Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svartálfar

Legacy Member
Fireflies zei:
Nu wordt het wel héél moeilijk voor Club. Uitmatch op Birmingham op het programma, daarna Braga... Hopelijk kan Club zich herpakken, want het kan enorm snel keren.

Zever. Volgende match kunnen we evengoed weer op ons normaal niveau spelen, want laten we eerlijk zijn vandaag trok het op niks, en kunnen we evengoed winnen in Birmingham.

En Braga is ook niet zo fantastisch getuigt het gelijkspel tegen Maribor wat toch echt wel het kleine broertje in deze groep is.

waffel

Legacy Member
Tweede keer ooit dat een Engelse ploeg wint op Brugsche bodem zeker? Zuur.

Nu ja, 6/9 is nog altijd goed.

Romelus

Legacy Member
Typisch Club, denken dat de wedstrijd gedaan is in de voorlaatste minuut. Tegen een tweedeklasser het onderspit delven is pijnlijk.
Hopelijk zien de andere Clubsupporters nu eindelijk ook dat we een kutverdediging hebben. Altijd weer zo geringeloord worden door blunders in de defensie, ik begin het beu te worden.

Proficiat Anderlecht, duidelijk een pak volwassener dan Club. :)

Trebby

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Manneke, ze hebben Braga toch ook geklopt? Waar zat ge dan? Negatieve jef altijd. Ge kunt altijd het deksel op de neus krijgen. Altijd. Het is een halve zekerheid. Match ging gelijk op en neer, Brugge is geklopt op fysiek. Dat kan nu eens bijna elke ploeg overkomen. :sop:

hebt ge de match tegen braga wel gezien? :p die hadden 3-0 moeten voorstaan bij de rust toen. je wint daar met geluk maar zoiets 2 matchen kunnen doen is al pakken moeilijker. 't is niet omdat ge 1x met geluk van een heel goede tegenstander wint dat ge daarom ineens altijd moet kunnen winnen

dikke proficiat aan RSCA, hopelijk geraken ze tot in de kwartfinales

Balsaus

Legacy Member
tegen Birmingham en Braga moet je allbei gelijkspelen. En dan winnen tegen Maribor. Dan ben je sowieso 2de of beter.

Essit

Legacy Member
Toch wel respect voor een team als Birmingham, kunnen rustig mee in onze eerste klasse als je het mij vraagt...

En dan die supporters das pas sfeer maken, die van Club zingen blijkbaar alleen als er een goal valt :s

TazzDeMazz

Legacy Member
Fireflies zei:
Nu wordt het wel héél moeilijk voor Club. Uitmatch op Birmingham op het programma, daarna Braga... Hopelijk kan Club zich herpakken, want het kan enorm snel keren.

Nu ook ni overdrijven é. Kzie ze nog altijd overwinteren ze maar het was gewoon een erg nerveuse match op het einde en ging constant op en neer. En brugge speelde bij momenten toch weer mooi voetbal maar over het algemeen wel te onnauwkeurig.

Jurgenv1

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Manneke, ze hebben Braga toch ook geklopt? Waar zat ge dan? Negatieve jef altijd. Ge kunt altijd het deksel op de neus krijgen. Altijd. Het is een halve zekerheid. Match ging gelijk op en neer, Brugge is geklopt op fysiek. Dat kan nu eens bijna elke ploeg overkomen. :sop:

Maribor speelt zelfs 1-1 tegen die mannen, wat is je punt dan? :) Dat kan idd elke ploeg overkomen, maar ga je nu ontkennen dat Club het meestal weggeeft in de laatste momenten?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Trebby zei:
hebt ge de match tegen braga wel gezien? :p die hadden 3-0 moeten voorstaan bij de rust toen. je wint daar met geluk maar zoiets 2 matchen kunnen doen is al pakken moeilijker. 't is niet omdat ge 1x met geluk van een heel goede tegenstander wint dat ge daarom ineens altijd moet kunnen winnen

dikke proficiat aan RSCA, hopelijk geraken ze tot in de kwartfinales

Dat is mijn punt niet, ik bedoel maar dat wat Brugge bereikte in Braga, dat kan een ander ook doen bij Brugge. Thuis een kutdagje hebben en dan i nde laatste minuut de match uit handen laten glippen. Maar dan weer meteen zo dramatisch doen, ze hebben ee 6/9, de kans dat ze overwinteren is reusachtig. In de competitie doen ze het ook nog steeds goed dus serieus, waarom zo dramatisch gezaag van jurgen weer?

Jurgenv1

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Dat is mijn punt niet, ik bedoel maar dat wat Brugge bereikte in Braga, dat kan een ander ook doen bij Brugge. Thuis een kutdagje hebben en dan i nde laatste minuut de match uit handen laten glippen. Maar dan weer meteen zo dramatisch doen, ze hebben ee 6/9, de kans dat ze overwinteren is reusachtig. In de competitie doen ze het ook nog steeds goed dus serieus, waarom zo dramatisch gezaag van jurgen weer?

Ik zeg toch niet dat ze het slecht doen? Er zijn gewoon nog steeds factoren die beter kunnen, zoals 'de laatste minuut-ziekte'. Waarom moet iedere vorm van kritiek als een "massale afbraak" van de ploeg beschouwd worden?

sharpshot

Legacy Member
met 6/9 kan je enkel maar tevreden zijn na drie matchen, braga thuis verslaan en nog paar punten rapen en we zijn door

Weebl

Legacy Member
sharpshot zei:
met 6/9 kan je enkel maar tevreden zijn na drie matchen, braga thuis verslaan en nog paar punten rapen en we zijn door

Op voorhand teken je daar misschien wel voor. Maar nu? Sorry, vandaag moet je gewoon winnen.

Muismat

Legacy Member
Zuur voor Club, een overwinning had alles zoveel makkelijker gemaakt. Een 6/9 moeten ze toch halen voor je niet teveel zorgen te maken denk ik.

Knap van Anderlecht, volgende week kwalificatie veiligstellen thuis. Hopelijk wint Standard ook vanavond!

Link_006_

Legacy Member
Evenwichtige match imo, beste kansen wel voor Birmingham denk ik. Echt tevreden over ons spel kunnen we niet zijn want er waren veel spelers verre van goed, Rafaelov was echt onzichtbaar. Hopelijk vallen er geen spelers meer uit want het is nu al nipt. Maar Birmingham is echt wel een goede ploeg, een vergelijking met waar deze ploeg zou eindigen hier in 1e is moeilijk maar het zal wel in de top 8 eindigen imo.

Re@V0r

Legacy Member
toch al knappe prestatie op zich van anderlecht
9/9 met verplaatsingen naar Moskou en Graz reeds achter de rug
kwalificatie zou wel zo goed als binnen moeten zijn tbh

zure uitslag bij club alleszins... maar in de slotfase zag je die bui al hangen eerlijk gezegd :s

Weebl

Legacy Member
Omdat andere ploegen wss niet direct geneigd zijn van de volle pot te betalen voor een half geblesseerde speler in juni?

Hannibal

Legacy Member
Weebl zei:
Omdat andere ploegen wss niet direct geneigd zijn van de volle pot te betalen voor een half geblesseerde speler in juni?
Biglia doet zijn carriere uit bij RSCA. :tongue:










I wish. :sad:

Svartálfar

Legacy Member
Weebl zei:
Op voorhand teken je daar misschien wel voor. Maar nu? Sorry, vandaag moet je gewoon winnen.

6/9 is nog altijd op schema dus er is niks verloren, maar als we vandaag hadden gewonnen was de kwalificatie eigenlijk al zo goed als binnen, nu is het nog afwachten.
Vandaag verdienden we gewoon niet beter, na die snelle 1-0 moet ge ze bij de keel grijpen en het in de eerste helft al afmaken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan