sharpshot
Legacy Member
LaBuenaVida zei:Ah c'mon Club Brugge-supp's
Wij gaan ons toch niet laten doen? We moeten juist blij zijn dat we van die aandacht-trekker vanaf zijn!
Wellicht zal hij niet meer z'n topniveau halen...
En als het RSCA-Club is gaan we eens tonen wat wij van vargasje vinden! (uitjouwen, maar niets smijten ofcourse ^^)
smijten met trd zijn hart, tis toch al gebroken.



ad: 


Precies de pa van Adrie Koster als ge die zijn kop ziet