Archief - UEFA Europa League 2013/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ViezeFreddyyy

Legacy Member
Cinnead zei:
Ik was ook content dat ze zijn blijven vechten hoor.. beter dat dan de kopjes te laten hangen.
Voila, maar toch was het nog te weinig -.-"

Er is idd Dringend verandering nodig. En motivatie bij spelers ligt niet aan de trainer alleen...? Altijd onmiddellijk op de trainer steken. Sad. Tis een geheel die er moet voor gaan. Kzeg niet dat er tactisch fouten in zaten, maar al gezien met welke jonge spelers die werkt? Bijna onmogelijk alles tactisch te gaan uitwerken daarmee. Het zal nu vechten worden voor de Belgische competitie en Beker van België. In ieder geval gaan ze niet moeten tjanken dat ze minder goeie benen hebben door Europese wedstrijden. Tis alles of niets..

stungunner

Legacy Member
nu hoor ik Garrido zeggen dat Club voluit voor de titel gaat.

Succes zou ik zeggen met deze kern

Een bankzitter van bij RSCA
Een chinees die toevallig paar wedstrijden in devoorbereiding goed heeft gespeeld
Een spanjaard die met moeite 75 minuten aankan
Een israeliër die 1 op de 4 matchen goed speelt
Een linksback die de stress van een topclub niet aankan (en we hebben met Stenman al een betere...)
Een rechtsback die een nog slechtere voorzet heeft dan Deschacht (en minstens even houterig is)
Een centrale verdediger van 19 jaar die niet bepaald tot de top van de belgische U19 behoort
Een keeper die rare stoten begint uit te halen
.....

zouden we nog iets nodig hebben om voor de titel te gaan?

MrBrightside

Legacy Member
bluecadet3 zei:
Serieus die brugge supporters bij de 3 - 3
gans die tribune springt recht en dat stadion HUUUJUUUUUHJjuuuUUHH

Natuurlijk, vinden die mannen van Polen dat niet meer zo erg dat die 3 minuten voor affluiten nog een goal tegen krijgen. Er moet namelijk met 5-3 gewonnen worden vooraleer Brugge zou mogen beginnen zingen! Wat een zeef was die verdediging.. En dat Brugge of misschien zelfs ZW in de JPL dit jaar zal meedoen voor het kampioenschap zal al veel zeggen over onze juples liga.

Pattex

Legacy Member
NemesisBE zei:
Er worden hier weer mooi conclusies getrokken uit een matchke ...
Typisch wel, khad niet anders verwacht. Gemakkelijk natuurlijk om langs de kant te staan roepen en tieren dat alles slecht is wat er nu gebeurt.
Geef mij anders eens een haalbare vervanger voor Bacca die het bestuur zou/had kunnen aantrekken? Niet dat ik fan ben van De Sutter, want dan hadden ze imo even goed Vleminckx kunnen houden, maar bon. Geef mij een goalgetter die Bacca direct doet vergeten!

Misschien moeten ze gewoon voor Vossen gaan en Gudjohnsen verkopen. Wie weet wil Genk wel meewerken nu zij hun goalgetter hebben :woohoo:

Sorry, maar Vossen kunt ge niet betalen :)

Babaluna

Legacy Member
NemesisBE zei:
Er worden hier weer mooi conclusies getrokken uit een matchke ...
Typisch wel, khad niet anders verwacht. Gemakkelijk natuurlijk om langs de kant te staan roepen en tieren dat alles slecht is wat er nu gebeurt.
Geef mij anders eens een haalbare vervanger voor Bacca die het bestuur zou/had kunnen aantrekken? Niet dat ik fan ben van De Sutter, want dan hadden ze imo even goed Vleminckx kunnen houden, maar bon. Geef mij een goalgetter die Bacca direct doet vergeten!

Misschien moeten ze gewoon voor Vossen gaan en Gudjohnsen verkopen. Wie weet wil Genk wel meewerken nu zij hun goalgetter hebben :woohoo:

Mjah wie hoog van den toren roept , die blah blah ( u kent het spreekwoord wel) :)

De eerste speeldag verloor Anderlecht en won FCB en werd er al ge sproken dat wij geen PO1 gingen halen en Brugge Kampioen , Wang was DE superspeler, Tommeke ging vlot scoren ,ect .

Voetjes op de grond en presteren in de JPL zouk zeggen .

Jonas89

Legacy Member
Straks loting, ben benieuwd. Ik verwacht terug een zware tegenstander :p

NemesisBE

Legacy Member
stungunner zei:
nu hoor ik Garrido zeggen dat Club voluit voor de titel gaat.

Succes zou ik zeggen met deze kern

Een bankzitter van bij RSCA
Een chinees die toevallig paar wedstrijden in devoorbereiding goed heeft gespeeld
Een spanjaard die met moeite 75 minuten aankan
Een israeliër die 1 op de 4 matchen goed speelt
Een linksback die de stress van een topclub niet aankan (en we hebben met Stenman al een betere...)
Een rechtsback die een nog slechtere voorzet heeft dan Deschacht (en minstens even houterig is)
Een centrale verdediger van 19 jaar die niet bepaald tot de top van de belgische U19 behoort
Een keeper die rare stoten begint uit te halen
.....

zouden we nog iets nodig hebben om voor de titel te gaan?

ge valt in herhaling jongen :sleep:

Babaluna zei:
Mjah wie hoog van den toren roept , die blah blah ( u kent het spreekwoord wel) :)

De eerste speeldag verloor Anderlecht en won FCB en werd er al ge sproken dat wij geen PO1 gingen halen en Brugge Kampioen , Wang was DE superspeler, Tommeke ging vlot scoren ,ect .

Voetjes op de grond en presteren in de JPL zouk zeggen .

Ik heb geen van die vier bovenstaande statements ergens gehoord of gelezen. Tenzij wat onnozelaars die even een 'Brugge kampioen'-mopje maakten...

Racing_Genk

Legacy Member
Zulte:

APOEL FC (CYP)
SC Braga (POR)
Beşiktaş JK (TUR)
SK Rapid Wien (AUT)
Feyenoord (NED)

Hopen op Apoel of Wenen.


Standard:

IF Elfsborg (SWE)
Qarabağ FK (AZE)
WKS Śląsk Wrocław (POL)
FC Minsk (BLR)
VMFD Žalgiris (LTU)

Cerv.Be

Legacy Member
Pff sad, ik was gisteren enorm teleurgesteld. Wat ik allemaal gezien heb, het deed echt pijn voor de ogen. En dat er niemand afkomt dat die Polen een goede ploeg hebben, want dat is helemaal niet waar. Die waren gisteren nergens, alleen die Sobota die zou ik nog misschien in de JPL willen zien. Dom balverlies die de 0-1 inluidt. Dan wist je al hoe laat het was..

Dat er nog mensen zijn die zeiden dat we Donk niet gingen missen, ik zag gisteren 4 verdedigers die niet kunnen uitverdedigen. Duarte probeerde precies die rol op zich te nemen maar dat lukte langs geen kanten. Mechele was nog de beste van de 4 gisteren, speelt redelijk secuur. Hogli is echt schandalig, iedereen moet weg maar die kerel mag er gewoon blijven bijlopen. Begrijpen wie het begrijpen kan!

Als je ziet dat er een schrijnend te kort is aan kwaliteit probeer dan tenminste nog iets te doen met een Tchité, Stenman, Jorgenssen, ... Nee dank ze af, stuur ze naar andere ploegen om te trainen en op de eigen club zijn ze niet eens meer welkom. :')

Van een Fourlanos & Monteiro hebben we ook nog niks gezien. Adu valt ook steevast naast de basiself, die gast krijgt zelfs geen invalbeurten, maar Gudjo mag wel blijven zuigen zo hard hij kan.

Het commentaar op De Sutter is ook wel redelijk belachelijk imho, die kerel heeft geen toevoer.. De ballen vliegen langs alle komt om hem heen. Op de koop toe staat er zelfs ZELDEN iemand in steun wanneer hij de bal heeft. :sop:

Volgens mij gaan we weer minstens tot nieuwjaar afzien als Club supporter. /Frustrated

attimos

Legacy Member
Tja, zwijgen en incasseren is het enige wat men nu kan doen. Benieuwd hoelang Garrido het nu nog uitzingt, er zijn er de laatste jaren veel voor minder ontslaan. Enige mogelijke vervanger imo is Maes, maar dat zou een serieus pakske kluiten kosten.

pina

Legacy Member
de sutter zijn doelpunt, een typische de sutter-goal: frommel frommel om dan toch nog de hulp van 2 polen nodig te hebben die de bal er zelf half hebben ingeduwd :rofl:

Cinnead

Legacy Member
pina zei:
de sutter zijn doelpunt, een typische de sutter-goal: frommel frommel om dan toch nog de hulp van 2 polen nodig te hebben die de bal er zelf half hebben ingeduwd :rofl:

Geen enkel doelpunt van Club was zuiver...

Romelus

Legacy Member
NemesisBE zei:
ge valt in herhaling jongen :sleep:



Ik heb geen van die vier bovenstaande statements ergens gehoord of gelezen. Tenzij wat onnozelaars die even een 'Brugge kampioen'-mopje maakten...

Ik vind het bewonderenswaardig hoe positief je blijft. Het is niet een matchke in de JPL die we verliezen tegen OHL of Lierse. Dan zou ik uw relativisme begrijpen. Maar het is verdikke een voorrondewedstrijd van de EL tegen een Poolse ploeg. Als je dan al onderuit gaat, is er iets serieus mis.

Ik had toch wat meer kritiek verwacht van een journalist. Misschien ben je nog te veel fanboy...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan