Artikel in Nieuwsblad:
?Garrido verantwoordelijk, maar niet ter discussie? - Sportwereld
Alsof enkel Garrido hiervoor verantwoordelijk is; dit is een veel te makkelijke analyse. Er is veel meer aan de hand bij Club Brugge.
De malaise van de laatste jaren is voor mij meer een collectieve verantwoordelijkheid, vooral het management moet in eigen boezem durven kijken. Als je dan dit artikel leest, dan hebben ze het nog altijd niet begrepen bij Club. En hoeveel erger moet het nog worden om het te beseffen? Club moest zich altijd geplaatst hebben voor de Europa-league. Dit is gewoon een ramp! Er wordt gezegd dat je je nu volop kan concentreren op het kampioenschap en de beker; de trainer met de vinger gewezen, en nu verder naar de orde van de dag? Komaan zeg.
Vandaag ben je de held, de dag erna zetten ze je bij het afval? Dahmane, Chavez, Kouemaha, Vleminckx, Tchité, Jorgensen Stenmann, Almeback, Figueras, Bakenga, Buysse, Daerden, Evens, Jorgačević, Vermeulen, ...
Idem met de trainers op 7 jaar tijd: Ceulemans, Ferrera, Janevski, Mathijssen, Koster, Verkempinck (op welke manier is die bij het afval gezet zeg), Daum, Leekens, Clement en nu Garrido?
Het management bij Club is te nerveus: ze kopen te snel aan, en verbranden veel te snel spelers.