Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

NotoriousP

Legacy Member
caoimhin zei:
Niets mis met ambitie en ervoor uitkomen. Kunnen andere ploegen wat van leren.

Van hoe je hoge eisen kan opstellen om uw fans terug opgepompt te krijgen en ze op het einde van het seizoen teleur te stellen? :)

GaMe®

Legacy Member
Gavin zei:
Alle ijdele hoop na een redelijke start weer de ijskast in bij zwakke Anthony. De Belgische Adebayor als het ware!

Waarom dat ploegen die jongen nog aannemen, niet te vatten.

Kortzichtig hoor. :) Al die invalbeurten hebben hem vorig jaar geen goed gedaan. Vorige week stond hij aan de aftrap van alle oefenmatchen en deze week bij de supercup. Stilaan zie ik toch verbetering en meer vertrouwen. Als Vercouteren hem begin volgend seizoen zoveel vertrouwen blijft geven gaat die terug zijn niveau halen, daar ben ik zeker van. Ik weet niet of gij zijn lichaam al tegoei gezien hebt? Één groot blok waar ge de bal niet zomaar van af snoept. Zeker niet al die jonge spelertjes bij de middenmoters in de JPL.

media_xl_4292257.jpg

starspike

Legacy Member
Ik begin het nu pas te vatten dat de kermis weer begonnen is.... Dinsdag Partizan, volgend weekend de eerste competitiematch en we zijn weer helemaal vertrokken!

caoimhin

Legacy Member
Svartálfar zei:
Club heeft dat al genoeg gedaan en toen werd er mee gelachen. Anderlecht doet het, "ja kunnen andere nog wat van leren". Bitch plz.

Nu ben je er toch mee aan het lachen :lolz:

BleKKie

Legacy Member
Svartálfar zei:
Club heeft dat al genoeg gedaan en toen werd er mee gelachen. Anderlecht doet het, "ja kunnen andere nog wat van leren". Bitch plz.

Club haalt wel al 6 jaar niets meer hé, dan moet je niet afkomen met de ambitie dat je de titel wil winnen imo.
Anderlecht heeft vorig jaar hun slechtste jaar in x-aantal jaar gehad, dan kan je het jaar daarop toch wel nog ambitie tonen zonder daarvoor aangepakt te worden imo.

Gavin

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik weet niet of gij zijn lichaam al tegoei gezien hebt? Één groot blok waar ge de bal niet zomaar van af snoept. Zeker niet al die jonge spelertjes bij de middenmoters in de JPL.
Amai ja, zijne fysiek ...


Ik zal toch degene zijn die zal lachen met dwaze Anthony eens ie mentaal weer eens door het ijs zakt. Na zijn drie goede matchen per seizoen te hebben gespeeld natuurlijk. Chance dat het een voetballer is, kan ie toch nog iets van zijn leven maken.

Svartálfar

Legacy Member
BleKKie zei:
Club haalt wel al 6 jaar niets meer hé, dan moet je niet afkomen met de ambitie dat je de titel wil winnen imo.
Anderlecht heeft vorig jaar hun slechtste jaar in x-aantal jaar gehad, dan kan je het jaar daarop toch wel nog ambitie tonen zonder daarvoor aangepakt te worden imo.

Dat ze dan zeggen dat ze de titel ambieren, maar nee ze willen in ene keer titel en beker.

Hoe lang is de laatste dubbel al geleden?

caoimhin

Legacy Member
Als je dat al niet meer als ambitie mag hebben Anderlecht zijnde .. als er maar kan gezaagd worden zeker?

Eagle`

Legacy Member
BleKKie zei:
Club haalt wel al 6 jaar niets meer hé, dan moet je niet afkomen met de ambitie dat je de titel wil winnen imo.
Anderlecht heeft vorig jaar hun slechtste jaar in x-aantal jaar gehad, dan kan je het jaar daarop toch wel nog ambitie tonen zonder daarvoor aangepakt te worden imo.

en waarom ni, moeten we dan vanaf nu zeggen we gaan voor de 2de plaats komaan ... ma bon ja ambitie mogen we ni meer hebben, enkel die uit brussel mogen dat met hunne 18-jarige wereldspits :ironic:

SIO

Legacy Member
Van mij mag Brugge dat gerust zeggen met de huidige transferpolitiek, veel liever dat dan een Genk/Standard dat elkaar tot de laatste speeldag in de favorietenrol zit te duwen :sleep:

Hannibal

Legacy Member
Svartálfar zei:
Dat ze dan zeggen dat ze de titel ambieren, maar nee ze willen in ene keer titel en beker.

Hoe lang is de laatste dubbel al geleden?
Dat zegt Anderlecht toch alle jaren aan het begin van het seizoen ? :wtf:

BleKKie

Legacy Member
Svartálfar zei:
Dat ze dan zeggen dat ze de titel ambieren, maar nee ze willen in ene keer titel en beker.

Hoe lang is de laatste dubbel al geleden?

Ja, een club als Anderlecht en met de recente geschiedenis in dacht zijnde (5 jaar tot nu) mag dat wel zeggen imo.

Eagle` zei:
en waarom ni, moeten we dan vanaf nu zeggen we gaan voor de 2de plaats komaan ... ma bon ja ambitie mogen we ni meer hebben, enkel die uit brussel mogen dat met hunne 18-jarige wereldspits :ironic:

Vorig jaar was het huiswerk zogezegd ook af en het jaar daarvoor was de kloof gedicht en veel blabla, maar het draaide ook op niets uit. Dat ze, als nieuw bestuur dan nog, wat voorzichtiger zijn in hun ambitie vind ik wel gepast ja.

Didierke10

Legacy Member
Er is een spreekwoord dat zegt 'wie laatst lacht, best lacht'.
Dus we zullen zien.

Nic!

Legacy Member
Hannibal zei:
Dat zegt Anderlecht toch alle jaren aan het begin van het seizoen ? :wtf:

Inderdaad. Lijkt me logisch, Anderlecht zijnde.

HVH was enorm scherp in het interview, iets wat ik wel weet te appreciëren. Dat sommigen er geen fan van zijn, oké. Maar een compleet incompetente manager kan je hem echt niet noemen.

NemesisBE

Legacy Member
Nic! zei:
Inderdaad. Lijkt me logisch, Anderlecht zijnde.

HVH was enorm scherp in het interview, iets wat ik wel weet te appreciëren. Dat sommigen er geen fan van zijn, oké. Maar een compleet incompetente manager kan je hem echt niet noemen.

:rofl: Blijven geloven jongen.

stormtrooper

Legacy Member
HVH is geen supermanager maar heeft zijn verdiensten. Collin lijkt mij een veel groter probleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan