Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,
.rebensmans zei:want Birmingham is een middenmotor in championship -staan 16e- dus zouden er niet veel van bakken in de premier league
rebensmans zei:Ik vermoed dat Birmingham van het niveau Lokeren (van vorig seizoen dus PO1) is.

Die 3 kunnen zeker mee in JPL, maar Europees is nog helemaal iets anders dan onze jupkes league. Ze moeten ook nog véél ervaring op doen.Weebl zei:en dan moet je 3 19-jarigen inbrengen die amper meekunnen in de JPL.
rebensmans zei:Hilarisch om te zien dat Bruggelingen nu inderdaad doen alsof Birmingham een topploeg is. Man, leer toch eens toe te geven dat het gewoon slecht was ipv Brugge te verdedigen.
Als ik jullie moet geloven, dan zou Brugge in de premier league dus gewoon fataal degraderen (want Birmingham is een middenmotor in championship -staan 16e- dus zouden er niet veel van bakken in de premier league)? Ik denk dat Brugge toch wel 15-16e kan worden,
Zever in pakskes enal. Enkel de wedstrijd tegen Moskou hebben we tactisch anders aangepakt de andere wedstrijden hebben we altijd aanvallend voetbal gebracht.sharpshot zei:Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.
Jullie moeten niet zo geërgerd zitten en meteen denken dat iemand jullie in een hoekje duwt, ik vind het goed enkel vraag ik me soms af hoe rsca zo'n matchen kan winnen als ik ze bezig ziet. Niet goed of zelfs slecht spelen maar toch winnen is een luxe, ik wou dat club dat ook meer kon.
@pina, ja iedere ploeg waar rsca tegen speelt is meteen minder, dat bedoel ik ja x
Ligt ook aan de manier waar Birmingham speelt, zo fysiek spelen kom je in de verste verte niet tegen in België. Vind ik wel jammer want het levert toch leuk voetbal op.
IceMaN.* zei:Die 3 kunnen zeker mee in JPL, maar Europees is nog helemaal iets anders dan onze jupkes league. Ze moeten ook nog véél ervaring op doen.
:ironic:Cartek zei:Wat bedoel je toch met Europees is nog helemaal iets anders?
Precies of ploegen zoals maribor, graz, athene, poltava, kopenhagen iets zouden kunnen betekenen in onze competitie. Altijd die redenering van het is Europees dus het moet wel goed zijn..
Onze competitie is heus niet zo zwak.
Budget zegt helemaal niks over de sterkte van de spelers.St0wned zei:Budget Birmingham is veel groter dan gelijk welke ploeg uit België en wss dicht bij 10 keer het budget van Lokeren.![]()
rebensmans zei:Budget zegt helemaal niks over de sterkte van de spelers.
sharpshot zei:Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.
. Trouwens Birmingham in het algemeen doet altijd mee voor de titel (dus bv enkele jaren geleden wél), maar geen Birmingham dat zo zwak in de Championship speelt.
sharpshot zei:Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.