Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fearofthedark

Legacy Member
hopelijk wint AEK Athene nog vandaag en halen ze misschien met een 9 op 9 nog de 2de plaats...

waffel

Legacy Member
Het zou toch eens leuk zijn moesten we de halve finales halen. Als ge ziet hoe ver Braga kon raken in de EL :(

chomo

Legacy Member
Tscheelde ni veel of ik kon ni gaan vanavond, kben mijn tickets voor vanavond en de wedstrijd tegen Lokomotiv kwijt gvd. Alles afgezocht maar niet meer te vinden... Uiteindelijk via via het nog in orde gekregen maar kwerd echt compleet zot. Ik vind dat systeem met die losse tickets trouwens ook enorm belachelijk, waarom kunnen ze dat gewoon niet op ons abonnement activeren? En enkel tickets verkopen aan de niet abonnees? Al bij al goed afgelopen ma theeft mij wel goe gestresst ^^

Sportinggboy

Legacy Member
chomo zei:
Tscheelde ni veel of ik kon ni gaan vanavond, kben mijn tickets voor vanavond en de wedstrijd tegen Lokomotiv kwijt gvd. Alles afgezocht maar niet meer te vinden... Uiteindelijk via via het nog in orde gekregen maar kwerd echt compleet zot. Ik vind dat systeem met die losse tickets trouwens ook enorm belachelijk, waarom kunnen ze dat gewoon niet op ons abonnement activeren? En enkel tickets verkopen aan de niet abonnees?

Gewoon naar Ticketing gaan en op uw identiteitskaart krijg je dan duplicaten van je tickets ;)

chomo

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Gewoon naar Ticketing gaan en op uw identiteitskaart krijg je dan duplicaten van je tickets ;)

De persoon die mij de tickets toch heeft kunnen bezorgen zei dat dit normaal niet kon, verloren is verloren. Aangezien de tickets gewoon aan iemand kunnen doorgegeven zijn dan... Bon dat is wat hij me zei he.

J.Brown

Legacy Member
Opstelling voor vnv tegen Poltava;

Standard : Bolat, Pocognoli, Ciman, Kanu, Goreux, Van Damme, Buyens, Vainqueur, Seijas, Gonzalez, Tchité.

Alweer met 1 spits en een vol middenveld. Te triest voor worden.

travis.bickle

Legacy Member
Jammer, zou graag het duo Cyriac-Tchité eens aan het werk zien.

boozeke

Legacy Member
iemand link voor tottenham?
en Roedi,ik ook ni, maar das al ff zo,sinds dat digitaal geworden is
*edit* link nimeer nodig

Booka Shade

Legacy Member
Op Sports-livez was wel een linkje dacht ik ;)

Edit: is er blijkbaar tussen uit gehaald.

NemesisBE

Legacy Member
J.Brown zei:
Opstelling voor vnv tegen Poltava;

Standard : Bolat, Pocognoli, Ciman, Kanu, Goreux, Van Damme, Buyens, Vainqueur, Seijas, Gonzalez, Tchité.

Alweer met 1 spits en een vol middenveld. Te triest voor worden.

>Klopt niet.

't is met Van Damme en Vainquer centraal, Bia & Seijas flanken en Tchité + Cyriac spits ;)

J.Brown

Legacy Member
NemesisBE zei:
>Klopt niet.

't is met Van Damme en Vainquer centraal, Bia & Seijas flanken en Tchité + Cyriac spits ;)

Jup is aangepast, zie het net. Deze morgen zeiden ze 2 spitsen, in de namiddag dan enkel Tchité en nu dus terug Tchité + Cyriac. Eind goed al goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan