Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Heb jij de match in Moskou wel gezien ?? Ik denk het niet, anders ga je zeker niet zeggen dat Moskou niets voorstelt.

Vandaag stelde Graz niet veel voor neen, hetzelfde als Maribor bij jullie

Wat RSCA gepresteerd heeft met 9 op 9 en met 2 uitduels is gewoon prachtig, maar we weten al langer dat je niets goeds over RSCA kunt zeggen :)

Standard zou er toch nog moeten kunnen overgaan, tegen deze ploeg moet er thuis altijd gewonnen worden

Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.

Jullie moeten niet zo geërgerd zitten en meteen denken dat iemand jullie in een hoekje duwt, ik vind het goed enkel vraag ik me soms af hoe rsca zo'n matchen kan winnen als ik ze bezig ziet. Niet goed of zelfs slecht spelen maar toch winnen is een luxe, ik wou dat club dat ook meer kon.

@pina, ja iedere ploeg waar rsca tegen speelt is meteen minder, dat bedoel ik ja x

jeperdejep zei:
Je kan niet zeggen dat onze competitie slechter is dan engelse tweede klasse op basis van deze wedstrijd. Veel spelers van club waren echt niet op niveau.

Ligt ook aan de manier waar Birmingham speelt, zo fysiek spelen kom je in de verste verte niet tegen in België. Vind ik wel jammer want het levert toch leuk voetbal op.

Jenthe

Legacy Member
Match van Standard was echt de slechtste wedstrijd van het hele seizoen. Hopelijk wordt daar in de winter wat aan gedaan,...

TazzDeMazz

Legacy Member
Tzijn er die hier toch altijd zwaar overdrijven ze. Club moet gewoon gaan winnen in engeland. Het klopt dat die engelse 2de klasse niet om mee te lachen is maar we hebben ook gezien dat brugge ze aankan en zeker als ze op een deftig niveau spelen. En dat birmingham dat dubbel en dik verdiend hebben is ook wel zever in pakskes. Als brugge niet overwintert dan mogen ze wel aan zichzelf wijten want deze poule is te doen.
En over het algemeen moet je toch ook kunnen zeggen dat poule brugge zwaarder is dan anderlecht. Loko ongeveer gelijk met braga maar birmingham ownt altijd aek en graz want die 2 stellen wel echt niet veel voor wat spreekt uit de resultaten.

Svartálfar

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Jammer dat ik blijkbaar eerder zoveel onzin en ongelooflijke dingen zat te verkondigen toen ik zei dat Club het moeilijk zou hebben en het niveau van de engelse tweede klasse niet te onderschatten is en zelfs beter is dan onze competitie.

Birmingham heeft die zege dubbel en dik verdiend. Waren gewoon beter.
Kvind het jammer voor Club want ik hoop altijd dat onze clubs het goed mogen doen Europees.
Maar op deze manier ga je zo'n match nooit winnen. Heel triestige partij.

Tuurlijk is championship > JPL maar de Belgische topploegen schat ik toch hoger in dan championshipniveau. Club was vandaag gewoon slecht, als ze spelen gelijk ze in de competitie bezig zijn winnen ze altijd.

Pseudo

Legacy Member
BeeLz zei:
Idd, veel mensen onderschatten denkik de championship. Maar qua niveau over de gehele lijn is dat voor mij toch de 5de grootste competitie na Spanje, Engeland, Duitsland en Italië. De absolute toppers van de Franse en Portugese competitie zijn natuurlijk sterker, maar over het algemeen is het gewoon een goede competitie. Zie je ook aan de sponsordeals, spelers en supportersaantallen. Ik geloof dat vorig jaar qua supporters de championship 4des was in Europa, voor Italië.

Uit curiositeit, welke grote namen zijn er onlangs uit de championship gekomen?

Cuth

Legacy Member
BeeLz zei:
Idd, veel mensen onderschatten denkik de championship. Maar qua niveau over de gehele lijn is dat voor mij toch de 5de grootste competitie na Spanje, Engeland, Duitsland en Italië. De absolute toppers van de Franse en Portugese competitie zijn natuurlijk sterker, maar over het algemeen is het gewoon een goede competitie. Zie je ook aan de sponsordeals, spelers en supportersaantallen. Ik geloof dat vorig jaar qua supporters de championship 4des was in Europa, voor Italië.

Is dat echt waar? Indien dat echt zo is.... :rofl:

The Black Mamba

Legacy Member
sharpshot zei:
Tuurlijk zijn hun prestaties goed 9/9 is neit iedereen gegeven, maar ik zou toch veel liever jullie poule hebben dan de onze, wij hebben "leukere" ploegen, jullie hebben de "makkelijkere" ploegen. Ik zeg dan ook "die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?". Ik neem niets weg van wat Rsca presteert, qua cijfers is het goed, enkel zou ik als fan dan minder tevreden zijn op de manier waarop. Maar als je daardoor overwintert, wrm niet.

Jullie moeten niet zo geërgerd zitten en meteen denken dat iemand jullie in een hoekje duwt, ik vind het goed enkel vraag ik me soms af hoe rsca zo'n matchen kan winnen als ik ze bezig ziet. Niet goed of zelfs slecht spelen maar toch winnen is een luxe, ik wou dat club dat ook meer kon.

Gekker moet het niet worden. Tegen Genk en Gent was dat inderdaad zo maar in Europa hebben we 2 wedstrijden met overtuigend gemak gewonnen en 1 wedstrijd slim gespeeld tegen een heel sterke tegenstander (en ja beter als Braga op dit moment , zie maar hun andere resultaten in competitie en EL).

waffel

Legacy Member
Sommigen onderschatten toch wel hoe moeilijk de wedstrijd op Lokomotiv was ze. Gelijkspelen was al heel nice, winnen een half mirakel. Was het ook niet eerste keer ooit dat Belgische ploeg op Russische bodem won?

Ik vind de poules gelijkaardig van Anderlecht en Club.

Lokomotiv = Braga
Birmingham>AEK
Graz=Maribor
AEK>Zestafoni

Anderlecht is op dit moment gewoon beter dan Club, ik vind dat ook niet meer dan normaal. Club nieuwe ploeg en Anderlecht oude ploeg met nieuwe spelers die de JPL al kennen. Ik denk dat Anderlecht vooral het verschil met zijn bank kan maken, met dat we daar nog Canesin-Vargas, en later-Molins zitten hebben. Ik verwacht, hoop, dat Vargas de plaats van Gillet uiteindelijk zal overnemen.

TazzDeMazz

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Gekker moet het niet worden. Tegen Genk en Gent was dat inderdaad zo maar in Europa hebben we 2 wedstrijden met overtuigend gemak gewonnen en 1 wedstrijd slim gespeeld tegen een heel sterke tegenstander (en ja beter als Braga op dit moment , zie maar hun andere resultaten in competitie en EL).

Precies of Lokomotiv is opeens ne topploeg... Braga en loko zijn voor mij van gelijkwaardig niveau want braga speelt nu ook niet meteen in een gemakkelijke competitie.

Hannibal

Legacy Member
Lokomotiv staat toch mooi 4de in de Russische competitie en voor RSCA op bezoek kwam waren ze 10 (?) matchen ongeslagen. Dat we daar zijn gaan winnen was inderdaad toch een stuntje.

Jepjep

Legacy Member
:rofl::rofl::rofl:

di-FM7E.gif

BeeLz

Legacy Member
Pseudo zei:
Uit curiositeit, welke grote namen zijn er onlangs uit de championship gekomen?

Is ook een beetje een andere situatie he, het blijft de 2de league in Engeland en de grote talenten gaan direct naar de topclubs omdat die er zijn. In België zijn Anderlecht etc het hoogst haalbare en naar het buitenland gaan voor een jonge speler is een grote stap.
Maar dat gezegd zijnde hebben heel veel Engelse toppers, subtoppers en toekomstige toppers in de championship gespeeld, via loans of gewoon. voorbeelden genoeg; Young, Jones, Adam, Cleverley, Lampard, Terry, Walker, Walcott, Parker, Johnson.

Denk dat meer dan de helft van de Engelse nationale ploeg ooit in de championship heeft gespeeld.

Racing_Genk

Legacy Member
Stop met de championship te verdedigen. Club Brugge is beter dan eender welke ploeg in die competitie, al zal het weinig schelen met de leiders daar. Ik vermoed dat Birmingham van het niveau Lokeren (van vorig seizoen dus PO1) is.

Al bij al 4/12 voor Belgie, ik ben wel ontgoocheld

NotoriousP

Legacy Member
Birmingham vergelijken met Lokeren is belachelijk, Birmingham heeft al spelers gekocht die duurder waren als heel Lokeren hun basis eleftal.
waffel zei:
Lokomotiv = Braga
Birmingham>AEK
Graz=Maribor

Poule Brugge > Poule Anderlecht, hoe belachelijk ben je bezig als je poules wilt vergelijken en dan ploegen uit de voorronde erbij neemt...

waffel zei:
Anderlecht is op dit moment gewoon beter dan Club, ik vind dat ook niet meer dan normaal. Club nieuwe ploeg en Anderlecht oude ploeg met nieuwe spelers die de JPL al kennen. Ik denk dat Anderlecht vooral het verschil met zijn bank kan maken, met dat we daar nog Canesin-Vargas, en later-Molins zitten hebben. Ik verwacht, hoop, dat Vargas de plaats van Gillet uiteindelijk zal overnemen.

Brugge kampt ook met blessures terwijl die bij jullie voornamelijk over zijn.

Klopgeest

Legacy Member
Birmingham speelde zeker zo goed, op z'n Engels, op 200% inzet en blijven gaan, doet ge dat daar niet kunt ge het vergeten bij de supporters. Totaal andere instelling dus valt eigenlijk amper te vergelijken.

Boterkoek

Legacy Member
waffel zei:
Lokomotiv = Braga
Birmingham>AEK
Graz=Maribor
AEK>Zestafoni


Zijt ge nu echt serieus? Der is wel een groot verschillen tussen die twee hoor. As ge een vergelijking wilt make, zorg dan da ze ust is eh.:wtf:

Bart Religion

Legacy Member
Lol, Birmingham vergelijken met Lokeren... Steek die in de Jupiler League en ze zijn makkelijk titelkandidaat #1.
Bijna heel hun ploeg zijn internationals. Zelfs die Spanjaard, Ibanez, heeft al meer dan 20 caps en was een enkele jaren geleden nog vaste waarde naast Puyol.

En zo'n ploeg gaan vergelijken met Lokeren :rofl:

'k zie Lokeren hier al de beker gaan winnen tegen Arsenal :D

caoimhin

Legacy Member
Wat een gedoe om toch maar de nederlaag te proberen minimaliseren. Club had gewoon moeten winnen, punt uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan