Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaBuenaVida

Legacy Member
enj0i^ zei:
Blondel :love:

Spijtig genoeg denken zeker niet alle clubsupporters zo :p

Elke fcb speler zal daar wel aan denken!
Hij is een vaste waarde hé!

Een echte vechter die blijft gaan voor de bal!

Scr1fle

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
waarschijnlijk ook een heleboel lesbians.

om op de favorieten terug te komen:

Dirar (als em zijn bal wat meer zou afgeven)
Geraerts


:wtf::wtf::wtf::wtf::puke::puke::puke::puke:

Die is totaal nie goe e!
:rofl:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
:wtf::wtf::wtf::wtf::puke::puke::puke::puke:

Die is totaal nie goe e!
:rofl:

denk dat veel mensen die onderschatten. Gaat er altijd 100% voor, die kuist heel wat werk op. Heeft dit jaar echt wel een goed seizoen erop zitten, had misschien enkel wat meer mogen scoren. Zou niet weten wat die op zijn positie verkeerd gedaan heeft dit jaar.

Kzet die altijd bij FIFA meteen met de kapiteinsband :love:

Magikdekay

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
waarschijnlijk ook een heleboel lesbians.

om op de favorieten terug te komen:

Dirar (als em zijn bal wat meer zou afgeven)
Geraerts
Perisic (tot em zo raar begon te doen op het einde bij zijn goals :/)
Blondel

Blondel is altijd mijne favoriet geweest, spijtig da zijn zekeringen nogal snel springen anders had hem echt wel een pak verder gestaan.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
MagiKTimo zei:
Blondel is altijd mijne favoriet geweest, spijtig da zijn zekeringen nogal snel springen anders had hem echt wel een pak verder gestaan.

Als ik naar de matchen kijk zie ik soms ook van, blondel is op zijn teen getrapt :D Dan hou ik toch elke keer men adem in als die in duel gaat

BleKKie

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
denk dat veel mensen die onderschatten. Gaat er altijd 100% voor, die kuist heel wat werk op. Heeft dit jaar echt wel een goed seizoen erop zitten, had misschien enkel wat meer mogen scoren. Zou niet weten wat die op zijn positie verkeerd gedaan heeft dit jaar.

Kzet die altijd bij FIFA meteen met de kapiteinsband :love:

Mja Fifa, eens bij PES geprobeerd om Geraerts kapitein te maken en toen crashte het spel, ik wist genoeg :unsure:

majas

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Elke fcb speler zal daar wel aan denken!
Hij is een vaste waarde hé!

Een echte vechter die blijft gaan voor de bal!

Een echte pottenstamper die niet thuis hoort op een voetbalveld bedoel je.
OT : Birger Longueville naar Roeselare.

Lille -> RSCA -> Roeselare
:(

LaBuenaVida

Legacy Member
majas zei:
Een echte pottenstamper die niet thuis hoort op een voetbalveld bedoel je.
OT : Birger Longueville naar Roeselare.

Lille -> RSCA -> Roeselare
:(

Ik had het over zijn positieve punten.
I know, hij is nogal aggresief en gevaarlijk, maar hij blijft toch wel voor de bal gaan (al dan niet met een tackle/fout)

TeknomanFan

Legacy Member
eindelijk is de Vargas-soap gedaan en zijn we van dat ambetant geval en zijn entourage verlost.
Vargas zal nu wel heel tevreden zijn dat hij bij Anderlecht speelt, tenminste tot op de dag dat een ploeg uit Spanje, Italië, Engeland of Duitsland hem zal willen :)

Hannibal

Legacy Member
TeknomanFan zei:
Vargas zal nu wel heel tevreden zijn dat hij bij Anderlecht speelt, tenminste tot op de dag dat een ploeg uit Spanje, Italië, Engeland of Duitsland hem zal willen :)
Ja, want dat is geheel onlogisch. :ironic:
Bende dramaqueens hier ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan