sharpshot
Legacy Member
Thorazer zei:Ziet er niet goed uit...
angstaanjagend idd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thorazer zei:Ziet er niet goed uit...
Fireflies zei:Niet goed. Kouyaté uitverdedigend bijzonder zwak, Wasyl constant met lange ballen. Juhasz sereen en Safari heel goed. Verdedigend staan we er wel, al hadden we het aan het begin van de 2de helft wel wat moeilijk.
Een Anderlecht in vorm kan hier makkelijk 0-4 komen winnen, Sturm laat hier een héél zwakke indruk achter. Thuis volledig inblikken is een must. Wel enkele leuke combinaties en aanvalletjes gezien. We spelen niet goed, maar de klasse van Suarez, Jova en Mbokani komen wel geregeld naar boven.
Waarom ook met wasylewski spelen als je odoi daar kan zetten. 
jeperdejep zei:Anderlecht is toch in vorm?Waarom ook met wasylewski spelen als je odoi daar kan zetten.
![]()
Vandaag waren ze echt niet in vorm, dat bedoel ik. Maar het vertrouwen zit er wel in, dat zie je wel.xfxxl zei:UDINESE GOAL!!!! 88 minuut
ik heb 30 euro gewonnen
komaan brugge, laatste kans
Foxxer zei:Braga gelijk, dus het gelijkspel van nu kan geen kwaad. Merci Maribor![]()
Foxxer zei:Braga gelijk, dus het gelijkspel van nu kan geen kwaad. Merci Maribor![]()