Jonas89
Legacy Member
Fella zei:Waregem tegen Apoel..
sterke ploeg, maarja niets is gemakkelijk tegenwoordig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fella zei:Waregem tegen Apoel..

Ik geef ze toch 40%-45% kansBalsaus zei:Standard en Genk zullen wel doorstoten. Zulte niet , zijn veel te zwak
Weebl zei:Hafnarfjördur![]()
Weebl zei:Hafnarfjördur![]()
Sir.Killalot zei:Jammer dat Becaus weg is, enige die op het nieuws dat kan uitspreken!
Jack Wilshere zei:En net nu Jan Becaus op pensioen is!

Balsaus zei:Zulte niet , zijn veel te zwak
TrickY. zei:Zucht. Mensen onthouden precies alleen maar de match in PSV.
Cuth zei:Echt vrolijk word ik niet van dit "Nederlands".