RSCA :p

sharpshot

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Had hij geen allures gekregen mocht die gerust blijven maar nu ben ik die ook liever kwijt dan rijk. Hopelijk breekt hij zijn poten bij RSCA :p

MUAHAHHAHA, see what i did there?

fcberke

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Alleen de samenvatting waar hij omvergeschopt wordt door Zimling of Blondel :evil::unsure:

dan moeten we wel wachten tot de terugronde é kunnen we geen andere ploeg inhuren ofzo?:unsure:

Svartálfar

Legacy Member
Mastamane zei:
Ik zou hem quoten maar dat heeft hij blijkbaar niet zo graag. Dan begint hij mensen zielig te noemen blijkbaar.

Of hoe kunt ge dingen totaal kunt verdraaien. Goed zo, echt een aanwinst voor het forum.


Noliver was gewoon een woordmopje als ge dat al als belediging ziet kunt ge precies niet veel verdragen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wat mij nog het meeste stoort is hoe eigen Club-supporters altijd maar zeggen... "KHOOP DAT BLONDEL VARGAS ZIJN POTEN BREEKT HAHAHAAHAHHAHA"

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
GTFO :evil:

ik hoop gewoon dat Vasquez mijn nieuwe favoriet gaat worden. Dont care wat Vargas doet

Morrissey

Legacy Member
NotoriousP zei:
Financieel ja, sportief niet.

Gelooft wat ge wilt geloven, als de ene ploeg al 6 jaar boven de andere eindigt, is het een sportieve vooruitgang.

Mastamane

Legacy Member
Ik vond u alleszins te aanvallend aangezien degene waar ge zo op reageerde enkel maar de drastische verandering op korte van mening van Jurgen wou aantonen en wou dat gewoon even melden, als u daar niet mee kan leven verwijs ik u door naar de negeerknop.

Svartálfar

Legacy Member
Mastamane zei:
Ik vond u alleszins te aanvallend aangezien degene waar ge zo op reageerde enkel maar de drastische verandering op korte van mening van Jurgen wou aantonen en wou dat gewoon even melden, als u daar niet mee kan leven verwijs ik u door naar de negeerknop.

1 iemand zegt: "ik wacht op mtm om u quotes boven te halen"
2de persoon: ²

dan komt hij aan met die quote post.
Vond ik dus redelijk zielig ja. Gewoon een beetje u willen profileren en de grote jan uithangen terwijl dat nergens voor nodig is. Iedereen die de thread een beetje volgt wist goed genoeg waar het over ging.

mtm

Legacy Member
Wat kom ik hier ineens doen? Ik post amper in dit zootje over de Belgische competitie :unsure:.

Svartálfar

Legacy Member
mtm zei:
Wat kom ik hier ineens doen? Ik post amper in dit zootje over de Belgische competitie :unsure:.

Iemand, caosomething dacht ik of fireflies zei tegen jurgen omdat em weer maar eens draaide met de wind dat ze vol ongeduld zaten tewachten tot gij een van zijn posts terug bovenhaalde. That's all.

Swagger

Legacy Member
Ola, het doet duidelijk pijn bij sommige Club-supporters hier, en dat kan ik eigenlijk maar al te goed begrijpen want Vargas is echt een dikke speler.

Toen ik hem op Anderlecht bezig zag, als hij aan de bal was, dan was het altijd bibberen. Wel prachtig dat die nu voor ons gaat voetballen. En ja, hij zal voetballen voor ons, alsof Anderlecht eens speler gaat kopen zonder zich medisch in te lichten.

En Jurgen en Svartalfar, jullie moeten jullie niet zo druk maken in diegene die hier quotes posten. Als je grote uitspraken doet, dan moet je er maar mee leven dat het ook wel is zwaar kan tegenvallen.

Svartálfar

Legacy Member
Swagger zei:
En Jurgen en Svartalfar, jullie moeten jullie niet zo druk maken in diegene die hier quotes posten. Als je grote uitspraken doet, dan moet je er maar mee leven dat het ook wel is zwaar kan tegenvallen.
Jonges toch hoe vaak moet ik dat hier nog gaan uitleggen :D

- Het zijn niet mijn quotes.
- Heb geen grote uitspraken gedaan rond Vargas zover ik mij herinner. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat gij u beter moest informeren over het hele verhaal. (dat het vooral de managers van Vargas de oorzaak waren van de hele commotie) wat volgens mij moeilijk als zware uitspraak kan onderverdeeld worden.
- Het stoort met niet dat die gepost worden, maar wel de reden waarom ze gepost worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan