Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rikie zei:Stel dat Zulte zich plaatst voor de EL. Zullen die dan spelen op Anderlecht?

jeperdejep zei:Merci brownie, dan gaan we op rtl tvi kijken. Eens kijken hoe de trots van Wallonië het gaat doen.
Jonas89 zei:normaal is dit de laatste wedstrijd in Anderlecht, STEL dat we ons plaatsen voor de groepsronde is/was er akkoord voor in het Koning Boudewijn Stadion, dan zie je ons nietmeer zitten in z'on groot stadion
Maar geruchten opgevangen dat Jan Breydel ook een optie is (indien geplaatst)
J.Brown zei:You're welcome. Het is Club RTL blijkbaar, ook te streamen via hun website: Minsk-Standard - directs video - RTL TVI - Club RTL
Voici la composition d'équipe: Kawashima, Opare, Arslanagic, Ben Haim, Van Damme, Bulot, De Sart, Cissé, Mpoku, De Camargo, Batshuayi.
Sur le banc: Thuram, Ciman, Kanu, Marquet, Bia, Ezekiel, Biton.

ng zei:Waarschijnlijk, tenzij Brugge vrijgevig wilt doen en hun stadion wilt ter beschikking stellen.
Alé, 't is nu niet dat zij het nog nodig hebben voor de EL.

Booka Shade zei:Mijn held, al schrik dat ik de match moest gaan missen op het werk![]()

The Dictator zei:In 4de Provinciale zag ik er betere![]()