N`Kr1pt
Legacy Member
J.Brown zei:cry me a river
weet je wel wie ik ben, yo
ik ben machoman, de schrik van bilzen!
alle flikken kennen mij... en alle moslims
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.Brown zei:cry me a river
caoimhin zei:Niets mis met ambitie en ervoor uitkomen. Kunnen andere ploegen wat van leren.

Gavin zei:Alle ijdele hoop na een redelijke start weer de ijskast in bij zwakke Anthony. De Belgische Adebayor als het ware!
Waarom dat ploegen die jongen nog aannemen, niet te vatten.
Al die invalbeurten hebben hem vorig jaar geen goed gedaan. Vorige week stond hij aan de aftrap van alle oefenmatchen en deze week bij de supercup. Stilaan zie ik toch verbetering en meer vertrouwen. Als Vercouteren hem begin volgend seizoen zoveel vertrouwen blijft geven gaat die terug zijn niveau halen, daar ben ik zeker van. Ik weet niet of gij zijn lichaam al tegoei gezien hebt? Één groot blok waar ge de bal niet zomaar van af snoept. Zeker niet al die jonge spelertjes bij de middenmoters in de JPL.
Svartálfar zei:Club heeft dat al genoeg gedaan en toen werd er mee gelachen. Anderlecht doet het, "ja kunnen andere nog wat van leren". Bitch plz.
Svartálfar zei:Club heeft dat al genoeg gedaan en toen werd er mee gelachen. Anderlecht doet het, "ja kunnen andere nog wat van leren". Bitch plz.
Amai ja, zijne fysiek ...GaMe® zei:Ik weet niet of gij zijn lichaam al tegoei gezien hebt? Één groot blok waar ge de bal niet zomaar van af snoept. Zeker niet al die jonge spelertjes bij de middenmoters in de JPL.
BleKKie zei:Club haalt wel al 6 jaar niets meer hé, dan moet je niet afkomen met de ambitie dat je de titel wil winnen imo.
Anderlecht heeft vorig jaar hun slechtste jaar in x-aantal jaar gehad, dan kan je het jaar daarop toch wel nog ambitie tonen zonder daarvoor aangepakt te worden imo.
BleKKie zei:Club haalt wel al 6 jaar niets meer hé, dan moet je niet afkomen met de ambitie dat je de titel wil winnen imo.
Anderlecht heeft vorig jaar hun slechtste jaar in x-aantal jaar gehad, dan kan je het jaar daarop toch wel nog ambitie tonen zonder daarvoor aangepakt te worden imo.
Dat zegt Anderlecht toch alle jaren aan het begin van het seizoen ?Svartálfar zei:Dat ze dan zeggen dat ze de titel ambieren, maar nee ze willen in ene keer titel en beker.
Hoe lang is de laatste dubbel al geleden?

Svartálfar zei:Dat ze dan zeggen dat ze de titel ambieren, maar nee ze willen in ene keer titel en beker.
Hoe lang is de laatste dubbel al geleden?
Eagle` zei:en waarom ni, moeten we dan vanaf nu zeggen we gaan voor de 2de plaats komaan ... ma bon ja ambitie mogen we ni meer hebben, enkel die uit brussel mogen dat met hunne 18-jarige wereldspits :ironic:
Hannibal zei:Dat zegt Anderlecht toch alle jaren aan het begin van het seizoen ?![]()
Nic! zei:Inderdaad. Lijkt me logisch, Anderlecht zijnde.
HVH was enorm scherp in het interview, iets wat ik wel weet te appreciëren. Dat sommigen er geen fan van zijn, oké. Maar een compleet incompetente manager kan je hem echt niet noemen.
Blijven geloven jongen.