sharpshot
Legacy Member
Sportinggboy zei:Heb jij de match in Moskou wel gezien ?? Ik denk het niet, anders ga je zeker niet zeggen dat Moskou niets voorstelt.
Vandaag stelde Graz niet veel voor neen, hetzelfde als Maribor bij jullie
Wat RSCA gepresteerd heeft met 9 op 9 en met 2 uitduels is gewoon prachtig, maar we weten al langer dat je niets goeds over RSCA kunt zeggen
Standard zou er toch nog moeten kunnen overgaan, tegen deze ploeg moet er thuis altijd gewonnen worden
Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.
Jullie moeten niet zo geërgerd zitten en meteen denken dat iemand jullie in een hoekje duwt, ik vind het goed enkel vraag ik me soms af hoe rsca zo'n matchen kan winnen als ik ze bezig ziet. Niet goed of zelfs slecht spelen maar toch winnen is een luxe, ik wou dat club dat ook meer kon.
@pina, ja iedere ploeg waar rsca tegen speelt is meteen minder, dat bedoel ik ja x
jeperdejep zei:Je kan niet zeggen dat onze competitie slechter is dan engelse tweede klasse op basis van deze wedstrijd. Veel spelers van club waren echt niet op niveau.
Ligt ook aan de manier waar Birmingham speelt, zo fysiek spelen kom je in de verste verte niet tegen in België. Vind ik wel jammer want het levert toch leuk voetbal op.



