Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Gavin

Legacy Member
Alle ijdele hoop na een redelijke start weer de ijskast in bij zwakke Anthony. De Belgische Adebayor als het ware!

Waarom dat ploegen die jongen nog aannemen, niet te vatten.

Exorikos

Legacy Member
Hoe ironisch. Interview van VDS met op de achtergrond een poster van Frank Vercauteren. :p

Proim

Legacy Member
media_xl_4292258.jpg

:')

N`Kr1pt

Legacy Member
Gavin zei:
Alle ijdele hoop na een redelijke start weer de ijskast in bij zwakke Anthony. De Belgische Adebayor als het ware!

Waarom dat ploegen die jongen nog aannemen, niet te vatten.

pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor :)
Een kleine analyse dringt zich op:

Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.

Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt

Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel

Truman'

Legacy Member
Tjha als men intern al geen discipline heeft en de trainingen al nonchalant verlopen, wat verwacht je dan van die standard mensen op het plein? :)

Weebl

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor :)
Een kleine analyse dringt zich op:

Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.

Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt

Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel

Het niveau dat VDB haalt is niet zo hoog als jij hier zit te verkondigen hoor..

Sportinggboy

Legacy Member
psp zei:
Nieuwe truitjes kunnen me niet echt bekoren...
Vooral het Paars-Witte truitje zou veel beter en mooier zijn zonder diene paarse band.

Dat paars witte is gewoon veel te druk.

Kzal ma een zwart aanschaffen dit jaar zeker :sop:

Squadra

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor :)
Een kleine analyse dringt zich op:

Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.

Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt

Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel

Subjectief gezever

J.Brown

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor :)
Een kleine analyse dringt zich op:

Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.

Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt

Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel

cry me a river

Olivier_Twister

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Dat paars witte is gewoon veel te druk.

Kzal ma een zwart aanschaffen dit jaar zeker :sop:


Achja msh een troost, toen we paar jaar geleden ook met een zwart-paars truitje speelde werden we kampioen :D

caoimhin

Legacy Member
Niets mis met ambitie en ervoor uitkomen. Kunnen andere ploegen wat van leren.

Svartálfar

Legacy Member
caoimhin zei:
Niets mis met ambitie en ervoor uitkomen. Kunnen andere ploegen wat van leren.

Club heeft dat al genoeg gedaan en toen werd er mee gelachen. Anderlecht doet het, "ja kunnen andere nog wat van leren". Bitch plz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan