Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Alle ijdele hoop na een redelijke start weer de ijskast in bij zwakke Anthony. De Belgische Adebayor als het ware!
Waarom dat ploegen die jongen nog aannemen, niet te vatten.

N`Kr1pt zei:pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor
Een kleine analyse dringt zich op:
Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.
Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt
Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel
Sportinggboy zei:
Weebl zei:Het niveau dat VDB haalt is niet zo hoog als jij hier zit te verkondigen hoor..
psp zei:Nieuwe truitjes kunnen me niet echt bekoren...
Vooral het Paars-Witte truitje zou veel beter en mooier zijn zonder diene paarse band.

N`Kr1pt zei:pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor
Een kleine analyse dringt zich op:
Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.
Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt
Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel
N`Kr1pt zei:pocognoli en bolat zijn anders niet veel beter hoor
Een kleine analyse dringt zich op:
Pocognoli: de minste voetballer van de 3 dus hij zou beter zijn muil houden en nederig wezen.
Bolat: kan beter gewoon zwijgen in het algemeen, want stoer doen met zo een hoog stemmetje, dat vloekt
Vandenborre: vergeleken met deze 2 pipo's is een heerser; moet wel kappen met dat al-qaeda kapsel
Sportinggboy zei:Dat paars witte is gewoon veel te druk.
Kzal ma een zwart aanschaffen dit jaar zeker![]()

Sportinggboy zei:
caoimhin zei:Niets mis met ambitie en ervoor uitkomen. Kunnen andere ploegen wat van leren.