Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
Hilarisch om te zien dat Bruggelingen nu inderdaad doen alsof Birmingham een topploeg is. Man, leer toch eens toe te geven dat het gewoon slecht was ipv Brugge te verdedigen.

Als ik jullie moet geloven, dan zou Brugge in de premier league dus gewoon fataal degraderen (want Birmingham is een middenmotor in championship -staan 16e- dus zouden er niet veel van bakken in de premier league)? Ik denk dat Brugge toch wel 15-16e kan worden :p,

Weebl

Legacy Member
Idd, Vadis was nergens, Høgli ondermaats, Rafa nog erger en dan moet je 3 19-jarigen inbrengen die amper meekunnen in de JPL.
Brugge moet gewoon beter kunnen, maar ik versta niet dat Koster niet ingrijpt bij al die hoge ballen. Onze dutskes kunnen nooit duels winnen tegen zo beren, maar ze bleven maar in de kaart van Brum spelen.
Ach ja, vijgen na Pasen. Club was veel te zwak, maar 't is nog niet te laat :).

Vedeco

Legacy Member
De bank van Brugge moet alleszins sterker om Europees mee te draaien. Birmingham smijt er 20 minuten voor tijd nog 2 spitsen in die klaarblijkelijk uitstekend op elkaar zijn ingespeeld. Bingo.

Alcoholic Punk

Legacy Member
rebensmans zei:
want Birmingham is een middenmotor in championship -staan 16e- dus zouden er niet veel van bakken in de premier league

Hun positie zegt momenteel nog niks, hebben 3 wedstrijden te goed. Kunnen (zeg dus wel kunnen) daarna mogelijks bij de top aansluiten.

St0wned

Legacy Member
rebensmans zei:
Ik vermoed dat Birmingham van het niveau Lokeren (van vorig seizoen dus PO1) is.

Budget Birmingham is veel groter dan gelijk welke ploeg uit België en wss dicht bij 10 keer het budget van Lokeren. ;)

Cerv.Be

Legacy Member
Weebl zei:
en dan moet je 3 19-jarigen inbrengen die amper meekunnen in de JPL.
Die 3 kunnen zeker mee in JPL, maar Europees is nog helemaal iets anders dan onze jupkes league. Ze moeten ook nog véél ervaring op doen.

Svartálfar

Legacy Member
rebensmans zei:
Hilarisch om te zien dat Bruggelingen nu inderdaad doen alsof Birmingham een topploeg is. Man, leer toch eens toe te geven dat het gewoon slecht was ipv Brugge te verdedigen.

Als ik jullie moet geloven, dan zou Brugge in de premier league dus gewoon fataal degraderen (want Birmingham is een middenmotor in championship -staan 16e- dus zouden er niet veel van bakken in de premier league)? Ik denk dat Brugge toch wel 15-16e kan worden :p,

Lezen is u blijkbaar ook niet gegeven, er zijn al genoeg clubsupporters die hebben toegegeven dat Club verdiend heeft verloren.

Neemt niet weg dat de championship qua algemeen niveau sterker is dan de JPL.

Hannibal

Legacy Member
sharpshot zei:
Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.

Jullie moeten niet zo geërgerd zitten en meteen denken dat iemand jullie in een hoekje duwt, ik vind het goed enkel vraag ik me soms af hoe rsca zo'n matchen kan winnen als ik ze bezig ziet. Niet goed of zelfs slecht spelen maar toch winnen is een luxe, ik wou dat club dat ook meer kon.

@pina, ja iedere ploeg waar rsca tegen speelt is meteen minder, dat bedoel ik ja x



Ligt ook aan de manier waar Birmingham speelt, zo fysiek spelen kom je in de verste verte niet tegen in België. Vind ik wel jammer want het levert toch leuk voetbal op.
Zever in pakskes enal. Enkel de wedstrijd tegen Moskou hebben we tactisch anders aangepakt de andere wedstrijden hebben we altijd aanvallend voetbal gebracht.

Cartek

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Die 3 kunnen zeker mee in JPL, maar Europees is nog helemaal iets anders dan onze jupkes league. Ze moeten ook nog véél ervaring op doen.

Wat bedoel je toch met Europees is nog helemaal iets anders?
Precies of ploegen zoals maribor, graz, athene, poltava, kopenhagen iets zouden kunnen betekenen in onze competitie. Altijd die redenering van het is Europees dus het moet wel goed zijn..
Onze competitie is heus niet zo zwak.

Rbn13

Legacy Member
Cartek zei:
Wat bedoel je toch met Europees is nog helemaal iets anders?
Precies of ploegen zoals maribor, graz, athene, poltava, kopenhagen iets zouden kunnen betekenen in onze competitie. Altijd die redenering van het is Europees dus het moet wel goed zijn..
Onze competitie is heus niet zo zwak.
:ironic:
Kopenhagen zou elk seizoen meespelen voor de prijzen, AEK haalt minstens PO1.

Racing_Genk

Legacy Member
St0wned zei:
Budget Birmingham is veel groter dan gelijk welke ploeg uit België en wss dicht bij 10 keer het budget van Lokeren. ;)
Budget zegt helemaal niks over de sterkte van de spelers.

Wat Cartek zegt klopt, alleen Kopenhagen zou idd meedoen. Rest haalt normaal gezien PO 1 niet. (Athene stelt niks meer voor)

Ik ben meestal pessimistisch over het niveau van onze competitie, maar wat sommigen hier zeggen slaat echt alles..

St0wned

Legacy Member
In het modern voetbal waar ongeveer alles om geld draait zegt je budget veel over je spelers. Het is niet puur toeval dat Manchester City nu meedoet voor de titel eh

Rubmifer

Legacy Member
rebensmans zei:
Budget zegt helemaal niks over de sterkte van de spelers.

Alsjeblieft hé, Birmingham kan hier altijd mee doen voor de titel en zou altijd makkelijk POI halen. Ik zeg niet dat brugge gisteren had moeten winnen gisteren, want ze waren niet goed, maar jij onderschat die ploeg nogal wat zeg.

Kan jij mij een argument geven waarom Birmingham het niveau van pakweg Lokeren is? Je bent nu al een hele tijd aan het zeggen dat ze hier nauwelijks aan de bak zouden komen, maar echt goede argumenten heb je nog niet gegeven.

pina

Legacy Member
sharpshot zei:
Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.

ik denk dat je in het verleden praat, want zoals eerder gezegd, waren de andere 2 matchen goed. Gisteren kon er gewoon niet mooi gevoetbald worden zoals tegen pakweg standard omdat je nog altijd met 2 ploegen moet zijn voor mooi voetbal. Sturm Graz heeft gewoon een muur opgezet voor hun keeper, dan is het voetballend altijd moeilijker. Ze speelden gewoon voor een punt. Ik vraag me dan ook af op wat jij je baseert om te zeggen dat ze slecht speelden.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik benadrukte: het Lokeren van vorig jaar dus die haalden PO1 he ;). Trouwens Birmingham in het algemeen doet altijd mee voor de titel (dus bv enkele jaren geleden wél), maar geen Birmingham dat zo zwak in de Championship speelt.

Argumenten:

Ik baseer mij op resultaten van Engelse EERSTEKLASSERS dit seizoen:

Krakau - Fulham 1-0
PAOK Saloniki 0-0 Tottenham Hotspur
Dinamo Kiev 1-1 Stoke City
Birmingham City 1-3 Sporting Braga
Fulham 1-1 FC Twente
+ Birmingham gaat met geluk winnen op Maribor

De ploegen die ik hier opnoem zijn een stuk beter dan Birmingham (subtop 1e klasse vs middenmoot 2e klasse) en toch behalen ze geen 'topresultaten' tegen clubs waar ook Brugge tegen KAN winnen. Uiteraard hebben ze ook goeie resultaten geboekt maar die laat ik hier achterwege :p

Als ik jullie moet geloven verliest Brugge altijd met 3-0 of 4-0 van Fulham/Stoke want ze zijn slechter dan Birmingham en Birmingham wordt normaal gezien ook zeer makkelijk verslagen door die ploegen.

Gelle kijkt precies teveel naar de naam 'Birmingham'. Als hun tegenstander 'Cardiff' was of Peterborough United (die het even goed doen als birmingham) zou iedereen hier verkondigen dat Brugge hun moest afslachten..

exo

Legacy Member
Boeie hoe het spelniveau van Brugge was en / of de tegenstander het al dan niet verdiende om te winnen. T'is Europees, ik hoop gewoon dat ze alle 3 erin slagen om te overwinteren.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.

We halen met mooi voetbal resultaten in Europa en België. Ik zou echt niet weten waarom ik als RSCA Fan dan niet tevreden zou zijn. Maar dat zal dan wel aan mij liggen. Nu mogen we morgen Standard / Genk / Brugge ... met 10-0 verslagen, jij zal altijd iets negatiefs vinden over RSCA. Dat zegt meer over u dan over RSCA.

De metamorfose die we ondergaan hebben van PO1 vorig jaar naar nu is gigantisch groot. Als je dan ziet dat we zeker nog niet op 100% spelen ziet dat er zeer goed uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan