Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:in de vorige match en deze vandaag zie je toch meteen dat die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?

sharpshot zei:in de vorige match en deze vandaag zie je toch meteen dat die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?
pina zei:ah ja, want elke ploeg waar anderlecht van wint, wordt onmiddellijk gedegradeerd tot "een ploeg die niets/veel minder voorstellen"? Lokomotiv Moskou is wel een goede ploeg en anderlecht heeft daar op een diefje gewonnen, laat dat duidelijk zijn. Maar anderzijds is het omgekeerde scenario ook vaak gebleken: minstens de evenknie zijn van je tegenstander maar de kansen niet afmaken. Daar tegenover maakt de tegenstander dan zijn kansen wél af. Dat is puur een verschil in maturiteit.
9/9, ik kan mij niet direct herinneren wanneer we dat nog hebben gehaald in europa.

. Is de eerste ker dat ik dat weet, normaal is het bibberen tot de allerlaatste seconde van de laatste wedstrijd 
en we hebben de topscorer in onze rangen, 5de goal voor Suarez in 3 matchenJ.Brown zei:Riga bolt hem pls asap
Alcoholic Punk zei:Jammer dat ik blijkbaar eerder zoveel onzin en ongelooflijke dingen zat te verkondigen toen ik zei dat Club het moeilijk zou hebben en het niveau van de engelse tweede klasse niet te onderschatten is en zelfs beter is dan onze competitie.
Birmingham heeft die zege dubbel en dik verdiend. Waren gewoon beter.
Kvind het jammer voor Club want ik hoop altijd dat onze clubs het goed mogen doen Europees.
Maar op deze manier ga je zo'n match nooit winnen. Heel triestige partij.
Alcoholic Punk zei:Jammer dat ik blijkbaar eerder zoveel onzin en ongelooflijke dingen zat te verkondigen toen ik zei dat Club het moeilijk zou hebben en het niveau van de engelse tweede klasse niet te onderschatten is en zelfs beter is dan onze competitie.
Birmingham heeft die zege dubbel en dik verdiend. Waren gewoon beter.
Kvind het jammer voor Club want ik hoop altijd dat onze clubs het goed mogen doen Europees.
Maar op deze manier ga je zo'n match nooit winnen. Heel triestige partij.