Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Hannibal

Legacy Member
adidas_2011.jpg

Geborduurde sterren op de nieuwe outfits. :love:
Worden morgen om 12.00 voorgesteld.

XTAZ

Legacy Member
De Bruyne (HLN):

"Standard leek ons wel knock-out te willen trappen. We hebben al zo weinig spelers en dan worden er nog veel getackeld ook. We zijn goed weggekomen."

Als de eerste klassers dus een beetje moeite doen kunnen ze Genk naar een ploeg van -10 man leiden ofzo? :p

Thaisho

Legacy Member
Denk dat Standard zwaar gaat hebben in de voorrondes , wacht denk dat ze zwaar gaan hebben , nee ben bijna zeker :) wa een zever dat hier weeral staat

een cupke vergelijken met voorrondes , jaja

Booka Shade

Legacy Member
Standard was een maat te klein voor Genk, zelfs met 11 tegen 10.
Schandalig slecht, oververdiend voor Genk.
We staan duidelijk nog heel ver en als we zo spelen tegen Zürich zal het noppes worden!

caoimhin

Legacy Member
Hannibal zei:
adidas_2011.jpg

Geborduurde sterren op de nieuwe outfits. :love:
Worden morgen om 12.00 voorgesteld.

Mocht wel, vond dat echt schaamtelijk bij het truitje van vorig jaar.

fcberke

Legacy Member
vossen zijn rode kaart telt deze voor in de competitie? zoals bij de beker van België

kocabar

Legacy Member
sterke match toch al terug.je ziet dat tchité toch nog altijd een super spits is ... ook als scoorde hij vandaag niet (met wat geluk wel ) ... toch nog steeds een heel sterk genk.die toch ook een zeer sterke bank hebben? barda ogunjumi, buffel ...

GaMe®

Legacy Member
Sinan Bolat (x3), uw moeder is een *. :lol:

Nee, serieus, heel de match mekkeren, mekkeren en maar mekkeren. :lol: Niet alleen Bolat trouwens, nog een paar andere spelers van Standard ook.

Tweede helft gaf Genk een goede indruk, wetende dat Vossen rood had, Barda & Ogunjimi op de bank bleven. Ziet er goed uit dus!

media_xl_4291656.jpg

FrownedUpon

Legacy Member
GaMe® zei:
Sinan Bolat (x3), uw moeder is een *. :lol:

Nee, serieus, heel de match mekkeren, mekkeren en maar mekkeren. :lol: Niet alleen Bolat trouwens, nog een paar andere spelers van Standard ook.

Tweede helft gaf Genk een goede indruk, wetende dat Vossen rood had, Barda & Ogunjimi op de bank bleven. Ziet er goed uit dus!

media_xl_4291656.jpg

Mai, dieie duikt me ogen toe.

kocabar

Legacy Member
fcberke zei:
vossen zijn rode kaart telt deze voor in de competitie? zoals bij de beker van België
Jelle Vossen kreeg tijdens de Supercupwedstrijd tegen Standard al in de eerste helft rood. Toch moet hij geen schorsing vrezen. De Supercup wordt immers georganiseerd door de Pro League en niet door de bond, en is dus geen officiële wedstrijd. De spits kan dan ook gewoon aantreden in Genks openingswedstrijd tegen Beerschot.

NemesisBE

Legacy Member
5 speeldagen schorsing + 2 voorwaardelijk verdomme! Ni meer, ni minder :angry:

somfortiwan

Legacy Member
Nja dan mogen ze Bolat ook schorsen voor zijn reactie in de extra tijd :p
Vossen is al gestraft door van het plein te vliegen, Bolat niet!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan