Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-I-

Legacy Member
De negatieve commentaar op Ariel is gedaan :unsure:


A'lecht zit op een wolk, dat zal niet lang duren spijtig genoeg.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
in de vorige match en deze vandaag zie je toch meteen dat die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?

Heb jij de match in Moskou wel gezien ?? Ik denk het niet, anders ga je zeker niet zeggen dat Moskou niets voorstelt.

Vandaag stelde Graz niet veel voor neen, hetzelfde als Maribor bij jullie

Wat RSCA gepresteerd heeft met 9 op 9 en met 2 uitduels is gewoon prachtig, maar we weten al langer dat je niets goeds over RSCA kunt zeggen :)

Standard zou er toch nog moeten kunnen overgaan, tegen deze ploeg moet er thuis altijd gewonnen worden

pina

Legacy Member
sharpshot zei:
in de vorige match en deze vandaag zie je toch meteen dat die twee ploegen niets/veel minder voorstellen?

ah ja, want elke ploeg waar anderlecht van wint, wordt onmiddellijk gedegradeerd tot "een ploeg die niets/veel minder voorstellen"? Lokomotiv Moskou is wel een goede ploeg en anderlecht heeft daar op een diefje gewonnen, laat dat duidelijk zijn. Maar anderzijds is het omgekeerde scenario ook vaak gebleken: minstens de evenknie zijn van je tegenstander maar de kansen niet afmaken. Daar tegenover maakt de tegenstander dan zijn kansen wél af. Dat is puur een verschil in maturiteit.

9/9, ik kan mij niet direct herinneren wanneer we dat nog hebben gehaald in europa.

Sportinggboy

Legacy Member
pina zei:
ah ja, want elke ploeg waar anderlecht van wint, wordt onmiddellijk gedegradeerd tot "een ploeg die niets/veel minder voorstellen"? Lokomotiv Moskou is wel een goede ploeg en anderlecht heeft daar op een diefje gewonnen, laat dat duidelijk zijn. Maar anderzijds is het omgekeerde scenario ook vaak gebleken: minstens de evenknie zijn van je tegenstander maar de kansen niet afmaken. Daar tegenover maakt de tegenstander dan zijn kansen wél af. Dat is puur een verschil in maturiteit.

9/9, ik kan mij niet direct herinneren wanneer we dat nog hebben gehaald in europa.

Hoe lang dat geleden is weet ik niet maar al lang denk ik :p

Het enige dat ik erover vind:

Anderlecht heeft zich vanavond zo goed als verzekerd van Europese overwintering. De Brusselaars versloegen het Oostenrijkse Sturm Graz met 0-2 en pakken daarmee 9 op 9. Gillet en Suarez scoorden voor paars-wit, dat uit zijn drie resterende duels in groep L nog één punt nodig heeft om door te stoten. Een luxesituatie die Anderlecht in Europees verband sinds mensenheugenis niet meer kon verwelkomen.

Stel u voor dat we de eerste ploeg zijn die zich plaatst voor de volgende ronde, en dan nog wel na 4 matchen :p. Is de eerste ker dat ik dat weet, normaal is het bibberen tot de allerlaatste seconde van de laatste wedstrijd :D

Punten Doelsaldo
1. Anderlecht 9 8-1
2. Lokomotiv 6 5-4
3. Sturm Graz 3 3-5
4. AEK Athene 0 3-9

Dat doelsaldo is toch echt opmerkelijk :love: en we hebben de topscorer in onze rangen, 5de goal voor Suarez in 3 matchen

Morrissey

Legacy Member
Vooral verwonderlijk hoe volwassen we dit uitspelen. Gewoon onze sterkste ploeg, en ons eigen voetbal spelen. Geen Hajduk Split-situaties met Kanu op het veld om de tegenstander te neutraliseren. Gewoon de sterkste ploeg, met 4 aanvallende spelers dat veld insturen, enkel zo kan je op een mooie manier winnen.

Die 9/9 blijft genieten, ik kan er nog altijd niet van over. Over 2 weken moet er gewoon gewonnen worden, maar dat trek ik niet in twijfel.

Jepjep

Legacy Member
man man man standard speelt echt slecht. En dat poltava is al helemaal dramatisch, kunnen geen 3passes na mekaar geven. Komop standard, gewoon eentje binnenprikken.

J.Brown

Legacy Member
Wat een broekschijter toch de Riga, speelt hij met 2 centrale middenvelders. Mijn oma loopt sneller dan die Oekraïense verdedigers.

En natuurlijk hebben ze krampen die flikers.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jammer dat ik blijkbaar eerder zoveel onzin en ongelooflijke dingen zat te verkondigen toen ik zei dat Club het moeilijk zou hebben en het niveau van de engelse tweede klasse niet te onderschatten is en zelfs beter is dan onze competitie.

Birmingham heeft die zege dubbel en dik verdiend. Waren gewoon beter.
Kvind het jammer voor Club want ik hoop altijd dat onze clubs het goed mogen doen Europees.
Maar op deze manier ga je zo'n match nooit winnen. Heel triestige partij.

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Riga bolt hem pls asap

Ik begrijp niet waarom hij Berrier niet brengt, was toch duidelijk te zien dat er geen creativiteit was om kansen te maken

Jepjep

Legacy Member
man standard- poltava moet echt de slechtste match zijn die ik tot nu toe in in heel mijn leven heb gekeken. Je kan een compilatie van een uur maken van slechte passes, slechte controlles, slechte schoten. De samenvatting van de kansen kan ook niet langer dan 1minuut duren.

Jepjep

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Jammer dat ik blijkbaar eerder zoveel onzin en ongelooflijke dingen zat te verkondigen toen ik zei dat Club het moeilijk zou hebben en het niveau van de engelse tweede klasse niet te onderschatten is en zelfs beter is dan onze competitie.

Birmingham heeft die zege dubbel en dik verdiend. Waren gewoon beter.
Kvind het jammer voor Club want ik hoop altijd dat onze clubs het goed mogen doen Europees.
Maar op deze manier ga je zo'n match nooit winnen. Heel triestige partij.

Je kan niet zeggen dat onze competitie slechter is dan engelse tweede klasse op basis van deze wedstrijd. Veel spelers van club waren echt niet op niveau.

BeeLz

Legacy Member
Idd, veel mensen onderschatten denkik de championship. Maar qua niveau over de gehele lijn is dat voor mij toch de 5de grootste competitie na Spanje, Engeland, Duitsland en Italië. De absolute toppers van de Franse en Portugese competitie zijn natuurlijk sterker, maar over het algemeen is het gewoon een goede competitie. Zie je ook aan de sponsordeals, spelers en supportersaantallen. Ik geloof dat vorig jaar qua supporters de championship 4des was in Europa, voor Italië.

Rbn13

Legacy Member
Hopelijk komt er nu geen hoongelach zoals gisteren. We hebben enkele leuke Europese rondes achter de rug als Belgen, en we kunnen gewoon hopen dat het volgende speeldag beter gaat.

NotoriousP

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Jammer dat ik blijkbaar eerder zoveel onzin en ongelooflijke dingen zat te verkondigen toen ik zei dat Club het moeilijk zou hebben en het niveau van de engelse tweede klasse niet te onderschatten is en zelfs beter is dan onze competitie.

Birmingham heeft die zege dubbel en dik verdiend. Waren gewoon beter.
Kvind het jammer voor Club want ik hoop altijd dat onze clubs het goed mogen doen Europees.
Maar op deze manier ga je zo'n match nooit winnen. Heel triestige partij.

Dubbel en dik verdiend? Och kom in de 2de helft lagen ze onder. Een gelijkspel had hier beter op zijn plaats geweest, hoewel de fout voor het verlies enkel bij Club ligt natuurlijk.

Nuja ik zei nog dat we er helemaal niet van uit kunnen gaan dat we thuis winnen van zo'n ploeg. Nu kan het nog spannend worden...

WolfSpell

Legacy Member
Sporting Lissabon 2 - 0 Vaslui
3 matchen, 3 overwinningen en nu een voorsprong van 7 punten op de 3 tegenstanders :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan