Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rikie

Legacy Member
Stel dat Zulte zich plaatst voor de EL. Zullen die dan spelen op Anderlecht?

ng

Legacy Member
Waarschijnlijk, tenzij Brugge vrijgevig wilt doen en hun stadion wilt ter beschikking stellen.
Alé, 't is nu niet dat zij het nog nodig hebben voor de EL.

Jepjep

Legacy Member
Wordt standard uitgezonden op tv?


Zulte waregem wordt uitgezonden op canvas.

Jepjep

Legacy Member
Merci brownie, dan gaan we op rtl tvi kijken. Eens kijken hoe de trots van Wallonië het gaat doen.

Jonas89

Legacy Member
Rikie zei:
Stel dat Zulte zich plaatst voor de EL. Zullen die dan spelen op Anderlecht?

normaal is dit de laatste wedstrijd in Anderlecht, STEL dat we ons plaatsen voor de groepsronde is/was er akkoord voor in het Koning Boudewijn Stadion, dan zie je ons nietmeer zitten in z'on groot stadion :p

Maar geruchten opgevangen dat Jan Breydel ook een optie is (indien geplaatst)

J.Brown

Legacy Member
jeperdejep zei:
Merci brownie, dan gaan we op rtl tvi kijken. Eens kijken hoe de trots van Wallonië het gaat doen.

You're welcome. Het is Club RTL blijkbaar, ook te streamen via hun website: Minsk-Standard - directs video - RTL TVI - Club RTL


Voici la composition d'équipe: Kawashima, Opare, Arslanagic, Ben Haim, Van Damme, Bulot, De Sart, Cissé, Mpoku, De Camargo, Batshuayi.

Sur le banc: Thuram, Ciman, Kanu, Marquet, Bia, Ezekiel, Biton.

BleKKie

Legacy Member
Jonas89 zei:
normaal is dit de laatste wedstrijd in Anderlecht, STEL dat we ons plaatsen voor de groepsronde is/was er akkoord voor in het Koning Boudewijn Stadion, dan zie je ons nietmeer zitten in z'on groot stadion :p

Maar geruchten opgevangen dat Jan Breydel ook een optie is (indien geplaatst)

Het is geen overbodige luxe dat het plein eens kan rusten tijdens de week, dus ik weet het niet hoor.

TazzDeMazz

Legacy Member
ng zei:
Waarschijnlijk, tenzij Brugge vrijgevig wilt doen en hun stadion wilt ter beschikking stellen.
Alé, 't is nu niet dat zij het nog nodig hebben voor de EL.

Mo grapjas jij! :lol:

Laat zulte toch maar een ander veld zoeken. Er spelen al genoeg ploegen op dat veld om het tegen de winter weer naar de knoppen te helpen.

The Dictator

Legacy Member
Vind het wel wat riskant om de Sart te laten starten voor een Europese wedstrijd.

maarja Luzon wint zijn wedstrijden, dus wie ben ik om een oordeel te geven :)

Booka Shade

Legacy Member
Ja, dat Bassegio daar ging tussen zitten had ik vrij vroeg in de mot. :D


Edit: video niet beschikbaar voor mijn geografische zone.. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan