Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:Tja, Wouters... Die naait ons echt elke keer als we spelen. Debiel dat het is.
En zeker als ik vergelijk met hetgeen ik zag van Partizan op de stream.Sh@D0wBE zei:Als ze zo gaan spelen krijgen ze in Europa ferme kletsen !![]()
Sh@D0wBE zei:Standard gaat kletsen krijgen in Europa .
