Rivfader
Legacy Member
TrickY. zei:Zucht. Mensen onthouden precies alleen maar de match in PSV.
Dat is waar maar Apoel mag je niet onderschatten. Ik denk dat Standard het ook niet makkelijk gaat hebben maar dat het ze wel zal lukken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TrickY. zei:Zucht. Mensen onthouden precies alleen maar de match in PSV.
TrickY. zei:Zucht. Mensen onthouden precies alleen maar de match in PSV.
Kenneke10 zei:Tegen kortrijk komen jullie anders ook goed weg, over gans de match verdiende kvk minstens een punt .
puni zei:Niet alleen tegen Kortrijk, tegen Lierse (?) ook.
puni zei:Inderdaad. Dat er hier nog altijd zijn die De Sutter 15-20 keer zien scoren op een seizoen tijd. Die heeft er twee keer zestien op een jaar gemaakt in alle competities. Een keer zaten er daar zes uit de beker bij tegen janneke en mieke en vorig jaar was in vergelijking met de rest van zijn carriere scorend een boerenjaar. De Sutter is echt niet de goaltjesdief die sommigen ervan maken.
Dat neemt wel niet weg dat Garrido in mijn ogen voor het debacle van gisteren en in Polen de hoofdverantwoordelijke is. Tactisch, maar vooral op vlak van motivatie. Als ge dat vergelijkt met pakweg JVDB.. Ik vermoed dat die bij de rust gewoon zo'n donderpreek houdt dat ge niet anders durft dan alles te geven. Dat zie ik Garrido absoluut niet doen. En eerlijk is eerlijk, dat zal voor een stuk wel met de taal te maken hebben, aangezien hij geen Frans, geen Nederlands en van dat gebrekkig Engels spreekt.
Cuth zei:Als die spelers van FCB al niet van zichzelf gemotiveerd zijn om zich te kwalificeren voor de Europa League dan scheelt er iets serieus met die mannen hun mentaliteit en hun instelling als profvoetballer.
) wat aan banden te leggen en Club kan geen kant meer uit.
BleKKie zei:Ik vond motivatie echt niet het probleem hoor, iedereen wou er wel voor gaan had ik de indruk, maar ze konden gewoon niet beter precies, zowel fysiek als op voetballend vlak.
Niettemin is dit onbegrijpelijk op dit niveau.
Nu, zo teleurgesteld was ik eigenlijk niet want ik had het jammer genoeg wel verwacht. Als je hun laatste matchen dit seizoen gezien had dan wist je al dat het over was. En de kwalificatie verlies je gisteren niet maar vorige week. Als je op verplaatsing niet scoort lig je er al met één been uit.
Club is zo simpel om op te verdedigen ook, je zet hoog druk zodat de verdedigers niet kunnen uitvoetballen en ze staan vast. Uiteindelijk gooien ze de lange bal naar TDS want niemand uit het middenveld komt zich aanbieden, en die mag het dan oplossen tussen 2-3 man. Probeer Lestienne en Vazquez (al moeten we met die ook al weer geen rekening meer houden, 80min en het is al weer gedaan) wat aan banden te leggen en Club kan geen kant meer uit.


, net tijd genoeg om snel uit te rekenen hoeveel tijd we hadden om 2 keer te scoren.jeperdejep zei:Niet overdrijven, Club haalt altijd PO1. Gaat wel raar zijn om Club geen Europees te zien spelen, hoe lang is dat al niet geleden.

jeperdejep zei:Niet overdrijven, Club haalt altijd PO1. Gaat wel raar zijn om Club geen Europees te zien spelen, hoe lang is dat al niet geleden.

sQuare zei:Kan je tickets aan de kassa kopen morgen voor Zulte - Apoel? Op de site vind ik enkel iets terug van tickets te bekomen via de club?
sQuare zei:Kan je tickets aan de kassa kopen morgen voor Zulte - Apoel? Op de site vind ik enkel iets terug van tickets te bekomen via de club?