Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

caoimhin

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Feit dat er bij de titularissen van onze nationale ploeg geen enkele speler zit uit onze Belgische competitie spreekt toch boekdelen.

Gillet. Maar dan nog, belachelijke opmerking IMO. Je hebt vandaag de dag nu eenmaal een ongelooflijk sterke lichting Belgische voetballers, die stuk voor stuk in sterke competities spelen. Het is gewoon normaal dat die gasten niet in België spelen. Moesten het Nederlanders zijn zouden ze ook niet meer in Nederland spelen.

NemesisBE

Legacy Member
Hier op het forum ben ik geen journalist, maar een fanboy. Een beetje zoals jij dus, Romelus. Maar ik enkel op het www.

Gavin

Legacy Member
Als ge zijn speelminuten van de laatste zes/zeven jaar bekijkt, zou ge inderdaad gaan denken dat hij in de verkeerde sport zit.

Swagger

Legacy Member
Artikel in Nieuwsblad: ?Garrido verantwoordelijk, maar niet ter discussie? - Sportwereld

Alsof enkel Garrido hiervoor verantwoordelijk is; dit is een veel te makkelijke analyse. Er is veel meer aan de hand bij Club Brugge.

De malaise van de laatste jaren is voor mij meer een collectieve verantwoordelijkheid, vooral het management moet in eigen boezem durven kijken. Als je dan dit artikel leest, dan hebben ze het nog altijd niet begrepen bij Club. En hoeveel erger moet het nog worden om het te beseffen? Club moest zich altijd geplaatst hebben voor de Europa-league. Dit is gewoon een ramp! Er wordt gezegd dat je je nu volop kan concentreren op het kampioenschap en de beker; de trainer met de vinger gewezen, en nu verder naar de orde van de dag? Komaan zeg.

Vandaag ben je de held, de dag erna zetten ze je bij het afval? Dahmane, Chavez, Kouemaha, Vleminckx, Tchité, Jorgensen Stenmann, Almeback, Figueras, Bakenga, Buysse, Daerden, Evens, Jorgačević, Vermeulen, ...

Idem met de trainers op 7 jaar tijd: Ceulemans, Ferrera, Janevski, Mathijssen, Koster, Verkempinck (op welke manier is die bij het afval gezet zeg), Daum, Leekens, Clement en nu Garrido?

Het management bij Club is te nerveus: ze kopen te snel aan, en verbranden veel te snel spelers.

Sir.Killalot

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Kwestie van jaren eer we volledig wegdeemsteren tegenover zulke ploegen hoor. Hebt ge vorige week de accommodatie van die mannen ginder eens bekeken? We spreken al lang niet meer over arm Oost-Europa hoor, integendeel, we mogen eens dringend naar onszelf beginnen kijken op alle gebied.

Feit dat er bij de titularissen van onze nationale ploeg geen enkele speler zit uit onze Belgische competitie spreekt toch boekdelen.

Dat stadion was gebouwd voor het EK he.

En dat laatste is gewoon ook logisch. Het niveau van onze competitie kan zeker hoger, maar in een klein land als het onze is het gewoon onmogelijk om een competitie van hetzelfde niveau als Spanje, Engeland of Duitsland te hebben. Of al onze ploegen moeten opeens opgekocht worden door oliemiljonairs.
Zelfs al had onze competitie het niveau van de Nederlandse, Portugese of Franse (wat in theorie met goed bestuur en goede investeringen niet onmogelijk is, minus de olieploegen dan), dan zouden onze titularissen nog steeds verkassen naar Spanje, Engeland of Duitsland.

Kijk bvb naar de selectie van Frankrijk. In dat basiselftal zitten er ook nauwelijks die in de Franse competitie spelen hoor.

Tuninboy

Legacy Member
Swagger zei:
Artikel in Nieuwsblad: ?Garrido verantwoordelijk, maar niet ter discussie? - Sportwereld

Alsof enkel Garrido hiervoor verantwoordelijk is; dit is een veel te makkelijke analyse. Er is veel meer aan de hand bij Club Brugge.

De malaise van de laatste jaren is voor mij meer een collectieve verantwoordelijkheid, vooral het management moet in eigen boezem durven kijken. Als je dan dit artikel leest, dan hebben ze het nog altijd niet begrepen bij Club. En hoeveel erger moet het nog worden om het te beseffen? Club moest zich altijd geplaatst hebben voor de Europa-league. Dit is gewoon een ramp! Er wordt gezegd dat je je nu volop kan concentreren op het kampioenschap en de beker; de trainer met de vinger gewezen, en nu verder naar de orde van de dag? Komaan zeg.

Vandaag ben je de held, de dag erna zetten ze je bij het afval? Dahmane, Chavez, Kouemaha, Vleminckx, Tchité, Jorgensen Stenmann, Almeback, Figueras, Bakenga, Buysse, Daerden, Evens, Jorgačević, Vermeulen, ...

Idem met de trainers op 7 jaar tijd: Ceulemans, Ferrera, Janevski, Mathijssen, Koster, Verkempinck (op welke manier is die bij het afval gezet zeg), Daum, Leekens, Clement en nu Garrido?

Het management bij Club is te nerveus: ze kopen te snel aan, en verbranden veel te snel spelers.

Bart Buysse loopt daar niemeer rond om een nekschot aan de trainer te geven.

pina

Legacy Member
Garrido is toch maar een sukkelaar op tactisch vlak. Hij ziet het toch niet

Booka Shade

Legacy Member
Inderdaad, Garrido is niet de trainer die FCB kampioen gaat maken hoor..

Nog altijd een vraag waarom ze dieje Boli Bolingoli er niet ingesmeten hebben. Die kon eventueel nog iets forceren, die geeft hem 100% ipv Gudjonsson erop te zetten met tegengoesting. En dan nog maar te zwijgen van Högli en De Bock, hebben jullie echt geen betere backs?

Anoniem15

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Dat stadion was gebouwd voor het EK he.

En dat laatste is gewoon ook logisch. Het niveau van onze competitie kan zeker hoger, maar in een klein land als het onze is het gewoon onmogelijk om een competitie van hetzelfde niveau als Spanje, Engeland of Duitsland te hebben. Of al onze ploegen moeten opeens opgekocht worden door oliemiljonairs.
Zelfs al had onze competitie het niveau van de Nederlandse, Portugese of Franse (wat in theorie met goed bestuur en goede investeringen niet onmogelijk is, minus de olieploegen dan), dan zouden onze titularissen nog steeds verkassen naar Spanje, Engeland of Duitsland.

Kijk bvb naar de selectie van Frankrijk. In dat basiselftal zitten er ook nauwelijks die in de Franse competitie spelen hoor.

Wij hebben in 2000 ook een EK georganiseerd, waar staan die stadions hier? Vergelijken met Spanje, Engeland of Duitsland is te gek.

LaBuenaVida

Legacy Member
Booka Shade zei:
Inderdaad, Garrido is niet de trainer die FCB kampioen gaat maken hoor..

Nog altijd een vraag waarom ze dieje Boli Bolingoli er niet ingesmeten hebben. Die kon eventueel nog iets forceren, die geeft hem 100% ipv Gudjonsson erop te zetten met tegengoesting. En dan nog maar te zwijgen van Högli en De Bock, hebben jullie echt geen betere backs?

We hebben geen andere backs.
Meunier? (nee, dat is in mijn ogen nog steeds een flankaanvaller), Vlachos? (die is nog niet officieel van Club..)
Maar hé, een verdediger is geen prioriteit meer...

Tuninboy

Legacy Member
St0wned zei:
Zou Daum nog willen terug keren? :unsure:

Die gast heeft het gezien op da half jaar denk ik. Daarom dat hij stopte.

Garrido moet je opzich niet 100% de schuld geven. Ik denk dat Brugge gewoon gisteren had moeten winnen. Op papier de betere, dan mag je nog geen deftige taktiek hebben. Een 1-0 situatie recht trekken in eigen huis was echt wel een must. Maar de prestatie was rete zwak van Brugge. En opzich terecht dat ze eruit liggen. Er waren 2 spelers die het niveau omhoog kregen, da was Lestienne & Sobota. Tis dat die polen hun verdediging goed werk leverde maar Brugge gewoon zo triest was dat Tommeke gewoon geen deftige bal kreeg, en er geen aansluiting was. En als ge dan Brugge hun backs ziet. Dan moet ik Ollie nog bena gaan bewonderen.. Hogli & LDB komen veel te kort, en die eerste 2 goals zet je maar op LDB zijn naam. Die jongen is gebrainwashed door Bartje precies. Zo slecht verdedigen. Zelden gezien.

|nfected

Legacy Member
Natuurlijk is Garrido verantwoordelijk. Het is niet omdat je met bepekte groep zit:
- geen pressing kan doen
- uw middenveld niet kan dichter bij elkaar laten aansluiten
- uw verdediging niet zo hoog moet laten spelen
- iets wat van looplijnen er in krijgen
- tactische aanpassingen doen tijdens een wedstrijd begot
- de juiste namen op het blad zetten

En hij sukkelt al van dag 1 daarmee. Ja club heeft ff goed voetbal gebracht vorig jaar. Vooral dankzij het aanwezige potentieel van de spelers.

Maar de sfeer in de kleedkamers zit goed ze mannen!

Tuninboy

Legacy Member
|nfected zei:
Natuurlijk is Garrido verantwoordelijk. Het is niet omdat je met bepekte groep zit:
- geen pressing kan doen
- uw middenveld niet kan dichter bij elkaar laten aansluiten
- uw verdediging niet zo hoog moet laten spelen
- iets wat van looplijnen er in krijgen
- tactische aanpassingen doen tijdens een wedstrijd begot
- de juiste namen op het blad zetten

En hij sukkelt al van dag 1 daarmee. Ja club heeft ff goed voetbal gebracht vorig jaar. Vooral dankzij het aanwezige potentieel van de spelers.

Maar de sfeer in de kleedkamers zit goed ze mannen!

De spelers zijn conditioneel gewoon te slecht. Zaten er nu al helemaal doorheen & dan is er nog niet op pressing gespeeld.

Maar de prestatie voetballend was gewoon veel te zwak. Ballen maar naar voor trappen ect hoeft toch niet, ipv vanachter te beginnen voetballen, als speel je de bal terug naar Ryan. Nee, ze krijgen de bal & dan ist baf, lange bal naar TDS/Lestienne of Wang.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan