Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rivfader

Legacy Member
TrickY. zei:
Zucht. Mensen onthouden precies alleen maar de match in PSV.

Dat is waar maar Apoel mag je niet onderschatten. Ik denk dat Standard het ook niet makkelijk gaat hebben maar dat het ze wel zal lukken.

Kenneke10

Legacy Member
TrickY. zei:
Zucht. Mensen onthouden precies alleen maar de match in PSV.

Tegen kortrijk komen jullie anders ook goed weg, over gans de match verdiende kvk minstens een punt .

puni

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Tegen kortrijk komen jullie anders ook goed weg, over gans de match verdiende kvk minstens een punt .

Niet alleen tegen Kortrijk, tegen Lierse (?) ook.

NemesisBE

Legacy Member
999418_541289959278101_2121018588_n.jpg

BleKKie

Legacy Member
puni zei:
Inderdaad. Dat er hier nog altijd zijn die De Sutter 15-20 keer zien scoren op een seizoen tijd. Die heeft er twee keer zestien op een jaar gemaakt in alle competities. Een keer zaten er daar zes uit de beker bij tegen janneke en mieke en vorig jaar was in vergelijking met de rest van zijn carriere scorend een boerenjaar. De Sutter is echt niet de goaltjesdief die sommigen ervan maken.

Dat neemt wel niet weg dat Garrido in mijn ogen voor het debacle van gisteren en in Polen de hoofdverantwoordelijke is. Tactisch, maar vooral op vlak van motivatie. Als ge dat vergelijkt met pakweg JVDB.. Ik vermoed dat die bij de rust gewoon zo'n donderpreek houdt dat ge niet anders durft dan alles te geven. Dat zie ik Garrido absoluut niet doen. En eerlijk is eerlijk, dat zal voor een stuk wel met de taal te maken hebben, aangezien hij geen Frans, geen Nederlands en van dat gebrekkig Engels spreekt.

Cuth zei:
Als die spelers van FCB al niet van zichzelf gemotiveerd zijn om zich te kwalificeren voor de Europa League dan scheelt er iets serieus met die mannen hun mentaliteit en hun instelling als profvoetballer.

Ik vond motivatie echt niet het probleem hoor, iedereen wou er wel voor gaan had ik de indruk, maar ze konden gewoon niet beter precies, zowel fysiek als op voetballend vlak.
Niettemin is dit onbegrijpelijk op dit niveau.

Nu, zo teleurgesteld was ik eigenlijk niet want ik had het jammer genoeg wel verwacht. Als je hun laatste matchen dit seizoen gezien had dan wist je al dat het over was. En de kwalificatie verlies je gisteren niet maar vorige week. Als je op verplaatsing niet scoort lig je er al met één been uit.

Club is zo simpel om op te verdedigen ook, je zet hoog druk zodat de verdedigers niet kunnen uitvoetballen en ze staan vast. Uiteindelijk gooien ze de lange bal naar TDS want niemand uit het middenveld komt zich aanbieden, en die mag het dan oplossen tussen 2-3 man. Probeer Lestienne en Vazquez (al moeten we met die ook al weer geen rekening meer houden, 80min en het is al weer gedaan :lol:) wat aan banden te leggen en Club kan geen kant meer uit.

Ik zou zo Jorgensen (die van de PO's natuurlijk) in de ploeg droppen op Blondel zijn plaats ofzo (jammer voor Joe maar het zij zo), loopvermogen, en komt tenminste nog eens in de box van de tegenstander (nu niemand die vanuit het middenveld doorschuift). TDS moet toch hopeloos worden, als er dan al eens een voorzet of iets dergelijks komt staat die daar gewoon alleen tussen 2-3 man :sop:

LaBuenaVida

Legacy Member
Blijkbaar zijn ze ook Adu vergeten..
Waarom krijgt die geen speelkansen meer?

puni

Legacy Member
BleKKie zei:
Ik vond motivatie echt niet het probleem hoor, iedereen wou er wel voor gaan had ik de indruk, maar ze konden gewoon niet beter precies, zowel fysiek als op voetballend vlak.
Niettemin is dit onbegrijpelijk op dit niveau.

Gaat niet louter over inzet, gewoon uw spelers zover krijgen dat ze ook hun niveau opkrikken. Als ge ziet hoe bepaalde spelers staan de schimmelen terwijl die toch veel beter moeten kunnen.. Los daarvan is het uiteraard niet alleen Garrido zijn schuld, ze hebben gewoon ook compleet verkeerd ingekocht.

Nu, zo teleurgesteld was ik eigenlijk niet want ik had het jammer genoeg wel verwacht. Als je hun laatste matchen dit seizoen gezien had dan wist je al dat het over was. En de kwalificatie verlies je gisteren niet maar vorige week. Als je op verplaatsing niet scoort lig je er al met één been uit.

Club is zo simpel om op te verdedigen ook, je zet hoog druk zodat de verdedigers niet kunnen uitvoetballen en ze staan vast. Uiteindelijk gooien ze de lange bal naar TDS want niemand uit het middenveld komt zich aanbieden, en die mag het dan oplossen tussen 2-3 man. Probeer Lestienne en Vazquez (al moeten we met die ook al weer geen rekening meer houden, 80min en het is al weer gedaan :lol:) wat aan banden te leggen en Club kan geen kant meer uit.

Tis inderdaad gewoon belachelijk voorspelbaar. Gisteren ook gezien, Lestienne gaat een keer buitenom en het is direct goed voor een doelpunt. Maar dat gebeurt veel te weinig, er zit totaal geen variatie of tempo in het spel van Club. Om van omschakeling nog maar te zwijgen. Dat eerste tegendoelpunt was gewoon lachwekkend. Ik denk dat het Hogli of een CV was die vijf seconden na dat balverlies nog altijd drie meter achter de defensie stond waardoor Sobota alleen kon doorgaan.

BleKKie

Legacy Member
Spelers die boven zichzelf uitstijgen bij Club, dat is niet toevallig ook al geleden van ons laatste kampioenjaar :sop:
Ik weet zelfs niet op wie ik dat moet steken, zowat alles en iedereen is al de revue gepasseerd (qua type spelers, trainers, bestuur, ...) enkel de supporters blijven dezelfde, mss zit daar het probleem :unsure:

Maar dat kan ik niet geloven, gisteren na die 1-1, zelden zo'n sfeertje meegemaakt, iedereen stond de springen en te roepen, zelfs Clement kwam nog eens van de bank om iedereen nog eens op te jutten maar dat was zelfs niet nodig. Een minuut later was het 1-2 :angry:, net tijd genoeg om snel uit te rekenen hoeveel tijd we hadden om 2 keer te scoren.
In het begin van de match viel het trouwens ook vrij goed mee, maar bij die 0-1 die weer zo kinderlijk weggeven wordt raak je gewoon gefrustreerd ... om bij de wenen eigenlijk

hXs

Legacy Member
Niemand wordt graag zo vroeg Europees uitgeschakeld, maar geloof me: deze uitschakeling is voor Club Brugge gewoon een zegen.

Met deze ploeg zouden ze in de Europa League gewoon een paar vernederingen meemaken, meer puntenverlies in de competitie ten gevolge van vermoeidheid of vertrouwenscrisissen na verlies tegen ploegen alla Wroclow blabla, meer blessures terwijl de spoeling op sommige posities al zo dun is ... Weegt volgens mij allemaal niet op tegen die €2.5miljoen dat de EL zou opbrengen. Als ze nog Europees aan de bak moesten zou ik serieus twijfelen of ze PO1 wel zouden halen, maar nu zal dat wel geen probleem zijn.

Jepjep

Legacy Member
Niet overdrijven, Club haalt altijd PO1. Gaat wel raar zijn om Club geen Europees te zien spelen, hoe lang is dat al niet geleden.

Trebby

Legacy Member
jeperdejep zei:
Niet overdrijven, Club haalt altijd PO1. Gaat wel raar zijn om Club geen Europees te zien spelen, hoe lang is dat al niet geleden.

Technisch gezien hebben we Europees gespeeld. :unsure:

Trebby

Legacy Member
jeperdejep zei:
Niet overdrijven, Club haalt altijd PO1. Gaat wel raar zijn om Club geen Europees te zien spelen, hoe lang is dat al niet geleden.

Technisch gezien hebben we Europees gespeeld. :unsure:

Dit is toch wel een beetje anstwekkend die gast rechts:

00cfc4a6-0134-11e3-aefa-5896cd04e0b5_web_scale_0.1099537_0.1099537__.jpg

sQuare

Legacy Member
Kan je tickets aan de kassa kopen morgen voor Zulte - Apoel? Op de site vind ik enkel iets terug van tickets te bekomen via de club?

J.Brown

Legacy Member
Standard terug met enkele jongeren in de basis, als dat maar goed afloopt. Ik kan Minsk moeilijk inschatten.

Eerste keer dat De Sart in de kern zit en hij mag direct starten. Buyens en Ozturk bleven in België aangezien ze niet fit werden bevonden.

Kawashima, Oparé, Van Damme, Ben Haim, Arslanagic, De Sart, Cissé, Bulot, M'Poku, Batshuayi et De Camargo.

Jonas89

Legacy Member
sQuare zei:
Kan je tickets aan de kassa kopen morgen voor Zulte - Apoel? Op de site vind ik enkel iets terug van tickets te bekomen via de club?

ja, loketten zijn open vanaf 18u

Verwacht wel niet te veel volk, max. z'on 5000 man schat ik. Ikzelf kijk op TV, ben morgen de vroege en kan spijtig genoeg niet live gaan kijken.

K'weet totaal niet wat ik mag verwachten van Apoel... Zeker er niet bij zijn Colpaert (geschorst), Godeau (klierkoorts) en Berrier (virale infectie).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan