Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
mojojojo zei:
En ook een formidabele unibrow

Haha idd, je kan niet naast dat afdak kijken. Hij speelde gisteren wel een uitstekende match volgens de aanwezigen. Hij won vrijwel alle duels, had goed inzicht en goeie passing.

Sir.Killalot

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Wij hebben in 2000 ook een EK georganiseerd, waar staan die stadions hier? Vergelijken met Spanje, Engeland of Duitsland is te gek.

Hier is iets verantwoordelijker omgesprongen met het geld? :) Jan Breydel, Sclessin en Charleroi zijn (beperkt) vernieuwd geweest voor het EK.

En vergelijken met Spanje, Engeland of Duitsland is te gek? Dan moet je ook geen onnozele conclusies gaan trekken uit het feit dat onze titularissen niet in de Belgische competitie spelen he. Negen van de elf basisspelers van de Rode Duivels spelen immers in Engeland, Spanje of Duitsland. Zelfs de meeste van onze bankzitters komen uit die competities.

Cinnead

Legacy Member
Kan mij niet schelen of we kampioen worden met Garrido of niet, als we nu nog van trainer wisselen kunt ge toch al een kruis maken over enige ambitie om iets te bereiken dit jaar.

Laat die het jaar maar uitdoen, en dan pas kunnen we beslissen of hij een goede trainer is voor Club. Conclusies worden allemaal veel te vroeg getrokken hier, voor 'tzelfde geld herpakt Club zich en spelen we een mooi seizoen. En zo niet, dan is het maar zo.

Sir.Killalot

Legacy Member
|nfected zei:
Natuurlijk is Garrido verantwoordelijk. Het is niet omdat je met bepekte groep zit:
- geen pressing kan doen
- uw middenveld niet kan dichter bij elkaar laten aansluiten
- uw verdediging niet zo hoog moet laten spelen
- iets wat van looplijnen er in krijgen
- tactische aanpassingen doen tijdens een wedstrijd begot
- de juiste namen op het blad zetten

En hij sukkelt al van dag 1 daarmee. Ja club heeft ff goed voetbal gebracht vorig jaar. Vooral dankzij het aanwezige potentieel van de spelers.

Maar de sfeer in de kleedkamers zit goed ze mannen!

Het is een combinatie he. Het bestuur van Club neemt de verantwoordelijkheid om de transfers te doen, maar dat bestuur heeft totaal geen lijn in haar transferpolitiek. Integendeel, ze kopen bij Club spelers die allemaal renderen in tegengestelde spelsystemen. Die spelers matchen gewoon niet met elkaar. Dan is het voor een trainer sowieso moeilijk om een lijn te krijgen in het spel, en al helemaal wanneer het een tactisch zwakke trainer is zoals Garrido.

De Sutter zal zijn goals wel meepikken, maar om hem echt te laten renderen heb je echte wingers nodig en liefst nog met een tweede spits naast hem. Als je met twee naar binnen snijdende vleugelspitsen wil spelen, dan is De Sutter niet de man om in de punt te zetten. Simons zal op termijn wel een meerwaarde betekenen voor Brugge, vooral mentaal dan, maar bij het bestuur dachten ze blijkbaar dat met Simons al hun defensieve zorgen opgelost zouden zijn... Tja. Gudjohnson is nog zo iemand die niet past in het systeem, al moet die toch op de plaats van Vazquez kunnen spelen (diene is toch altijd geblesseerd).
En dan voor de rest hopen dat wat goedkope onbekenden uit godverlaten competities een relevatie zullen zijn...

Een goeie trainer zou meer uit die ploeg kunnen krijgen, maar als je als bestuur absoluut door wilt met Garrido, dan moet ge geen spelers kopen waar die vent niets mee kan doen...

Bontus

Legacy Member
|nfected zei:
Natuurlijk is Garrido verantwoordelijk. Het is niet omdat je met bepekte groep zit:
- geen pressing kan doen
- uw middenveld niet kan dichter bij elkaar laten aansluiten
- uw verdediging niet zo hoog moet laten spelen
- iets wat van looplijnen er in krijgen
- tactische aanpassingen doen tijdens een wedstrijd begot
- de juiste namen op het blad zetten

En hij sukkelt al van dag 1 daarmee. Ja club heeft ff goed voetbal gebracht vorig jaar. Vooral dankzij het aanwezige potentieel van de spelers.

Maar de sfeer in de kleedkamers zit goed ze mannen!

Gebrek aan kwaliteit in de spelerskern is gewoon het probleem.
Bacca en Donk weg en dan Simons en De Sutter in de plaats, gejuich op de tribunes en in de pers.
De realiteit is gewoon een verzwakking.

|nfected

Legacy Member
Absoluut niet mee akkoord maar soit.
Simons kon vorig jaar nog goed mee in Duitsland. En plots kan hij dit niet meer?

Nee hij was aan het verzuipen omdat weer maar eens alle linies open lagen. De enige schuldige daarvoor is Garrido.

Desutter kan gerust 15-20 goals scoren op een jaar als je hem kan aanspelen. Wie heeft hier de schuld aan? Garrido!

Gudjohnson kan perfect in 4-4-2 als hangende spits spelen of achter de spits in een 4-5-1. We zet er hem diep? Ja Garrido.

Je hebt 1 van de beste wingers in de JPL maar als je met een nitwit van een trainer zit die niet zegt dat hij tegen de lijn moet blijven. Sjah.

Jullie ploeg is zeker niet zo slecht. Je zit gewoon met een trainer die er niets kan uithalen.

Bontus

Legacy Member
Er worden Simons en De Sutter kwaliteiten toegedicht die ik er nooit in gezien heb, maar soit het zal wel de schuld van de trainer zijn.

asmo

Legacy Member
|nfected zei:
Absoluut niet mee akkoord maar soit.
Simons kon vorig jaar nog goed mee in Duitsland. En plots kan hij dit niet meer?

Nee hij was aan het verzuipen omdat weer maar eens alle linies open lagen. De enige schuldige daarvoor is Garrido.
Hoeveel wedstrijden heb jij van Simons vorig jaar gezien in Duitsland? Toen het tempo daar wat de hoogte in ging kwam hij ook gewoon overal te laat hoor. Dat zegt eigenlijk meer over Nürnberg dan over Simons.

Soler

Legacy Member
Cinnead zei:
Kan mij niet schelen of we kampioen worden met Garrido of niet, als we nu nog van trainer wisselen kunt ge toch al een kruis maken over enige ambitie om iets te bereiken dit jaar.

Laat die het jaar maar uitdoen, en dan pas kunnen we beslissen of hij een goede trainer is voor Club. Conclusies worden allemaal veel te vroeg getrokken hier, voor 'tzelfde geld herpakt Club zich en spelen we een mooi seizoen. En zo niet, dan is het maar zo.

De plays offs halen en dan ligt alles terug open. Nieuwe trainer kan dus zeker.

Pseudo

Legacy Member
Simons zijn terugkomst naar Brugge is eigenlijk wel grappig, zijn plaats voor het WK in Brazilië komt in feite meer in gevaar omdat nu iedereen ziet hoe hij nog presteert

Cuth

Legacy Member
rizla + zei:
Heb Brugge gevolgd via radio1 met Vandenbempt. Das sowieso gene kado wat mij betreft, laat staan geen beelden, maar voor wat het waard is zou ik willen zeggen; "SHAME ON YOU Brugge" ! 1-3 achterkomen. Waw. Ge moet het toch maar klaarspelen.

Komaan zeg. Dan kom je gelijk en laat je meteen tegen scoren. In Brugge hebben de supps toch wel een en ander te verwerken gekregen, en dan zoiets. Sprankeltje hoop? Laten we dat gewoon meteen fnuiken.. Ik zou bijna nalatigheid of plichtsverzuim durven zeggen. WTF man. Ik had mhet abonnee gewoon meteen verkocht, aan halve prijs als nodig, alleen voor dat al. Na ZW ben ik kwasie overtuigd. Hier in België lijken er vergeten dat voetbal slechts uit 3 letters bestaat. Vandaag heb ik ook voor de eerste keer geroepen dat Garrido maar beter vertrekt. Alles beter dan Leekens ok, maar de man heeft toch wel heel erg veel tijd nodig. Het geloof ebt weg.


Ben vannacht nog een school Poolse supps tegengekomen. Texaco station in Lille richting Eindhoven. Zielige pinnen. Ik vroeg ene; "Was it a nice vic?" Heh!? "Was it a nice victory?". Thumbs up was de enige reactie maar allemaal met een zuur bakkes. Kwamen precies van een begrafenis dan van iets anders. Ze moesten me niet dat was duidelijk. En tssdoor de shop leeg ratte. Wilde me eerst wel in de bres gooien maar pooltjes zagen er nogal beer uit. Kon daar vooral het pak van mijn leven ontvangen hebben. Docus genoeg gezien over Poolse hools. Mezelf in bedwang houden ging vrij makkelijk. Ben tot veel bereid, maar ik ga niet sterven voor een bende pottestampers. Heb 'de' aanhang zelden gemist als vandaag. (en ik was niet de enige).

Nice, fukin nice. Well done bruges.. pride&glory i reckon..

Echt vrolijk word ik niet van dit "Nederlands".

puni

Legacy Member
Bontus zei:
Er worden Simons en De Sutter kwaliteiten toegedicht die ik er nooit in gezien heb, maar soit het zal wel de schuld van de trainer zijn.

Inderdaad. Dat er hier nog altijd zijn die De Sutter 15-20 keer zien scoren op een seizoen tijd. Die heeft er twee keer zestien op een jaar gemaakt in alle competities. Een keer zaten er daar zes uit de beker bij tegen janneke en mieke en vorig jaar was in vergelijking met de rest van zijn carriere scorend een boerenjaar. De Sutter is echt niet de goaltjesdief die sommigen ervan maken.

Dat neemt wel niet weg dat Garrido in mijn ogen voor het debacle van gisteren en in Polen de hoofdverantwoordelijke is. Tactisch, maar vooral op vlak van motivatie. Als ge dat vergelijkt met pakweg JVDB.. Ik vermoed dat die bij de rust gewoon zo'n donderpreek houdt dat ge niet anders durft dan alles te geven. Dat zie ik Garrido absoluut niet doen. En eerlijk is eerlijk, dat zal voor een stuk wel met de taal te maken hebben, aangezien hij geen Frans, geen Nederlands en van dat gebrekkig Engels spreekt.

Cuth

Legacy Member
Als die spelers van FCB al niet van zichzelf gemotiveerd zijn om zich te kwalificeren voor de Europa League dan scheelt er iets serieus met die mannen hun mentaliteit en hun instelling als profvoetballer.

Bubba

Legacy Member
Pseudo zei:
Simons zijn terugkomst naar Brugge is eigenlijk wel grappig, zijn plaats voor het WK in Brazilië komt in feite meer in gevaar omdat nu iedereen ziet hoe hij nog presteert

Net alsof Simons nog bij de selectie is om te spelen...

Sir.Killalot

Legacy Member
Cuth zei:
Als die spelers van FCB al niet van zichzelf gemotiveerd zijn om zich te kwalificeren voor de Europa League dan scheelt er iets serieus met die mannen hun mentaliteit en hun instelling als profvoetballer.

²
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan