Svartálfar
Legacy Member
Fireflies zei:Nu wordt het wel héél moeilijk voor Club. Uitmatch op Birmingham op het programma, daarna Braga... Hopelijk kan Club zich herpakken, want het kan enorm snel keren.
Zever. Volgende match kunnen we evengoed weer op ons normaal niveau spelen, want laten we eerlijk zijn vandaag trok het op niks, en kunnen we evengoed winnen in Birmingham.
En Braga is ook niet zo fantastisch getuigt het gelijkspel tegen Maribor wat toch echt wel het kleine broertje in deze groep is.

die hadden 3-0 moeten voorstaan bij de rust toen. je wint daar met geluk maar zoiets 2 matchen kunnen doen is al pakken moeilijker. 't is niet omdat ge 1x met geluk van een heel goede tegenstander wint dat ge daarom ineens altijd moet kunnen winnen
