Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

starspike

Legacy Member
Als de manager een manager is zoals Degraen bij ons, houdt hij zich vooral bezig met onderhandelingen en de financiële kant van de zaken. De effectieve KEUZE van met wie er onderhandeld moet worden, is niet de zaak van zo aan manager.
Ik weet nu niet of dit in RSCA het geval is met HVH. Maar indien het zo is, kan je hem eerder verwijten dat ze teveel geld geven aan X of Y dan dat ze specifiek voor X of Y gaan.

sharpshot

Legacy Member
en analisten Gert Verheyen, Johan Boskamp, Gunther Schepens en Peter Vandenbempt.

facepalmzzzp11.gif

hotmieltje

Legacy Member
Ik ben zelf voor Brugge, maar ik denk dat het Anderlecht zal worden.
Als het toch Club wordt, is het feest dan nog groter voor mij overigens :)

Morrissey

Legacy Member
NemesisBE zei:
:rofl: Blijven geloven jongen.

Heeft enkele foute beslissingen genomen in het verleden, heeft voor bepaalde spelers te veel betaald, en pronkte met iets te hoge contracten. Maar hij heeft wel het grootste aandeel in de komst van topspelers als Boussoufa, Suarez, Vargas, Frutos, Pareja, Biglia, Juhasz, en nog zoveel meer.. Ook het behouden van jonge talenten als Lukaku, Praet, Musonda,... waar talrijke topclubs al jarenlang achter zitten, heeft hij weten te houden. Oké, mits de nodige financiële opofferingen, maar hij slaagde er wel in.

Ik ben er geen op en top fan van, maar beweren dat Herman niks goed doet, getuigt van enorme oogkleppen.

BBQezel

Legacy Member
Fireflies zei:
Heeft enkele foute beslissingen genomen in het verleden, heeft voor bepaalde spelers te veel betaald, en pronkte met iets te hoge contracten. Maar hij heeft wel het grootste aandeel in de komst van topspelers als Boussoufa, Suarez, Vargas, Frutos, Pareja, Biglia, Juhasz, en nog zoveel meer.. Ook het behouden van jonge talenten als Lukaku, Praet, Musonda,... waar talrijke topclubs al jarenlang achter zitten, heeft hij weten te houden. Oké, mits de nodige financiële opofferingen, maar hij slaagde er wel in.

Ik ben er geen op en top fan van, maar beweren dat Herman niks goed doet, getuigt van enorme oogkleppen.

Geen enkele manager is top, maar tis hem wel gegeven dat hij weet hoe spelers bij de club te houden die bij 9/10 bij alle andere belgische clubs al lang zouden vertrokken zijn.

somfortiwan

Legacy Member
Door ze meer geld te geven, geld dat er bij 9/10 van alle Belgische clubs niet is...

Morrissey

Legacy Member
Alsof dat geld bij Club en Standard er niet is zeker. Bij Club spenderen ze al jarenlang miljoenen aan transfers, zonder ook maar 1 speler voor een hoog bedrag te verkopen. Bij Standard rolt het geld binnen, maar betalen ze geen zware contracten. Het is er wel, maar ze willen gewoon dat geld niet aan lonen besteden, da's een keuze van de club zelf, maar beweren dat het geld er niet is...

Boukreev

Legacy Member
Fireflies zei:
Alsof dat geld bij Club en Standard er niet is zeker. Bij Club spenderen ze al jarenlang miljoenen aan transfers, zonder ook maar 1 speler voor een hoog bedrag te verkopen. Bij Standard rolt het geld binnen, maar betalen ze geen zware contracten. Het is er wel, maar ze willen gewoon dat geld niet aan lonen besteden, da's een keuze van de club zelf, maar beweren dat het geld er niet is...

rsca eeft toch al jaren budget van zo'n 30 M, terwijl brugge, standard, genk, gent rond de 20 M zitten (laatste 2-3 jaar mss aan het opdrijven).

50% meer zou ik toch wel aanzienlijk verschil durven noemen en daarmee kan je idd wat hogere lonen permiteren

somfortiwan

Legacy Member
+ de goede (lees: spelers die meer dan 2 matchen na elkaar kunnen spelen) spelers van Brugge, Standard en zelfs Genk gaan niet weg voor een appel en een ei, vandaar dat ik 9/10 zei en niet 10/10... (ook al weet ik dat 9/10 van 16 ploegen maar 14,4 is en dus niet genoeg is, maar ge weet wat ik bedoel hè)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan